He meiden, Ik kom me ook aanmelden. Wij gaan ook voor ons 2e kindje. Dit wordt ons 2e ronde. Ik ben 29 en heb een dochter van 16,5 maand. Ik moet er al weer snel aan want mijn dochter drukt me een duplo plaat in de hand. Kom nou mem, ik wil blokjes bouwen!!! dus de plicht roept haha
@Happy Welkom Het wordt steeds drukker hier, leuk! Spannend! Hopen dat het voor jullie ook snel raak is.
@Jiz, het zal ook wel gezellig worden, eerst lekker eten en dan daarna uit ons dak gaan! Maar ik ga een nachtje thuis wel missen. Het is ook wel even lekker voor jullie, als jullie even met z n tweetjes zijn toch?! Even bijkomen van alle drukte, maar toch ga je je kleine meisje wel missen. Super leuke verassing zeg, om even een nachtje weg te boeken! Fotoshoot is echt zo leuk, jullie hebben dan ook veel shoots gehad! Mooie herinneringen woor later en om in te lijsten natuurlijk! Ik had een fotoshoot bij mijn vriendin toen ik 30 weken zwanger was, daarna zou ze een fotoshoot doen, toen hij ging leren zitten, maar is nooit meer van gekomen. Dus ik ga nu naar een vriendin van mijn schoonzusje. Die maakt ook hele mooie foto's!
@Happy83, wat leuk dat jij ook gezellig komt kletsen, wordt zeker druk hier haha. Gauw met je dochtertje spelen!
Damens ik ga mij nu even optutten, kletsen jullie lekker verder. Ik dacvht dat mijn kleine boy nu sliep, maar hij is nu ook aan het spelen in zijn bedje! toch geen slaap Brrr het is inderdaad koud buiten zeg, dikke winterjassen weer aan! Ik mis de zomer zoo haha
Heel veel plezier vanavond Bubble! Ik ga zo eten voor mijn meisje maken, vriendlief eet wat uit de vriezer en dan zelf met een vriendinnetje uit eten vanavond! haha
Welkom Happy! En Jiz veel plezier vanaaf! Ik ga nu even tukken. De kleine ligt op bed en ik moet vanavond de nachtdienst in Doegie!
Hallo! Ik kom ook met jullie meekletsen. Ik heb een dochter van 10.5 mnd, ik ben 30, mijn man 35 en we willen binnenkort voor een tweede kindje gaan. Eigenlijk zou ik het liefst nu al willen, want sinds we de beslissing hebben genomen, kan ik niet meer wachten. Maar mijn dochter is met een ks geboren en mij is aangeraden om minimaal een jaar te wachten met een volgende zwangerschap. Aangezien mijn lijf een hoop te verduren heeft gehad tijdens en na de zwangerschap, wil ik dat advies toch maar opvolgen. We hebben een tijdje lopen wikken en wegen wanneer we voor een tweede wilden gaan - voor zover je dat kúnt plannen. Ik zit wat lastig op mijn werk. Ik heb nu een vast contract, maar de organisatie waar ik werk gaat over anderhalf jaar stoppen, dus dan zal ik op straat komen te staan. Met een zwangere buik solliciteren is meestal niet zo handig en in het eerste jaar van een nieuwe baan zwanger worden ook niet. Maar in de krimpende organisatie ben ik ook moeilijk vervangbaar. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat we dan nog zeker 2 á 3 jaar zouden moeten wachten om het "handig" uit te laten komen, maar dat willen we niet, dat vinden we echt te lang. Dus toen hadden we zoiets van: "als het altijd onhandig uitkomt, kunnen we net zo goed meteen beginnen!" Vandaar dus over anderhalve maands starten en hopelijk in 2013 een zwangerschap! (Het stomme is dat het bij mijn dochter een jaar geduurd heeft voor ik zwanger raakte, maar toch heb ik nu weer de naïeve hoop dat het heel snel raak zal zijn... Zal de spanning en verwachting wel zijn! )
Wat een gezellig geklets hier vandaag! Lastig om bij te houden hoor. Ben de hele dag aan het werk geweest namelijk en nu net de administratie op de zaak van man nog 'even' gedaan. Gelukkig wonen wij boven de zaak, dus kon eerst zoonlief naar bed brengen en daarna met babyfoon erbij in de zaak achter de pc. Haha... Maar ja, doordat ik het nu bijgewerkt heb, kunnen we komende week een midweekje weg. :applaus: Heerlijk! Samen met een vriend van ons even een weekje ontspannen, spelletjes doen, lekker uit en thuis eten en helemaal niks moeten. @nieuwelingen: welkom hier! @Janna: Wat kunnen de dagen sloom gaan he. Je zou ze wel voorbij willen kijken tot de anderhalve maand voorbij zijn.
@Janna Welkom! Ik zou dat ook hebben hoor, als het altijd onhandig is, dan maar meteen! Mijn vriend zei vorige keer dat hij liever eerst wil verhuizen voor een 2e, maar met deze huizenmarkt zie ik ons nog wel 8 jaar hier wonen ofzo dus dat wordt hem ook niet! Gewoon lekker volgend jaar. En een 2e kindje past hier gewoon makkelijk, alleen heeft de oudste een 2x zo grote kamer en de 2e een mini kamer. Maar goed wat heeft een kind nou nodig de eerste jaren?! En zou het nog een meisje worden zouden we ook een slaapkamer en een speelkamer ervan kunnen maken. Genoeg opties dus... Spannend hoor! Hopen dat het dit keer snel raak is. @vgg Ohhh wat lekker zo onverwacht!! Waar gaan jullie heen?
Goedemorgen trouwens Wij hebben vandaag een verjaardag. En verder niks bijzonders dit weekend Verjaardag is vlakbij een leuk winkelcentrum dus misschien daarna daar nog even kijken.
Janna welkom! Ik hoop met je mee dat het snel raak is! Vgg goed bezig geweest! Lekker hoor, er even tussenuit! Fijn weekend allemaal! Hier weinig bijzonders. Opruimen van het huisje en morgen dus de verlate kraamvisite. That's it
@ Vgg, ja idd Welkom leuk hoor een tweede En heerlijk een weekendje weg!! Lekker genieten.. @ Jiz, prolactinoom Prolactinoom - Wikipedia heb een micro, kan verder geen kwaad (alleen wel als je zwanger wil worden ) En ja spannend, voor onszelf maar vooral voor de omgeving (daar kan ik dan weer mee zitten) op mijn werk werd de 1e keer niet onverdeeld posi gereageerd en mijn familie ook niet.. omdat ze mij zo jong vinden ?! maar goed ik wil nu wel graag en wil graag de natuur zijn gang laten gaan gezien mijn medische achtergrond. Hopelijk zullen we worden gezegend met een groot gezin ooit na deze wel ff een tijd wachten, gezien kosten kinderopvang e.d. @mamavanroy, succes deze ronde, was je bij de eerste snel zwanger? Want tweede ronde pas toch @ bubble84 hopelijk gaat het lukken voor je 30 ste spannend!! @ mama-in-love, wow nog minder dan een week jeeeejjjj spannend... had je het de vorige keer meteen door dat je zwanger was.. ? @ happy welkom en veel succes!!! @ janna ook welkom en heel veel succes! En wanneer komt het wel gelegen.... dat is helaas het nadeel van vrouw zijn Hopelijk worden we komend jaar allemaal zwanger, en krijgen we prachtige en gezondje kindjes
Hoi meiden!! Alles goed hier ? @Beebielove Jeetje, daar had ik nog nooit van gehoord zeg! Ik moest even terug lezen hoe oud je ook alweer bent. Ook gek dat ze je te jong vinden?! Ik vind het ook wel spannend hoor hoe de omgeving reageert of nouja alleen me moeder eigenlijk. Bij mijn dochter was ze echt wel even in shock, gelukkig al snel gewend en ze is gek op haar. Past ook 2 dagen in de week op. Alleen dat is dus hetgeen wat ik spannend vind, ik weet dat ze liever niet een kleine erbij wil als mijn dochter nog niet zo zelfstandig is. Wat ik ook wel kan begrijpen. Aan de andere kant denk ik ja... hoelang moet ik dan wachten. Stel dat het lukt, is ze tegen die tijd 2,5 en heb ik ook nog verlof natuurlijk dus dat zit wel goed denk ik.
Zien jullie op tegen een 2e bevalling? Ik heb na de bevalling toch wel heel even gezegd dat ik het nooooit meer zou doen. En ja, de wens is te groot, maar ben er af en toe toch wel weer bang voor hoor