Kip87 ja definitief de deur uit! Nee geen andere middeltjes om zwangerschap tegen te gaan. Gaan lekker aan de slag dus nu. Hier vanmorgen 3uurtjes gewerkt toen even uurtje thuis geweest en geluncht. Daarna weer aan het werk bij een leerling in haar eerste gezin pfff ben daar hele middag geweest dat zij nu al alleen werkt snap ik nog niet...Maar ok heel veel uitgelegt en tips gegeven en dus zelf maar mw met der borstvoeding geholpen.
hey allemaal thnx nog voor diegenen die sterkte hebben toegewenst @hier: manlief heeft nu na halve dag slapen , dat ie kan zeggen dat hij zich iets beter voeld gelukkig xx
Ook sneu voor de kersverse moeder in kwestie! Ik moet er niet aan denken dat ik bij mijn dochter, naast alle andere ellende, ook nog eens een onkundige kv aan mijn bed had gehad... @dmj: fijn dat je man zich ietsje beter voelt. @PCOmama: heb je er nog een testje tegenaan gegooid vandaag?! Ben benieuwd! @lovely: was het gourmetten gezellig? @jerami: Hoe was de verjaardag van je zoontje? Heeft hij het leuk gevonden? Snapte hij het een beetje? @ducky: hoe is de eerste dag in het nieuwe huis gegaan? We zijn voor vandaag klaar met verven. Aan het eind werd het eigenlijk te donker om goed te zien wat we deden, dus we duimen heel hard dat het er morgen bij daglicht ook mooi uit ziet! We hebben nu net gegeten en zitten in verfkleren te wachten tot de trap stofdroog is, zodat we over de ongeverfde treden naar boven kunnen lopen om te douchen. Daarna lekker in pyjama voor de tv een filmpje kijken en vroeg ons nestje in. Morgen gaat mijn man de laatste zes treden doen en ga ik mijn dochter bij mijn schoonouders halen. Ik zal echt blij zijn als ik haar weer bij me heb.
Lieverds! Bij deze! Strepen en kruizen testen zijn voor mij passe! Werd er gek van, dus toen maar een dure CB gehaald! E Voila!
Janna, heb ook de planning gebeld en alles uitgelegd na plaatsen van berichtje hier. Die gaan erachter aan. Kan inderdaad ook niet. Ze komt bij een kraamhotel vandaan en werkt nu dus thuis bij de mensen, maar das toch heel anders . Pco mama gefeliciteerd dit is inderdaad veel duidelijker! Hihi hier heb ik ik gewoon van die streepjes testen liggen 10stuks. Kosten niets en als ik dus ent als jou twijfel koop ik dus gewoon een dure. Voor de goede bevestiging Hier intussen vlees en groentes en ui gesneden voor de goulash kan dat intussen alvast stoven voor morgen samen met mijn vriend en vader en dochter. Gaan dan met zijn vieren sint vieren en samen eten. Na het werk ook morgen naar mijn broer die viert dan zijn verjaardag en dan gaan we meteen lootjes trekken voor de kerst, daar heb ik dus wel zin in
Thanks hartediefje, ja het is echt raar he...maar iemand anders waar ik ook regelmatig klets hier op het forum had exact hetzelfde.. kv licht en CB een mooie tekst! Pfff stuiter helemaal in het rond hier!
precies daarom hier van 123huistesten de testen gekocht dit keer kost daar niets... En als dan 100% zekerheid wil koop ik dus ook een clearbleu. Dikke proficiat meid lekker geneiten en duimen dat kleine uk zich vast houd.
@PCOmama: ja, wat super!!! Gefeliciteerd!! De tweede zwangere alweer.. @Janna: nu gelukkig dus bijna klaar, echt een rotklus is dat altijd zo'n trap.
Nee echt niet! We zijn zo dolgelukkig! Het is echt zo bizar...dus het wordt ons nog wel gegund...een klein wurmpie... oef...na de MK zat ik er echt doorheen ook ivm mijn leeftijd...pff ben net 30 maar toch....leeftijdsverschil met zoonlief...maar ja het is mij dus nog een keer gegund en hopelijk blijft deze nou eigenwijs goed zitten!
PCO mama, wat een topnieuws! Wat heerlijk dat deze zwangerschap spontaan zonder MMM is gekomen! Van harte meis! Ik duim voor een plakkerd! @Janna, fijn dat het einde van de trap (bij wijze van) in zicht is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet kan wachten je meisje weer op te halen!
@pcomama; Gefeliciteerd!!! Duidelijker kan niet! Zal duimen voor een plakker M. vond het geweldig vandaag! Hij vond de belangstelling maar al te leuk en pakte alle cadeau's met veel overgave uit. Het is dan zo mooi om zijn reactie te zien als hij ziet wat het is Op deze leeftijd zijn ze nog zo enthousiast en blij met alles wat ze krijgen Hij had alleen vrijwel niet geslapen (30 min), werd wakker van zijn liesbreuk die even flink opspeelde, zat op een hele vervelende plek en hier had hij even goed last van. Het slaap tekort was goed te merken, want hij werd einde van de middag heel baldadig en had een kort lontje, iedereen is dus weg gegaan zodat hij even rust had. Om 18.30 lag hij knock-out in bed Morgen lekker bijkomen en hopelijk uitslapen! En nog even over mijn vader, ik denk niet dat het nog goed komt. Niet zolang hij bij zijn mening blijft. Ken mn vader inmiddels goed genoeg dat hij hier niet vanaf zal stappen... Maar missen doe ik hem niet. De man van mn moeder ken ik nu 2 jaar en heeft al meer voor me gedaan dan mn vader in mn hele leven.
@PCOmama: JAAAAH! Ik dacht het gisteren al wel, want ik dacht toch écht een heel licht streepje te zien, en als je die op de foto kunt krijgen, moet ie er in het echt heus wel zitten! Maar wat supergaaf! Ben echt zo blij voor je! Vind het vooral zo bijzonder dat het na 5 jaar mmm nu spontaan toch lukt. Ik heb net ff gebeld met m'n schoonmoeder. Alles gaat supergoed met mijn meisje. Volgens mijn schoonmoeder mist ze ons helemaal niet. En bedankt... Al ben ik natuurlijk wel blij dat ze gewoon lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt.
@jerami: super dat hij zo genoten heeft vandaag, geweldig hoe ze reageren op cadeautjes hè! Deze week moeten jullie naar de chirurg toch met hem? Hoop echt dat hij snel geholpen kan worden en van die ellendige pijn af is. Jullie zullen nu trouwens ook wel bekaf zijn van vandaag, lekker bijkomen indd morgen. @Janna: je mist je kleine meisje erg he? Moeilijk hoor, hoop voor jou dat het snel morgen is Ben ook benieuwd hoe ik het vindt, ventje gaat 20 december voor het eerst logeren...
Dank je dames! Het is echt zo onwerkelijk allemaal zo ivm de mmm en de mk van oktober, heb net zitten janken van blijdschap! Janna natuurlijk mis jij je meisje en zij jou niet, want bij oma zijn allemaal nieuwe ontdekkingen en dat duurt totdat ze vijg zijn en willen ze niet meer. Hebben ze in de gaten dat ze oud zijn en niet aan hun wensen meer voldoen
hey pcomama echt toppie hoor dat ht redelijk snel weer ''raak'' is wou dat dat bij mij ook zo was hihi zit inmiddels al bijna half jaartje te wachten schiet niet op ...(denk dat ik zelf er een beetje te veel mee bezig ben ....) maar hoop in 2013 me in ieder geval te kunnen aansluiten ...in de groep van zwangeren xx
@kip87; vrijdag moeten naar de chirurg. hopelijk tot die tijd niet teveel problemen. @janna; snap goed dat je je meisje mist! hier nog maar 1 logeer partij geweest in 2 jaar. heb hem liever bij mij
@kip: Ach, het valt nu wel mee. Ik miste haar gisteren meer. Vandaag hebben we heel hard gewerkt, dus minder tijd om er bij stil te staan. Vanavond heb ik gebeld, en gehoord hoe het gaat, dus dat geeft ook een rustig gevoel. Bovendien is het nu nog maar kort: ik vertrek morgenochtend alweer richting mijn schoonouders. Maar ik zal wel blij zijn als ik haar weer veilig en wel in m'n armen heb.