Laatste post Mumm84 was 7 november. Laatste post Weesje24 was 14 november. Verder zijn er wel mensen die pas hebben gereageerd maar nog niet heel vaak. Dus laat die er wel op staan. Ik vind het een beetje raar om er zomaar mensen af te halen die er niet net vaak op zitten als anderen maar om een beetje het overzicht te houden zal ik Weesje24 & Mumm er even af halen.
@avon: Jammer dat de schaapje-/bumba-ruil niet is gelukt. Hopelijk lukt het via één van die links. Anders zou ik hier zeker een oproepje plaatsen aan Texelse moeders. @banana: Welkom! Mijn meisje is weer thuis! Ze ligt nu in haar bedje te huilen , maar ben toch blij dat ze er weer is! Ik ben expres met haar gaan rijden op het tijdstip van haar middagslaapje, maar mevrouw had blijkbaar geen zin om te slapen. Nu is ze dus hardstikke moe, dus ik hoop dat ze nog ff een uurtje pakt, maar zo klinkt het voorlopig nog niet. Mijn man heeft in de tussentijd de laatste 6 treden van de trap gedaan. Al het schilderwerk is dus nu af! Kan het nog niet helemaal geloven. Wat een pokkewerk! Vanavond als mijn dochter slaapt de gang schoonmaken en opruimen, dan kan alles dat in de gang hoort (maar nu al twee maanden in de huiskamer staat ) weer terug. Dan komen we in de huiskamer ook weer een beetje op orde.
@avon; hier ook een knuffel probleem. M. heeft een beer als doekje en deze komt uit Frankrijk. Op een of andere manier koos hij die uit als slaap beer... Ik heb al gezocht naar een nieuwe, maar dit beertje wordt niet meer verkocht. Heb wel de buitenlandse site gevonden, maar zijn beer staat er niet meer op. Hij ziet er nu na tig keer wassen ook niet echt meer mooi uit. Gelukkig slaapt hij ook redelijk met zijn eyoor. We kunnen dus afwisselen Hopelijk kan je nog een nieuw schaapje vinden. @janna; Meisje weer thuis! En einde in zicht van de trap Hier een heerlijk relax dagje na een paar drukke dagen. M. speelt heerlijk met zijn nieuwe speelgoed Welke zwangerschapsvitames gaan jullie gebruiken of gebruiken jullie al? Ik weet dat ik moet beginnen met foliumzuur, maar je hebt toch ook vitamines waar dit al in zit?
hoi avon gaat gelukkig al stukje beter met manlief ,hoeis het daar dan? hoop goed @banana welkom groetjes en fijne avond all!
Schaap probleem is opgelost hoor. Als ik wil kan ik er wel 10 kopen hahaha gelukkig want die wat ie nu heeft is zo vies dat ik er van gruw..
Hoi meiden, Hoe is het met jullie, hebben jullie nog wat leuks gedaan in het weekend?? Bijna sinterklaas yeeehh!! hahaha ik zie dat ik helemaal bovenaan de lijst sta, ikke wille ook anderaan staan hihihi Nog heel even geduld, nog een maand! Ik ga vandaag wel starten met foliuzuur, dus er zit een begin aan te komen! Vanochtend hadden wij eindelijk de fotoshoot! Het was aardig gelukt, maar ik zag ook aan mijn mannetje dat hij nog niet helemaal lekker is. Wel zijn er heel wat leuke foto's gemaakt. Volgende week krijgen wij ze op cd en dan laat ik ook de leukste aan jullie zien! Merk wel erg aan mijn mannetje dat hij echt een moederskindje is hahaha, bij papa wil hij echt niet. Ook niet bij zijn oom en tante. Merken jullie het ook zo aan jullie kindjes?? @PCOmama, ik zie op de lijst dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg de 2e zwangere in ons midden!! Dus die test was gewoon dik positief!!! ) @Lovely24, morgen is jouw NOD zie ik!! Wat spannend, wie weet is het wel raak!! Hoe voel je je zelf eronder?
hey bubble84 las net stukje van je kleine een moederskindje.... hebben wij ook met onze zoon paar maand geleden was het nog papa voor en papa na en nu is het mama.... op zich niet zo erg ( laten we maar hopen dat het een fase is haha!) maar goed soms ook wel vervelend ... als je even iets voor jezelf wilt doen .... groetjess
@avon: meteen 10 schapen kopen dan! Nee hoor, maar ik zou er wel 2 kopen! @dmj: fijn dat het vandaag weer ietsje beter gaat met je man. @jerami: ik gebruik mama compleet van Davitamon. Is een multivitamine met foliumzuur. Hier gelukkig geen mama's kindje: ze is totaal niet eenkennig. Is best handig, hoewel ik wel iets meer enthousiasme had willen zien toen ik haar na het logeren weer ophaalde. Het leek wel even alsof ze weer aan me moest wennen.
Hi ladies! Er is veel gekletst zie ik, gezellig! Hier heel druk met het huis en vandaag ook nog Sint gevierd. Ik heb wel alles terug gelezen maar zie het ff niet zitten om overal op te reageren ik haak bij deze graag weer in! Zoon is helemaal blij met zijn keukentje. Is al uren aan het koken! Zo lief! Love spannend hopen dat je morgen ongesteld wordt ( of toch stiekem hopen van niet ) Hier weet ik niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad iig ergens afgelopen week. Stom want meestal voel ik doe wel. Zelf denk ik woensdag of gisteren en bij die laatste is de kans op een zwangerschap is dan niet zo groot. Ach we wachten het maar af. Ben al wel de hele week misselijk. Maar dat kan pas na een evt innesteling. Dus dat zal wel een virusje ofzo zijn! Spannend! Nu op de wachtbank dus.
ooh wat goed, dat het knuffelprobleem is opgelost!! Scheelt een hoop ellende, wat een knuffeltje niet al kan doen he! hihi Hier is ons mannetje zo geheacht aan zijn Woezel (van Woezel en Pip) Hij had het een keer bij de opvang vergeten, nou een dram was het s nachts!
Aahw wat leuk dan om je meisje weer te zien toch! Hoe was het gourmetten (romantische avond), hebben jullie nog een beetje kunnen bijkomen? Wel een opluchting dat jullie trap klaar is, op een gegeven moment heb je zoiets van 'En nu moet het af!
Meiden, ik kom later op de avond bij jullie terug om verder gezellig te kletsen, ik ga gauw even koken, mannetje eten geven en in bad doen. Ik reageer ook op jullie berichtje! Voor de rest alvast eetsmakkelijk voor zo!!
Janna wat goed dat jullie trap af is! Hard werken, maar wel met een heerlijk eindresultaat. Lastig hè kindjes uit logeren. Kan ik ook maar moeilijk aan wennen. We hadden laatst een tweedaagse bruiloft. Moest hij 2 nachtjes, was zooo blij toen ik hem weer zag! Bubbel hier niet echt een moederskindje. Meer een vaderskindje, maar wisselt is met vlagen hij is op het moment dol op zijn papa. Jij ook eetsmakelijk wat staat er op het menu? Avon ik zie een lief schaapje voorbij komen. Fijn dat je er bij kan kopen. Hier 3 'ofilantjes' die wissel ik ook regelmatig en gooi ze dan ook in de was. Zodat hij geen verschil merkt.
@bubble84: Gourmetten was gezellig. Tenminste, na mijn man's eerste reactie dat ik véééél te veel eten had en ik de hoeveelheid helemaal verkeerd had ingeschat. En bedankt! Ik had van te voren wel ingeschat dat ik te veel had, maar bij gourmetten gaat het er natuurlijk ook wel een beetje om dat er wat variatie is in wat je allemaal kunt klaarmaken, dus als je met maar twee man gaat gourmetten, ja, dan heb je dus wat te veel... Maar goed, vervolgens vond mijn man het gelukkig toch wel een leuke verassing, wat hij uit zichzelf zei, zonder dat ik moest vertellen dat ik zijn eerste reactie niet leuk vond. Vanaf dat moment werd het gezellig! En dat de trap af is is inderdaad een enorme opluchting, al besef ik nog niet helemaal wat het betekent. Ben er al een beetje aan gewend geraakt dat de halve huiskamer vol staat met zooi, want dat is al meer dan drie maanden zo, maar toch zorgt het onbewust voor onrust in je hoofd. 't Is wel heel fijn dat we nu volgende week met de eerste verjaardag van mijn dochter de kamer aan kant kunnen hebben. Mijn meisje is trouwens niet meer gaan slapen. We hebben haar er na een half uurtje huilen weer uit gehaald en nu zit ze nog steeds lief te spelen. Ongelooflijk dat ze het zo lang volhoudt! Ze is nu al vanaf 12 uur wakker!
Hallo allemaal! @PCO GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat heerlijk dat je de medische molen niet in hebt hoeven gaan!! Ik ga heel hard duimen voor een plakker Hoe voel je je verder? Al misselijk of iets? @Mama-in-love hoe gaat het met jou? Jij nog last van symptomen? @mama/papa kindje bij ons is het echt fases, nu is het weer de mama fase Ik vind het stiekem wel schattig haha @Avon fijn dat je een reserve knuffel hebt gevonden, als ze zo gehecht zijn aan een knuffel dan wil je wel een back up hebben Mijn zoontje heeft dat eigenlijk niet, wij hebben met slapen gaan ook nooit een knuffel in zijn bed of iets gelegd. @Janna hoera de trap is af!! Wat moet dat een fijn gevoel geven Ik zie dat je NOD 6 dec is, heb je al symptomen? @hier vandaag nog even de stad in geweest om alvast wat kerstinkopen te doen. De komende weekenden zijn zo druk, kunnen we maar beter op tijd beginnen Maar wat was het druk . Eigenlijk niet leuk, maar toch fijn om er even met z'n tweeen uit te zijn. Deze week nog 2 daagjes werken en dan lekker vrij t/m volgende week maandag (weekendje weg naar Center Parcs). Verder heb ik nog 4 pilletjes te slikken en dan is mijn strip op! Aan de foliumzuur en aftellen naar januari! Gelukkig is de feestmaand zo voorbij met alle leuke dagen.
Weet niet meer wie het vroeg. Maar zwanger ben ik niet, geen pil geslikt deze maand maar wel die week veilig gedaan. Dus ja de kans is bijna niets. Ik dacht dat ik wel me eisprong voelde maar voel nu nog helemaal niks wat op een ongesteldheid lijkt. Ben dus erg benieuwd. Hoop echt op morgen! Dan kunnen we gaan beginnen. Begin ongeduldig te worden haha