Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @lootje thanks...:D

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @dmj; Vervelend dat je zoontje steeds zo ziek is! M. heeft met 16 maanden buisjes gehad en zijn neusamandelen zijn er uit gehaald. Hij had maandenlang oorontstekingen en de ab hielp niet meer. Ook altijd luchtweg infecties. in 4 maanden tijd 2 lichte en 1 zware ab kuur gehad en sloeg bijna niet aan. Heb 3 maanden moeten zeuren om een doorverwijzing naar de kno arts. Ha vond dat hij te jong was, maar kno arts vond dat ha al veel eerder aan de bel had moeten trekken! Nu hij geholpen is heeft hij geen oorontstekingen meer gehad. 1x wel bijna, maar met neusspray kon het voorkomen worden. Tegenwoordig is het een dag opname en mogen ze dezelfde dag al weer naar huis.

Deze foto moet ik even met jullie delen! Ik was net even gaan kijken bij M. om te zien of hij echt sliep. Zo trof ik hem in bed aan!

mike in bed.jpg

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ah wat een dotje Jerami...kijk hem nou liggen hihi...

Lovely, je ongi gaat komen... i hope en anders gaan we maar gewoon op roze toch!? :D

4. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Je bedoelt roken? Hier ook een (matige) roker, 1 of 2 sigaretjes per avond. Zit nu dus op de wachtbank en twijfel zo erg of ik uit voorzorg niet deze weken moet stoppen. Zelfde verhaal met een wijntje drinken. Maar wil tegelijkertijd niet zo erg gefocused zijn op wel/niet zwanger zijn. Andere dames die roken/wijntje drinken? Wat doen jullie in de wachttijd?
    Snap dat het voor jou anders is hoor PCO mama, nu je weet dat je zwanger bent.

5. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Jerami, te schattig!

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Als ie al niet tegen het huilen van kinderen kan zou ik hem ook niet bij dementerenden zetten. zijn soms net zo erg:D:D

Toen Casper 3 mnd was zaten voor hem bij de HA (vervanger van onze eigen) we hadden om 16u een afspraak en het was inmiddels al 16.45u en Casper was al een poosje aan het krijsen. Assistente had er ws last van en deed het raampje van het loket dicht :x(zodat het geluid gehinderd werd), Ik heb Cas ( die steeds harder aan het krijsen was)uit de armen van mijn vriend gepakt en ben voor het loket heen en weer gelopen tot ze de arts riep;)
    Conclusie ons kereltje had een fixe ooronsteking.
    Do'nt mess with the mama!!:D

@dmj Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is en dat het niet ernstig is.

@ speen
    Hier mag hij het nog even houden, gebruikt hem alleen om in slaap te komen.

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Heb nog twee sigaretten hier liggen, en dan is het klaar...ik stop gewoon dan maar lekker sjaggie hahaha...maar goed gooi dat wel op de hormonen...en dan kom ik maar aan..zo be it...ben zwanger whoehahaha...

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hahahaha, hoor het al..je bent net zo erg als ik ;)

9. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @jerami
    ja is idd vervelend en liefste heb ik ook dat ze er ook maar iets aan doen.
    ab helpt hier wel maar zodra hij laatst medicatie ervan heeft gehad is het paar dagen later weer mis!
    maar we zullen zien zal eerst braaf de brief van ZH afwachten wanneer hij mag langskomen...
    had nog 1 vraagje ....aangezien jij in die zin het al beetje heb meegemaakt.... gaan ze bij eerste bezoek ook met slangetje na binnen in de keel om te kijken....??
    dat is iets waar ik als het wel zo is dat ze zoiets gaan doen tegen op zie....
    aangezien ik weet dat mijn mannetje qua mond gedoe behoorlijk driftig word en dat apsoluut niet wil....gaat echt slaan en schoppen...

10. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @jerami
    Om te smelten!!

@lootje
    Hier sinds januari 2010 gestopt met roken. maar af en toe een wijntje..... heerlijk!

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Guilty as hell:):D

Als ik niet serieus wordt genomen hebben ze aan mij een verkeerde.

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Go avon;):D:D:D:cool:

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat heb ik ook hoor, en kom mij niet aan mijn kind...

zo heb ik hem al TWEE keer van de kinderopvang afgehaald...wat een zooi daar zeg! BAH BAH....Nou hij gaat NOOIT meer...en mocht brusje echt komen, dan is hij/zij wel de pisang hahaha...maar echt enkel onder toeziend oog van mama...want er gebeurt mij teveel rare dingen daaro...

CB heb ik altijd ruzie mee gehad...o je kind is wel dik he...goh ja krijg je er van hij eet gewoon goed.. pff moet je hem nu eens zien...lange spriet :p en dat zei dan iemand die zelf modje vet was...en geen mama whoehaha...nou ik kwam er dus nog maar voor een prikkie en ging weer weg...

Bah al die vooroordelen jakkie... ;) laat mij lekker mama zijn op mijn manier en bemoei je er niet mee...dat heb ik ook trouwens jegens mijn eigen familie hoor haaha...dan snauw ik ook gewoon..hte is mijn kind en niet de jouwe... zo heb ik meerdere malen met schoonmoeders in de clinch gelegen, want zij wist het soms wel even beter ... nou neuh.. en nu houdt ze wijs haar mond, maar we zien haar weleens denken ;)

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey ladies
    ik stop er weer ff mee voor vanaaf...
    spreek jullie vast morgen wel weer!
    groetjes weltrusten alvast en voor diegenen die moeten werken morgen....werkse!!:D

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik stop ook zo hoor, was nog even aan het werk, maar ben er wel weer klaar mee!

Tot morgen, vast en zeker...moet er vroeg uit rond kwart over 5...

16. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @dmj; bij m. keken ze enkel met een spatel in zijn mond.

17. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Eventjes snel voor het slapen gaan. Alles even vlug gelezen en wil even iedereen met zieke en zielige kindjes veel succes wensen!

En wat een lieve foto!!

18. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @jerami: wat een super schattige foto!

@roken/drinken: ik rook dan niet, maar een wijntje gaat er wel in hoor, ook als ik op het wachtbankje zou zitten.

Vandaag lekker een kort dagje werken, 13.30 ben ik klaar. Ik slaap de laatste tijd echt zo vreselijk slecht, bah! Iemand tips?

19. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Roken: hier altijd wel gedaan. Gelukkig niet meer sinds mijn zwangerschap en moet zeggen ben echt blij dat ik ervan af ben.
    Lekker een wijntje vooral (een goeie, geen bocht)of cocktail of prosecco of..... Whaha kan ik ook wel waarderen

Jerami, How Cute! Slapen met de wasmand ;)
    Fijn dat de pedagoog jullie steun geeft!

Cb hier negeer ik hun adviezen gewoon, als ik er niks mee kan.

Kip lekker hoor een kort dagje werken.

Hier vandaag ook werken, morgen en overmorgen lekker vrij! Fijne dag ladies en tot vanavond!

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier een drukke dag. Zo eerst met M. naar het cb. Hem daarna gelijk afzetten bij het kdv en dan even kijken of ik nog even tijd heb om naar huis te gaan of dat ik gelijk door moet naar mn werk. Cb loopt altijd uit, dus ben bang dat ik gelijk door mag.

Deel Deze Pagina