Succes op het CB.. en werk ze! Wij gaan vandaag misschien een nieuwe auto kopen, voor mijn vriend. Hij heeft nu een gammel, krakkemikkig smartje. En we vinden het wel zo belangrijk om als er nog een kleintje komt, een goede, veilige auto te hebben. En morgen Ʃindelijk gesprek met de gyn!
@CB leuk team hier, eigenlijk nooit problemen of betutteling. Is altijd wel gezellig bebben. @Auto Wij zijn ook al naar een andere auto aan het kijken voor als nr 2 zich aandiend. We hebben nu een megane Hatchback/ sedan en we willen straks een station. Heerlijk burgelijk hahaha.
Hoi meiden, Daar ben ik weer! @Jerami en djm, ik herken heel goed van wat jullie aangeven! Iedere keer is het mama, mama en als ik er niet ben is het papa hahaha. Soms best wel lastig idd. Met die fotoshoot ook, er zijn heel weinig foto's gemaakt met zijn papa en oom en tante. Iedere keer als ik stiekem weg wilde gaan lopen, zag hij dat meteen en begon het meteen kei hard te huilen. Dit zal wel een fase zijn hopelijk haha, alhoewel ik zal er misschien ook wel veel moeite meer hebben als hij iedere keer naar papa toe rent hahah. Het is ook nooit goed hihi!!) @djm, heel veel sterkte met Deylano! het is idd hartverscheurend om je kind te zijn pijn lijden, je voelt je dan zo machteloos! Dikke knuffel! @jerami, wij zijn bij het FBTO verzekerd en ik denk dat wij daar ook blijven, je kan het hele jaar door de module s veranderen! Bijv gezinsplanning voeg je toe en als je het niet meer nodig hebt haal je het per direct eruit! @Lovely, ooe spannend wie weet ben je wel.... hihihi, maar ik snap wat je bedoelt! Je wilt je gewoon weten hoe je cyclus is! @duckey, ook spannend voor jou zeg, ik duim voor je!! Even een kleine update van mij. Gisteren was de opperhoofd (leidinggevende), bij ons op de afdeling, ik had haar toen gemaild voordat ze kwam, of zij even tijd voor mij had. Krijg ik te horen van mijn teamleider, waarom ik de leidinggevende wil spreken?! Ik zeg nou, vanwege mijn contract, ik wil weten waar ik aan toe ben. Schijnbaar heeft mijn leidinggevende, mijn teamleider gemaild, met de vraag waarom ik haar wil spreken. Toen kreeg ik een mail terug van mijn leidinggevende, dat wij 16 januari 2013 een afspraak hebben ivm mijn contract. Het moet nu een vast contract worden of ik lig eruit. Eind januari is mijn jaarcontract officieel beindigd. Dus eigenlijk is de afspraak toch veel te laat! Mijn andere collega waarvan zij een half contract kreeg, kreeg gisteren te horen dat haar contract met 3 maanden verlengd wordt en dan ligt zij eruit vanwege bezuiningen. Bullshit vind ik zelf, want zij hebben vorige maand nog 5 mensen aangenomen! Dit maakt mij erg onzeker meiden, als ik eruit lig, dan is de droom voor een 2e kindje verlopig van de baan en dan moet ik afscheid van jullie gaan nemen. snik snik.
@bubble wat vreemd dat ze eerst 5 aannemen en vervolgens mensen eruit gooien. Fist in first out of niet. En je mag best eisen dat je eerder een gesprek wil. En je bent niet verplicht je teamleider te vertellen waarom je je opperhoofd wil spreken (ben zelf teamleider geweest) Kijk als je denkt dat je teamleider een goed woordje van je kan doen dan zou ik het zeker doen. Je weet maar nooit. Ik ga heel hard voor je duimen dat je mag blijven!!
Dank je wel Avon! Ja, dat is het zeker, je gaat natuurlijk geen mensen aannemen en dan vervolgens mensen die er al langer langer eruit gooien! Ik ga denk ik mijn leidinggevende een mail terug sturen vandaag, van dat ik eerder het gesprek wil, wil eigenlijk alleen weten of ik mag blijven of dat ik mijn zorgen moet maken en zou gauw mogelijk moet gaan solliciteren!
@Avon hahahah ik zie het al voor me jij met een schreeuwend kind heen en weer voor de balie, ik vin hem wel goed! Ik had ook altijd het gevoel als ik weer na talloze artsenbezoekjes in de wachtkamer zat dat ze dachten o daar komt dat zeikwijf weer maar ja..als je kind hebt kan het je als moeder weinig schelen wat ze van je denken! Daar zijn ze voor toch!!! @beetjemama, succes met het zoeken van een auto! Heb jij zelf ook een auto? @bubble84, ik zou ook voor mezelf opkomen en duidelijkheid eisen! Je moet toch weten wat je te wachten staat! Tzou wel balen zijn als je contract niet verlengd wordt..hoor het zoveel op het moment. Heel veel succes in ieder geval! @CB, hier ook nooit problemen, ik vind het ook altijd wel gezellig! En ze hebben nog nooit iets negatief gezegd over wat dan ook. Vanmiddag/vanavond vieren we sinterklaas bij mn schoonouders. Nog meer cadeautjes...weet niet waar ik het allemaal laten moet!
Net bij de tandarts geweest. Casper heeft voor het eerst op de "stoel" gezeten, hij werd er verlegen van. Ze mochten met de lamp in zijn mond kijken en toen vond ie het wel weer genoeg. Volgende keer gaat ze tandjes met hem tellen.
hey bubble dankjewel.......zie er echt zo tegenop na de kno arts te gaan deylano had vanmorgen alweer koorts:S:S maar ja aan andere kant ook beter dat ie nu er wel mee doorgestuurd word.... @CB ook verder geen problemen meer,, alleen soms heb ik wel zoiets van jullie hebben er toch voor geleerd....soms weten ze dingen helemaal niet... terwijl ik als frisse nieuwe mama het wel wist! @ het weer.....hoe is het weer daar bij jullie... zit nog steeds met smart te wachten op sneeuw hahaha! maar ja goed bericht hebbe zeer waarschijnlijk morgen een witte sinterklaas avond haha
@jerami.. okee nou hoop dat ze dat ook bij deylano gaan doen... lijkt me niks als ze met zon slangetje na binnen zouden gaan...
@dmj: kan me voorstellen dat je opziet tegen de kno arts hoor, lijkt me ook niets met zo'n kleine. Lijkt me sterk dat ze gelijk bij die kleintjes gelijk met slangetjes en zo aan komen zetten, daar zou je ze toch op voor moeten bereiden? Kan me zo voorstellen dat daar soms zelfs een roesje voor nodig is, omdat ze anders in paniek raken. Anders bel je alvast naar de poli om te vragen wat je ongeveer kan verwachten? @beetjemama: al een leuke auto gevonden? Ik vind dat altijd zo moeilijk, haha. Trouwens spannend morgen naar de gyn. Zie je er erg tegenop? @bubble: wat een vreselijke rotsituatie zit jij in zeg. Ik zou even je cao nakijken, volgens mij heb je in de meeste gevallen recht om minimaal 2 maanden voor het aflopen van je contract duidelijkheid te hebben. Dit zodat je dus inderdaad ruim de tijd hebt om te beginnen met solliciteren. Ik zou als ik jou was ook naar de mogelijkheden kijken, zou je jullie droom echt nog een aantal jaar uit kunnen stellen? (tot je een vast contract hebt?) snap echt dat het moeilijk is, maar privƩ is natuurlijk het aller belangrijksts. Moeilijk hoor Tot zover deel 1 van mijn reactie, eerst even het bad-bed ritueel haha
@kip87 ja idd misschien ga ik vantevoren ook wel contact met hun opnemen.... zal in ieder geval blij wezen als alles achter de rug is en dat we weer beetje kunnen genieten... ik stop er nu ff mee dames... moet ff wat dingen regelen zie jullie later op de avond weer! x
♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot 2013 ♥: Bubble84 (28) * Heeft al een zoon (29-04-2011) * Bibi26 () * Heeft al een zoon * Vgg () * Heeft al een zoon * Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)* Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * Jamientje ( ) * Heeft al een dochter en een zoon * Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) * Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) * Banana () * Heeft al een dochter () * Al begonnen ♥: Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 1e (oefen )ronde (N)OD: 3 december 2012 Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) * 1e ronde * NOD: 6 december 2012 (???) Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * ?e ronde NOD: 12 december 2012 Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 1e ronde * NOD: 14 december 2012 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde NOD: 18 december 2012 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 5e ronde NOD: 22 december 2012 Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * NOD: Mrs Hair (27) *Heeft al een dochter (03-04-2011) *mirena verwijderd* NOD Prisje1984 () * Heeft al een dochter () * ?e ronde * NOD: BeetjeMama () * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde NOD: Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon (2012) * 4e ronde * ♥ZWANGER♥ PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
Helaas, ik sluit weer achteraan in de rij De bloedtest is niet goed dus ik kan elk moment een miskraam verwachten. Volgende week weer een bloedtest en daarna weer een nieuwe behandeling in gaan plannen..
@bubble; wat een vervelende situatie op het werk. Hier gebeurd dit helaas al 2 jaar. Mensen die een vast contract moeten krijgen liggen eruit en er worden nieuwe mensen aangenomen. Dit omdat maar 80% van de mederwerkers een vast contract mag hebben (flexwet) Hier zitten ze al aan en omdat het niet goed gaat met de kinderopvang worden de leidsters die al een vast contract hebben beschermt. @mamainlove; wat erg!!!!! Vreselijk dat je nu moet gaan wachten tot je je kindje verliest Heel veel sterkte! Hier is M. weer helemaal goed gekeurd door het CB. Hij is nu 86cm en weegt 12,4kg. Allemaal netjes op zijn eigen lijntje gebleven. Wel heeft hij een doorverwijzing gekregen voor VVE ivm zijn spraak. Op het kdv zal hij met een apart groepje extra begeleiding krijgen.
Oooh mama-in-love, vreselijk!! Ik zie dat je die lijst gekopieeerd had en kreeg meteen een voorgevoel
Even proberen te reageren... @Papa/mama fase Hier niet echt eigenlijk... Ietsjes meer mama misschien, maar is niet echt heel erg te merken. @Bubble Nee ik weet echt zeker dat ik niet zwanger ben.. Wel veilig gedaan namelijk.. Dusss ik baal wel een beetje, ben dus ook vandaag niet ongesteld geworden. Morgen dag 30, dus hoop morgen Sowieso hoop ik deze week nog! Ohh dat is echt niet leuk van je werk zeg Wat een rot tijd is het toch ook nu! @CB Hier ook nooit problemen eigenlijk.. Maar ik heb ook zelf eigenlijk nooit ergens mee gezeten daar. Sta op zich ook wel sterk in mijn schoenen (denk ik) wat betreft mijn dochter. Weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik ben geen 'paniek' mama zeg maar. Snappen jullie wat ik bedoel hahaha. Zie vaak ouders op me werk, Ja het CB dit en ze zeggen dat en ik MOET dit... Dus ook dan zeg ik vaak, je moet niks hoor... @Avon Wat een grote jongen bij de tandarts
@mama-in-love Och wat sneu voor jullie, ik had het jullie echt gegund!! Strekte *knuf* @Jerami Wij hebben voor maart ook een extra afspraak gekregen voor zijn spraak, hoewel ik me daar geen zorgen over maak. Hij kan best praten maar vind het niet nodig.