Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hartediefje, wat en mooie dochter heb je!!!! Echt een leuk meisie!

Beetjemama, ik kan me niet helemaal in jullie verplaatsen maar toen ik een mk had gehad wilde ik ook na 2 weken weer zo snel mogelijk zwanger zijn! Ik was ook heel verdrietig mijn toekomstdromen waren weg, mijn wens was ook zooo groot en het dan moeten loslaten..dat heeft mij toen ook doen besluiten er direct weer voor te gaan. En het geluk van een nieuwe zwangerschap/kindje maakt het verdriet echt zachter..zo heb ik het ervaren. Maar de tweede zwangerschap ben ik wel zeker tot zo'n 24 weken erg onzeker geweest, bang om het weer kwijt te raken. Hoop echt voor je dat je wens snel in vervulling gaat!!!!

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ben trouwens direct na de miskraam weer zwanger geraakt, tis net of je lichaam dan weet hoe het moet:p

3. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    hier een impressie van Casper in de sneeuw en op de slee (de king himself;))

Bijgevoegde bestanden:

• 006.jpg
      006.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,5 KB
      Weergaven:
      3
    • 010.jpg
      010.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,3 KB
      Weergaven:
      3
  4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden, hoe is het hier?
    K. heeft vanmorgen in de sneeuw gespeeld, en met de slee :D Hij ligt nu lekker te slapen en dat terwijl de bouwvakker op het dak bezig zijn, dus dan was ie wel heel moe.

@avon
    Wat een leuke foto's!! Zal straks ook ff foto's plaatsen :D

Ik zal weer eventjes wat in huis doen :D Tot later

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat een sneeuw ligt er al bij jullie! Hier lag er vanochtend een heel dun laagje en dat is nu helemaal weg. Morgen zal dat wel anders zijn. Leuk! Vind sneeuw zo mooi :) Ben ook benieuwd hoe mijn zoontje er op reageert.

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey allemaal!
    kom me ook even weer melden..
    deylano vandaag weer gelukkig na kdv geweest , is gelukkig weer stukken beter ( voor hoe lang het duurd)
    morgen ff heerlijk met ukkepuk en slee eropuit....lekker veel sneeuw gevallen al
    @kerstboom gaan we morgen op zetten nu al zin in!
    @avon leuke foto's meid!

fijne avond!

7. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden sorry even ego:
    Ik heb echt een bizarre dag achter de rug.
    Het begon vanmorgen vroeg al slecht toen ik in de auto wilde stappen voor een afspraak op het cb. Waren de sloten van mijn auto bevroren. Uiteindelijk na veel gedoe heeft de buurman ze open gekregen door mijn sleutels op te warmen met een lucifer. En zo het slot te ontdooien :-D
    Maar goed wel mooi onze afspraak gemist.

Vervolgens vanmiddag. Ik had nog wat laatste Sint inkopen gedaan en bracht eerst mijn Zoontje naar binnen ( hij was met zijn voeten in een plas gaan staan) ik liet de deur open staan en rende nog even gauw om mijn inkopen uit de auto te halen (2 m van de deur)
    Doet mijn zoontje de deur dicht en draait hem vervolgens op de haak. Hij kan deze wel dichtdoen maar door een kliksysteem niet open doen.
    OMG kon ik mijn huis niet meer in en mijn ventje was binnen. Alles zit verder met hendels en haken dicht ( wonen nu in niet zon goede buurt en wordt nogal ingebroken)
    Ik geprobeerd rustig te blijven, bij de buren aangebeld daar een telefoon gevraagd en man gebeld. Tegelijkertijd steeds door de brievenbus geprobeerd of zoontje toch de haak open kon maken. Maar hij begrijpt dat soort opdrachtjes nog niet echt. Uiteindelijk sloeg de paniek ook bij mijn zoontje wel toe. En ik was als de dood dat hij de trap op zou klimmen en naar beneden zou vallen.
    Ik jankend de brandweer gebeld. Uiteindelijk waren we denk ik al wel 25 min verder, zoontje steeds harder huilen en ik steeds maar proberen contact met hem te houden via het keukenraam of de brievenbus. Ik was zoooo bang, ineens bedacht ik me alle gevaarlijke dingen in huis. Maar zoontje was alleen maar erg verdrietig en liep hard huilend rond. Toen kwam eindelijk de brandweer en politie ( met loeiende sirenes) 6 grote brandweermannen stapten uit en hebben hier een houten schot boven de deur gesloopt. Mijn zoontje was zooo bang voor al dat getimmer en die harde stemmen. Hij stond maar verstijfd hard huilend in de deuropening. Ik vond het echt verschrikkelijk. Gelukkig kwam mijn man toen ook. En konden de brandweermannen via het opengebroken schot naar binnen om. De deur open te doen!
    Phew en nu zit ik hier, 3 uur later nog steeds shakend op de bank...

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Oh, ducky, dat heeft mijn broertje vroeger ook een keer gedaan! Mijn moeder heeft toen de politie gebeld en die hebben uiteindelijk een raampje ingeslagen. Mijn moeder stond aan een ander raam om mijn broertje daar te houden, zodat hij geen vallend glas over zich heen zou krijgen. Lijkt me echt erg om zoiets mee te maken!

@hier: vandaag was mijn nod en ik ben keurig op tijd ongesteld geworden. Blijkbaar is mijn cyclus nog ongeveer hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Het stomme is dat ik maar heel even kort een beetje teleurgesteld was en daarna vooral opluchting voelde. Ik ben eigenlijk al de hele dag opgelucht dat ik niet zwanger ben. Raar he? Als je probeert zwanger te worden, moet je toch geen opluchting voelen als je ongesteld wordt? Ik begin met af te vragen of ik er emotioneel eigenlijk wel aan toe ben om weer zwanger te worden. Ik vertelde het aan mijn man en ook hij was eigenlijk een beetje blij dat het niet raak was. We weten niet zo goed wat we hier mee moeten.

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Thnx voor complimentjes over mijn dochter. Us ook een lekker weiffie!

CAsper op de slee wat een lekker manneke zeg!

Hier vandag ongie over dus gaan ervoor vanaf nu!
    Als alles normaal verloopt zal nod op 1 januarie zijn.
    Spannend! Hopen stiekum dat in 1x raak is.

Werd vandaag door mijn oma gebeld, dat het helemaal niet zo goed gaat. Ze heeft telkens longontstekingen, maar uit verder onderzoek is er nu al gekomen dat er veel meer aan de hand is. Haar hart is echt wat mis mee. Schrok weltoen ze het vertelde aan mij.
    Ze heeft totale bedrust "voorgeschreven" gekregen in ieder geval tot dinsdag, dan krijgt ze de rest van de uitslagen.
    Niemand van de fam weet dit, alleen ik omdat mijn oma geen behandelingen of operaties voor iets meer wil ondergaan.

Heb al tegen haar gezegt dat ze niet met of voor kert het loodje mag leggen... Ze moest erom lachen. Zei nee doe ik niet moet jou tweede kindje nog zien....
    Hoop zelf dat ze dat nog mag en kan meemaken. Ze is de moeder van mijn moeder dus wel een hele goede band mee. Is de persoon samen met tante waar ik bijna alles mee deel na overlijden van mijn moeder.

Kerstboom saat hier al vanaf 3december, morgrn na school bij mijn oma de boom optuigen.

Savonds als niet te slecht weer is naar de kerstborrel van het werk met kerstpakket ophalen...

10. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ow Ducky wat eng lijkt me dat! En je mannetje maar huilen. Ik vind dat je goed gehandeld hebt! Was de kleine nog erg van slag uiteindelijk?

Leuk Avon die foto in de sneeuw. Hier kan de kleine man sinds een maandje lopen en dat doet hij graag. Alleen niet de kant op die ik dan wil! Dus stapte er vanmiddag een dik ingepakte kabouter met enorme snowboots steeds parmantig weg van zn mama. Tja...
    Manlief heeft vanavond een slee gekocht, dus als er morgen nog wat ligt gaan we eens kijken wat hij er van vindt!
    Die sneeuw is prachtig, maar vind het wel naar als je de weg op moet. Moet morgen werken, das 60 km verderop, ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen.

Hmm Janna, ik snap je verwarring!

Spannend he Hartediefje, er nu echt voor gaan! NOD op 1 januari, misschien net voor middennacht testen, zou toch een mooi idee zijn om zwanger 2013 in te gaan!!

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Er is weer aardig gekletst!

Even kijken wat mijn moeie hoofd nog opgeslagen heeft...

@sneeuw; Hier nog geen sneeuw, heeft wel gesneeuwd, maar met gelijk regen ervoor of erna, dus blijft niks liggen. Mike zijn snowboots zijn dinsdag binnen gekomen, moet ze nog even passen, en hopelijk kan hij ze dan snel in gebruik nemen!

@lovely; hopelijk snel ongi!

@mamainlove; Weet je al wat meer over de bloeduitslag?

@beetjemama; Het enige wat ik kan zeggen is, volg je hart en doe wat voor jou goed voelt!

@foofer; fijn dat alles goed ging bij de kapper.

@ducky; wat een dag!!! Kan begrijpen dat je nog aan het shaken bent. En dat arme mannetje, die wist natuurlijk niet wat hem overkwam.
    Heb het zelf 1x meegemaakt toen Mike net 1 week oud was. Onze woonkamerdeur klemde al een tijdje en deden we daarom bewust niet dicht. Mike lag heerlijk te slapen boven, voor het eerst in zijn eigen kamertje. blijkbaar had ik de kamerdeur dicht gedaan, zonder dit
    door te hebben. Toen Mike begon te huilen wilde ik gelijk naar boven, maar bleek de deur muurvast te zitten. heb als een idioot aan die deur zitten trekken en raakte nogal in paniek en eisde van mn man dat hij die deur eruit moest slaan! Eerst met de hamer geprobeerd het slot kapot te slaan en later de ruitjes van het raam kapot geslagen zodat we met een zaag het slot eruit konden zagen en het laatste stukje eruit konden trappen. Stond te janken beneden tot ik eindelijk naar boven kon!

@kerstboom; manlief is hem nu aan het optuigen. Boom vanochtend al neergezet voor Mike om te kijken wat hij er mee zou doen. Eerst reactie was een tak pakken en er mee weg te lopen. Maar gelijk uitgelegd dat hij er niet mag aankomen heeft dit de rest van de dag ook niet meer gedaan.

@janna; Misschien nog even goed bespreken met je man hoe jullie beide er eigenlijk over denken en vanuit daar een besluit maken.

@hartediefje; wat vervelend van je oma! Beterschap voor haar en hopelijk kan ze nog een tijdje mee om ook jullie 2e kindje nog te zien.

Hier een redelijk rustig dagje gehad. Vanochtend mn voetjes weer laten doen door de pedicure. Kan er weer 6 weken tegenaan. Werk was ook heel rustig. Veel zieke kinderen of waren heel moe van sinterklaas.

Hier trouwens een kerstboom traditie vanuit huis. Mn opa gaf ons als kind elk jaar voor kerst een bal of iets anders om in de boom te hangen zodat als wij het huis uit gingen, we al heel wat hadden om in onze eigen boom te hangen. Mijn boom hangt dus vol met dingen die ik vroeger gekregen heb. M. heeft er nu ook al 2 ballen van hem in hangen, dit jaar nr. 3 erbij. Wat ik zelf ook wel speciaal vind, is dat ik nog een paar ballen van mn overgroot oma heb hangen. Deze kreeg ik mee van mn moeder en ben trots dat er een paar nog steeds heel zijn ondanks hoe oud ze al zijn! mn oma is 10 jaar geleden overleden met 92 jaar, geeft aan hoe oud ze al zijn!).

12. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Avon
    Leuke foto's op de slee :D

@Ducky
    Oh wat erg! Kan me voorstellen dat je er nog van aan het shaken bent!
    Arm kind, lijkt me vreselijk om dat te zien en niks te kunnen doen!

@Janna
    Hmm..Ik weet eigenlijk ook niet goed wat jullie hier mee zouden moeten doen. Natuurlijk er goed over praten samen..

13. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik heb helemaal geen zin om die kerstboom neer te zetten :p

Opzetten is niet eens zo erg, maar ook weer alles opruimen heb ik zo'n hekel aan...

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja das zeker een mooie gedachte! Leuk idee ook ga ik voorstellen zaterdag bij hem thuis.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Is het gelukt met de keuken (+ de rest) schoonmaken?

Dat is wel een beetje herkenbaar hihi

Hier is smoeder zelf niet zo heel netjes en opgeruimd, dus ze kan over mijn huisje niks zeggen! Ik heb bijna nooit rommeltjes liggen, en heb al het speelgoed in manden zitten
    Nu staat er vaak wel wat afwas, want de afwasmachine heeft het begeven.. beetje jammer:(

Wij hebben ook een hond, en ik kan de vloer echt niet haarvrij houden, ik zuig 1x per dag, en ga meerdere keren met de swiffer door huis.. Nog blijf ik haren zien..aahhh
    Mijn familie is gelukkig niet zo poetserig, wel opgeruimd (al is mijn vader ook wel anders geweest, maar nu is die heel netjes.)

Vind ik ook, ik doe meestal het huishouden als de kleine jongen op bed ligt, en dat is dan vaak 's avonds. 9 van de 10 keer geen middagslaapje namelijk.. Tuurlijk doe ik wel de was tussendoor. ;)

Voor de zwangerschap was ik echt heeeel erg lui, deed het omat het dan ook echt moest.. maar sinds de geboorte ben ik toch wat netter en opgeruimder :D

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ga morgen eventjes verder reageren :D Ga nu lekker op bed :D

Welterusten allemaal!!

17. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Daar ben ik weer, heb nu lekker eindelijk weekend! yeeaahh

@avon, wat een mooi mannetje heb jij zeg en zoo schattig op zijn slee!!

@hartendiefe, aaahw heel veel beterschap met jouw oma!!

@ducky, ooh wat erg zeg, wat jij hebt meegemaakt! Kan mij voorstellen dat je aan het shaken was! Maar echt goed dat je de brandweer hebt gebeld en dat je ondertussen jou zoontje gerust hebt gesteld!

@janna, ik snap wel jou gevoel! Voor een kindje gaan is een grote stap en maakt je soms misschien een beetje onzeker, maar zodra jij een positieve test in handen hebt, komt het helemaal goed en leven jullie ernaar uit! Het is alleen erg spannend!

@Lootje, wat leuk dat manlief een slee heeft gekocht, kunnen jullie morgen lekker slee en!! Ik moet zelf nog snowboots voor mijn mannetje halen morgen. Ik zag ze voor 9 euro bij de Wibra!

@ dmj, wat goed dat Deylano zich een beetje beter voelt!!
    Lekker morgen met je manntje genieten van de sneeuw!

@ kerstboom, zaterdag gaan wij de kerstboom optuigen en verder nog gezellige kerstverlichting voor het raam!
    Zullen wij anders met z n allen (als jullie willen) ons kerstboom hier laten showen??!!

Ik heb trouwens voor de liefhebbers (die willen kijken) foto s geplaatst op mijn profiel van de fotoshoot!

Trusten iedereen!

18. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    #1218 dmj, 6 dec 2012
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
    hey hoi allemaal
    nou dan zal ik de 1e zijn met de kerstboom
    beetje simpel ... maar hou niet zo van die poespas!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou ik vind jou al poetserig haha!! Ik doe eens in de 2 dagen stofzuigen en in verhaar periode dagelijk maar daarnaast niet swifferen ofzo hoor! Vind het wel prima! ;)

Maar misschien als de kleine kan kruipen dat ik van gedachten verander hoor, dat is nu nog niet het geval ;)

Kerstboom: dinsdag al opgezet. Voelde me toen zielig en had er zin in ;)
    Vind het zo gezellig!

Bloeduitslag was dinsdag al bekent (wie vroeg er ook alweer naar? ;) Aankomende dinsdag weer hcg prikken en hopen dat het 0 is. Ondertussen nog steeds geen tekenen van een miskraam... Hoop wel dat het uit zichzelf begint hoor! :(

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag meiden,

Wat een leuke fleurige kerstboom DMJ! Wij moeten dit jaar een andere halen, want manlief heeft de kunst gewoon weg geflikkerd!! Pfff.. hij wilde een echte dit jaar..nou lekker dan en wie gaat die naalden opruimen!?!?!

Wat het poetsen betreft, dan zeg ik maar heel eerlijk! IK DOE GEEN MOER :p HAHAHA...ik werk circa 60/70 per week, en mijn man uhh 1 dag in de week....en hij heeft dus dat op zich genomen...nou kan mij geen betere poetsfreak wensen hoor...hij wilt niet dat iemand het weet :cool: maar jullie kennen ons toch niet hahaha... dusss mag dat wel hier neer zetten ;)

Manlief doet dus alles, en werkelijk alles is elke dag weer spik en span...voorheen deed ik het zelf maar ik werd er zo gestresst van joh, kon dat niet allemaal alleen..en heel langzaam ging manlief het doen en hij ziet het ook wel als enige genoegdoening voor mij voor het vele werken wat ik doe..ik kan dan weer meer tijd met zoonlief doorbrnegen..

Ducky wat een verhaal :$ ik zou ook helemaal gek worden hoor!!

Vandaag niet veel in de planning, zou eerst naar mijn tante en oom gaan in het mooie oosten, maar blijf maar thuis..ben niet zo een held met sneeuw rijden...moet vanmiddag ook zoonlief ophalen van school met de auto..jakkie! Maar ja anders komt mijn zoon nooit thuis hhaha...dus moet wel!

Deel Deze Pagina