Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaangilla

9 dec 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd flower.

@ eigen kamertje.

Vanavond komt er iemand langs om te kijken of we kunnen aanbouwen. Ook al lukt het niet is de wens op een 2de er niet minder door. Het gaat zeker om de liefde en niet iets anders,maar als ze ouder worden en de privacy nodig gaan hebben hopen we toch wel dat we hem of haar dat kunnen bieden.

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat goed flower!! Gefeliciteerd!!!

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Flower gefeliciteerd!

Beetje mama haha okay wie weet ga je die van ons in behandeling nemen. Hoop zo dat na al die weken eindelijk klaar is.

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    flower gefe!:d
    hier wachtende tot woensdag.....

5. mamaangilla

9 dec 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal zeker voor je duimen

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Gefeliciteerd Flower!!

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @janna; beterschap met je dochter! En dan ook gelijk gefeliciteerd met je dochter!

@nieuwe meiden; Welkom! En flower gelijk maar gefeliciteerd!

@dmj; Spannend!

@avon; mooie filmpje! Zo puur, kriebels slaan zwaar op hol nu!

Hier nog steeds wat gammel. Wel gaan werken vandaag, ging op zich wel.
    Nu denk ik zelf dat ik het weekend de griep heb gehad (hevige buikpijn en misselijk), maar vandaag is het toch anders. Voelt anders en moest gelijk terug denken aan mn vorige zwangerschap. Toen had ik een week na mn eisprong licht bloedverlies en echt menstruatie krampen. Achteraf bleek dit mijn innesteling te zijn, want een week daarna had ik een positieve test.
    Nu heb ik dus weer echt zo'n menstruatiepijn in combo met misselijkheid dat in vlagen op komt zetten. Ook wat gevoelige en vooral geïrriteerde tepels, zijn heel aanwezig in gevoel zeg maar. Ga nu toch wel twijfelen. Nog een week wachten.... ;)

Oja, Mike wordt 27 december pas geopereerd :( Eerder was geen plek. Wat vrij vragen is het wel gunstig, mn man en ik zijn die dag al vrij en ik de dag erna ook. Hoef maar 1 dag extra vrij te nemen voor de week erna.

8. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Avon; ik heb me de ogen uit de kop gejankt door dat filmpje.... maar hij is wel heel mooi!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja het komt zeker dichterbij :D Heb er zin in hihi

Ah wat zielig voor je kleine mannetje!! Lastig om uit te leggen op die leeftijd. Hopelijk krijd je snel telefoontje voor de oproep!

Ik vind het wel spannend! Maar dan meer voor de narcose.. Het gebit niet zo erg, ben blij als het eruit is! Geen pijn meer!

10. Janna

Janna Fanatiek lid

@flower: gefeliciteerd! Dat is snel!

@jerami: wat vervelend dat het nog zo lang duurt voor hij geopereerd wordt! Heeft hij er voortdurend last van? Of met pieken en dalen? Sneu hoor.

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat lijkt me wel heel erg vervelend! Anders via de honden vereniging of fokker vragen.

Op dit moment nog niet, heb nu namelijk constant pijn bij het eten en koud drinken.

Wauw wat mooi!!

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Dankje...
    Ik twijfel om zo in bed te kruipen. Kan nog amper zitten van de pijn aan mn knipje.

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    We gaan a.s. zondag naar een hondentraining en daar onze 'casus' voorleggen :p we willen zo graag dat het veranderd, dus we doen er echt alles aan....kost een paar duiten, maar he! Ik kan die hond nooit alleen laten in de woonkamer of wat dan ook..ik vertrouw der echt niet bij mijn kind en dadelijk zou ik de baby bijv. niet eens in de wipper op de grond kunnen zetten...nou dan ben ik er gauw klaar mee hoor...believe me! Kids gaan mij voor! Heo dan ook!

Hier nog zo beroerd als een hond, net de HAP maar gebeld omdat ik wel koorts heb nu en gevraagd of ik ook nog iets van paracetamol ofzo mag gebruiken..dat mag wel maar moet het echt uitzieken...bah zo niet leuk!

Heb ook zo een pijn in mijn onderrug...dit kan toch nog nietes te maken hebben met de bekken of wel soms?

Ik heb bij Joaquin hier nooit last van gehad, maar wel tijdens de bevalling zelf. Ik heb namelijk maar liefst 138 min pers weeen gehad :$ wat dus absoluut niet mocht maar goed...dat is achteraf gelul van die VK....Kan der nog wel schieten hahaha....

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hopelijk hebben jullie iets aan de cursus en kan de hond gezellig blijven zonder een gevaar te zijn!

Wat voor 'n pijn is het? Steekt het af en toe, of is het een continue pijn?

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nee heb geen steken ofzo, het is gewoon een drukkend gevoel in de onderrug...maar goed het kan ook van mijn griep zijn afcourse... ;)

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje op dag 34 alweer. Toch wel erg he om de hele tijd te wachten.. Hopelijk zet het gauw door, zodat jullie weer verder kunnen ;)

Ben wel benieuwd hoe je kerstboom er straks uitziet :D

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met je dochtertje haar verjaardag! :D
    Schattig he al ze de armpjes in de lucht doen.

18. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier een drukke dag gehad op het werk...
    Merk dat ik aan vakantie toe ben...kan het soms wat minder hebben allemaal.

Ik denk dat ik wel ongesteld ben. Gister alleen maar wat vieze bruinige troep wat eruit kwam (sorryyyy :p)
    Vandaag wel rood, maar heb geen buikpijn, wel een raar gevoel af en toe, en ook het bloedverlies is niet echt veel.

Maar goed, ik hoop gewoon dat dit het wel is, en ik deze maand aan de slag kan! Proberen doen we sowieso wel haha!

De kerstboom staat sinds zaterdagavond al hoor. L. heeft er nog niet aan gezeten, dus dat is fijn.
    Zal zo even kijken of ik een foto erop kan zetten.

Reageer even snel op Avon, dat moet je niet doen hoor zo'n schattig filmpje, kriebels kriebels kriebelssssssss! Ik wil er gewoon een, en nu meteeeen!
    Hahaha!

19. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ PCOmama; dat zit er dik in. Kan je spierpijntjes van krijgen he!

20. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik denk maak een mooie nieuwe banner...
    Maarreeeee nu vul ik dus in bij cyclus 34 dagen (moet maar zien of dat deze maand weer zo is)
    Maar dan vraagt die hoe lang me luteale fase is...
    Wat is dat :p hahaha

Deel Deze Pagina