hey dames nou ziekenhuis bezoek gehad... deylano moet woensdag al na anestesie(nl op zijn best haha) neus en keel amandelen gaan eruit en krijgt buisjes zijn linker oor hoord hij op dit moment zo slecht mee!! arts schrok ervan....en hij blijkt idd een middenoorontsteking erbij te hebben dus ze willen spoed erachter zetten ivm dat hij al zooo lang ziek is..... verders lekker rustig hier....lano slaapt ff heerlijk vanmiddag voor zover we weten geen visite !!hebben we gelukkig dit weekend al allemaal gehad... oh jaa en vanavond ga ik testen..ik kan toch niet wachten haha...dat word duimen....
@dmj, gefeliciteerd met je zoon!!!!!! En gelukkig maar dat jullie geweest zijn zeg..hopelijk knapt hij na de behaneling snel op! En waarom wacht je tot vanavond ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!! haha! Zou een leuk vejaardagscadeautje zijn voor je zoon Zo ging vanmorge even ee boodschap doen met de auto. Ik gooi de deur dicht zit mn duim er nog tussen! Auwww zit nu nog te jodelen!!!!
@mamsie dankjewel voor de felicitatie! ja ben blij dat we nu weten wat hem scheeld....als we dat nu eerder hadden geweten had het ons heel wat meer nachtrust opgeleverd... maar ja! en ja gewoon ff wachten tot vanaaf.....hou er van de spanning erin te houden.. en heb nu ook geen testen thuis moet straks 1tje halen..... en balen van je duim joh!! pijnlijk ga je nog wel duimen voor mij?? hihi sorry beetje flauw x
Oh zo...werkze dan! Oh, ik hoor zoonlief, die moet ik uit bed gaan halen (is hier net 7u 's morgens)....
DMJ fijn dat je nu weet wat er met de kleine man is en hopelijk snel onder het mes en ben je af van het gezeur! Zo sneu voor je manneke! En uhhh wanneer weten wij het van je test wehoehahaha...
ga rond half 5/5 uur de test halen zal proberen rond 6 uur ff online te komen...... hope so dat et raak is..... en idd blij dat er nu eindelijk iets aan gedaan word.....aan alles met deylano
@kip Rommelende eierstokken herken ik wel, kan echt niet meer wachten.. soms pfff @meis23 Welkom! @PCOmama ah wat lief! De baby kan het broodje kroket eten hihi @ducky hey, nog steeds druk aan het verbouwen. Sterkte!! Balen dat je ongie bent geworden.. @mcm Werkze!! Heerlijk he als ze mama willen helpen op hun manier @beetjemama Jij ook een fijne dag! @dmj Zo dat is al snel! Maar wel beter voor hem! Hopelijk helpt het als zijn keel- en neus amandelen eruit zijn. Heeft bij mij wel geholpen, had toen ik klein was ook alleen maar oorontstekingen.. Daarna niet meer! Oh spannend vanavond!! Ik ga voor je duimen!! @mamsie Aaaaauuuuwwww!! Dat is echt pijnlijk!! Heb er ook helaas ervaring mee... @dmj Wij kunnen niet zo lang wachten hoor hihi
hahaha het is ook nooit goed he we zullen zien vanaaf en inderdaad blij dat het zo snel kan , mag ook wel zitten er al mee sinds september..... wil ook graag me nachtrust terug... hihi
Oooh ja die nachtrustg whoehehaaa...die kan ik straks wel vergeten weer na 5 jaar! Dat zal een vieze tegenvaller zijn hahaha...
@dmj: jammer dat ie niet positief is. Het is nu dus nog even een kwestie van afwachten. Gefeliciteerd trouwens! En fijn dat jullie meteen deze week al geholpen worden! Hopelijk heeft hij er dan snel minder last van.
@janna ja idd balen dat ie nega is maar goed nog geen ongi te bekennen dus ik houd moed en dankjewel voor de felicitatie en idd ben blij dat ie zo snel geholpen kan worden!
@dmj: balen van die negatieve test, lijkt me zo moeilijk om die onzekerheid te hebben. Zeker als je weet dat het nog een tijd kan duren.. ik duim met je mee voor een positieve test zsm. Hoe komt het eigenlijk dat het bij jou zo lang duurt voordat je positief testte? Heel laag hcg zou ik dan zeggen toch? Fijn trouwens dat alles nu in een sneltreinvaart gaat bij het ziekenhuis, het kan maar zo snel mogelijk gebeurd zijn. @PCOmama: super schattig, een kroket voor de baby. Geweldig die kinderlogica! Zal voor jullie trouwens inderdaad wel weer even wennen zijn die gebroken nachten komt vanzelf wel goed.. @ducky: succes met verbouwen. Schiet het al een beetje op? @mcm: wat een luxe 12 dagen vrij met de feestdagen, geniet ervan! @mamsie: oehh pijnlijk, dat kan echt heel gemeen zijn. Ondertussen de pijn een beetje gezakt? Hier vallen we van de ene ziekenboeg in de andere. Zoonlief is gelukkig weer helemaal de oude, maar nu heeft manlief het te pakken en niet zo zuinig ook. Hij heeft een flinke buikgriep, vannacht tot twee keer toe het bed verschoond (=niet leuk als je alweer vroeg moet werken). Mannen vinden zichzelf trouwens wel vreselijk zielig als ze ziek zijn zeg, gaat bij mij nogal snel op mijn zenuwen werken. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter, maar ik duik vroeg mijn bedje in. Ben helemaal kapot van de 2 uur slaap die ik heb gehad en alles wat ik vanmiddag nog moest doen toen ik thuis kwam
Hoi meiden, Lange dag gehad. Kom morgen reageren hoor. We hebben kerstdiner gehad op het werk en L. ligt in bed, huilend. Ze had vanavond 39,5. En ze is gewoon snot verkouden, echt groene snottebellen. Verder wel vrolijk maar je merkt dat ze niet lekker.
@ Lovely, dank voor het aanpassen van de lijst. Dat ziet er cool uit! Ik hoop dat jullie snel aansluiten bij het lijstje zwanger! Ik heb trouwens geen idee wanneer ik nu precies mijn NOD had, ik ga maar gewoon uit van gister. Ik ben zelf 26 augustus jarig, dus misschien krijg ik volgend jaar een heel bijzonder cadeautje! @ DMJ, balen dat je negatief test. Maar wie weet komt het nog... 7 weken toch?? Gefeliciteerd met je zoontje! @ allen, het voelt nog steeds onwerkelijk, maar ook zo goed! Ik voel me oprecht dankbaar dat we opnieuw een wondertje mogen verwachten. Vandaag goed misselijk geweest, oja dat hoort erbij!
Ja die kroketten haha, heerlijk kind is het ook! Ik ben echt aan het aftellen naar vrijdag zeg, pfff knijp hem echt af en toe ik hoop echt dat we een knipperlichtje gaan aantreffen zodat we een overheerlijk nieuw jaar in kunnen gaan...maar ja het wachten duurt allemaal zo lang he! Bah, kon je elke dag maar even spieken niet waar DMJ balen van je test, maar nog steeds geen bloed, geeft nog steeds moed! Heb je je ei misschien later gehad dan? Hier net Dexter s7 afgekeken..het is nu wachten op s8 ... zo zin in haha...
@meis Welkom @janna Ik moest ook even knipperen toen ik "in twijfel zag staan" @jerami Ui onder het bed helpt idd maar ik vind het wel vreselijk stinken. de hele bovenverdieping stinkt er dan naar. @dmj alsnog gefeliciteerd met je zoontje! Wel balen van de test hopelijk brengt 2013 betere testen.... @mamsie Oooh dat doet zeer zeg!! @kip Ik wens je man maar ook jou beterschap Hier gaat het z'n gangetje aleen net wel flink verwend door VL met een rugmassage (had weer eens ontzettende rugpijn) is nu gelukkig een stuk minder. Lappie is onderweg naar de fabriek dus ik ben benieuwd.. Lady welterusten straks en tot morgen!!