Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @ducky; Jammer van je ongi. Hopelijk volgende ronde raak. En kan snappen dat een verbouwing pittig is. Doe maar lekker rustig aan :D

@pcomama; veel moe, toch wel een kwaaltje dus :D

@dmj; Nog gefeliciteerd met je zoontje! En wat fijn dat ze er gelijk wat aan gaan doen in het zh. doordat mn zoontje de eerste 1½ jaar zowat doof was is hij ook achter gaan lopen in zijn praten. Dit is nu heel goed te merken helaas. Hier was hij ook binnen 1½ week geopereerd nadat de kno hem zag. Heb je ook al een datum gekregen? En balen van je nega test!

@nachtrust; Wat is dat?! M. is geen doorslaper, hij heeft in die 2 jaar 1 maand volledig doorgeslapen (7-8/10-9) en verder losse nachten tussendoor dat hij opeens doorslaapt. Maar onder doorslapen zie ik dan van 00.00 tot 6.00 Anders slaapt hij zelden door hij wordt vrijwel elke avond tussen 10 en 11 nog wakker en valt dan rond 1 uur pas weer in slaap. Dan vaak ook nog 2x tot 3x daarna wakker worden... Ik ben dan ook kapot als hij een keer wel doorslaapt, want dan weet ik wat ik gemist heb.

@kip87; beterschap met je man! En hier ook een man die zich zelf heel zielig vind als hij ziek is, en maar klagen als mama een keer ziek is een eeuwigheid dat hij alles moet doen!

Hier vandaag een heel druk dagje gehad. 9 uur gesprek met de pegagoog, 10.30 vergadering, 11.30 werken tot 17.30 en dan M. halen bij het kdv, koken, M. naar bed brengen en rotzooi ruimen. Dat laatste heb ik dus niet gedaan :)

Hier morgen mn nod, maar totaal geen seinen van een aankomende ongi, maar ook geen andere seinen. Enkel gevoelige tepels, maar dit heb ik wel vaker. Ik ga morgen nog niet gelijk testen. Denk dat ik wacht tot vrijdag en mocht er dan nog niks rood te zien zijn, dat ik een testje waag.

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Spannend Jerami....ben benieuwd...

Doorslapen ging zoonlief ook pas doen toen hij het licht had uitgevonden ofzo haha...nee dat was hier ook drama!

Avon jij ook al last van je rug, hier ook maar zal wel door dat frummeltje komen want heb er anders NOOIT last van...hmmzz merk toch dat ik meerdere kwaaltjes heb haha;)

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @jerami
    ze zeiden in zh dat ie woensdag na anesthesie moet , en na afspraak gelijk door na opnamebalie om afspraak te maken alleen ze zei dat het wel tijdje kon gaan duren hadden tot half januari nog maar 1 dag per week dat ze kinderen gaan opereren en na januari word dat 2 dagen in de week , maar ja konden er van uitgaan dat hij halverwege januari geholpen word...( maar ja je weet met ziekenhuizen nooit... voor hetzelfde geld ligt ie na kerst al onder het mes)
    dus jaa is nog even afwachten maar we weten nu in ieder geval wat hem mankeert en dat is sowieso al een hele opluchting!!!
    weten we eindelijk waarom hij al zo lang slecht slaapt,eet en drinkt....
    @praten enzo,,, eigenlijk niet echt op gelet... hij heeft sinds de geboorte af aan al dat ie alles op zijn eigen snelheid doet...hij is nu 2 en hij praat heel af en toe met 2 woorden....maar jaa zoals ik zeg maak me daar niet echt zo druk om ,, het komt allemaal vanzelf wel....;)

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @dmj; Hopelijk eerder dan later... Maar idd fijn om te weten wat er nu is. Heeft hij er verder nog wat voor gekregen? M. kreeg voor de operatie nog een kuurtje om grotendeels van de ontsteking weg te krijgen.

Hier is M. weer steeds aan het huilen. Net bij hem op bed gezeten. Hij wilt dan weer niks van me hebben, slaat en schopt om zich heen. Dus maar bij het voeteneinde gaan zitten en meneertje is toen gelukkig langzaam weer in slaap gevallen. Nu is manlief boven bij hem, werd weer huilend wakker. Ben bang dat dit weer een lange avond/nacht gaat worden.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Balen zeg dat hij nega is.. Maar geen bloed geeft moed! ;)

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @jerami
    nee hij heeft verder geen kuurtje meer gekregen ivm hij laatste 3,5 week al 2 keer behoorlijk zware antbioticakuur heeft gehad,,,
    @je zoontje? is hij ziekjes of wil hij gewoonweg niet slapen enzo??
    @mamv1
    nee idd geen bloed geeft moed:D
    ook nog niet echt het gevoel dat ik ongi moet worden,,, normaal heb ik buikpijn enzo maar nu totaal niet...
    @pcomama
    met betrekking tot eisprong ,, moet heel eerlijk zijn heb deze maand er niet echt bij stil gestaan.....dus zou het niet weten haha:D:p

7. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer na een lange tijd niet hier geweest te zijn bij jullie!
    Ik ben laatst enorm druk geweest, na het werk was ik gewoon kapot om te reageren.:(

@Lootje, van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!:D

@dmj, ik duim voor jouw dat jij ook een positieve test in handen mag krijgen, geef nog niet op! HCG gehalte stijgt alleen maar per dag!;)

@jerami, heel veel sterkte met jouw kleintje vanavond/vannacht Ik hoop echt dat hij doorslaapt voor jullie en ook voor hem natuurlijk. Ik herken van wat je zegt. Mijn kleine sliep de afgelopen weken ook niet geweldig, paar nachten was hij wakker geworden. Nu slaapt hij gelukkig weer!

@Lovely, aahw wat sneu voor je meisje. Heel veel beterschap met haar, ik hoop dat ze snel opknapt! Is maar niks he, als je kindje koorts heeft!

@hier, hier gaat het redelijk, maar ik ben ontzettend nerveus voor aanstaande woensdag, want dan krijg ik eindelijk te horen of ik mag blijven met een vast contract en of ik mag vetrekken eind januari!
    :( Dus jullie horen het nog van mij, ik hoop dat ik nog bij jullie clubje mag blijven!!
    Voor de rest de kerstboom staat hier er gezellig bij en wij hebben enorm zin in de kerstdagen! Zou natuurlijk helemaal perfect zijn als ik woensdag goed nieuws te horen krijg!:)

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @dmj; hij heeft last van zijn liesbreuk. Elke keer als hij op zijn rug ligt doet het pijn.maar we kunnen hem er niet bij helpen.enkel hem op zijn zij leggen en hopen dat hij weer in slaapt valt en niet meer draait...

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@bubble
    Hopelijk goed nieuws woensdag!!

@Jerami
    Sneu he als ze veel pijn hebben. En op de buik slapen? Lukt dat ook niet? Wellicht dat je dat al geprobeerd hebt, of dat het niet lukt. Hopelijk slaapt ie vannacht door!

@hier
    Hier gaat het nog steeds erg goed. Morgen eventjes heen voor de drukplekjes.. Maar dat is ook weer zo gebeurd. Begin er steeds meer aan te wennen, al is het praten wel heel vreemd en slis heel erg veel hihi. Gaat wel goedkomen :D

Nou ik ga zo maar weer op bed, morgen weer krantjes doen! Vanmorgen weer voor het eerst en dat viel toch wel zwaarder als verwacht.. Was ook blij dat ik weer op bed lag!

10. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    jerami: ach gosh, arm kereltje. Liesbreuk is niet leuk, hopelijk gaan ze er snel iets aan doen! (wij hadden hier geluk, we waren ineens binnen een week na de diagnose aan de beurt; er was iemand uitgevallen, en wij werden gebeld om die plaats in te nemen).

dmj: jeetje, wat een spanning zo zeg. Balen, nega test. Maar: geen bloed is goed, dus ik zal voor je duimen! enne: wel heftig zo voor je zoontje zeg. Arm jongetje... hopelijk helpen ze hem snel, je kan het maar beter gehad hebben!

bubble: oeh, spannend, zo zitten te wachten op wel of niet een vast contract!! Ik hoop voor je dat het een ja wordt, zou inderdaad wel fijn zijn voor de kerst.

Hartediefje: ha lekker vrij!

HIer: vandaag gehoord dat ik nog langer dan verwacht moet wachten met zwanger worden, grrr... voor de werkreis moet ik malaria pillen slikken, en daar mag je niet zwanger bij zijn of worden. Moet ze tot een week na de reis doorslikken, en dan nog minstens twee weken wachten met zwanger worden :( Dus wordt voor ons niet eerder dan februari. Bah!

11. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Jerami; wat ontzettend rot dat hij zo slecht kan doorslapen. Hoe is de nacht gegaan?

@ Bubble; hopelijk mag je gewoon lekker blijven!

@ Mcm; wat jammer dat je nog moet wachten zeg... daar word je enorm ongeduldig van he..dat rotte wachten! Hopelijk is het dan daarna snel raak!

Ik ga zo even douchen en dan boodschappen doen met mijn moeder. Moet ook vandaag nog de kerstkaarten schrijven. En waarschijnlijk nog even naar de huisarts om het abces te laten controleren, gezien mijn kuur er nu op zit.

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @mcm; hij wordt de 27e geopereerd, dus hoeven niet meer zo lang te wachten. Ze hadden het eerder willen doen, maar met de feestdagen
    zit alles helemaal vol.

Nacht is goed verlopen. Hij vanochtend om 7.45 pas weer wakker. We hebben allemaal dus weer wat uurtjes kunnen pakken.

Vandaag mn nod, ben heel erg benieuwd! Vanochtend wat last van buikpijn en misselijkheid en nu mega koppijn. Zo maar een paracetamol nemen
    en de dag afwachten.

13. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Fijn dat jullie toch nog lekker hebben kunnen slapen!

En spannen!! Ik duim voor je dat het raak is!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Spannend Jerami!

Ik kom ook weer eens even kijken. Vorige week afgestudeerd dus nu heb ik weer wat meer tijd. :) En tijd voor een brusje! Al zijn we er nog niet heel fanatiek mee bezig, gisteren wel geklust en ik zit nu op dag 14 dus het zou zomaar kunnen deze maand. We zullen zien...:)

@ Bubble; voor jou een spannende dag morgen. Hopelijk krijg je goed nieuws!

15. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden!! Ik hoop het ook zo en ik kan niet wachten tot morgen. Ik heb om 12.00 uur s middags het gesprek.:(

@ mcm78, ooh wat balen zeg dat je nog even moet wachten voordat jullie echt kunnen beginnen, maar de tijd vliegt echt voorbij, voor je het weet is het januari en dan gaat het snel!

@ Bibi26, ooeh spannend zeg, het kan zomaar innees raak zijn haha. Ik duim voor jullie!;)

@jerami, wat fijn dat jullie mannetje een beetje heeft kunnen doorslapen vannacht en jullie natuurlijk ook! Zoo rot voor hem zeg, maar goed dat hij gauw geopereerd wordt de 27e!
    En spannend ook dat het jouw NOD is vandaag! Ik duim ook voor jou!!

@Beetjemama, geniet van je dagje en natuurlijj van de kerstkaarten schrijven. Ik moet het vandaag ook maar eens doen haha:).
    Sterkte bij de huisarts zo!

@mamv1, zoo jij was weer vroeg op zeg! Echt super knap vind ik het van jou! Maar wat is er gebeurd, heb niet alle berichtje s kunnen lezen?:)

@hier, vanochtend ben ik mij echt kapot geschrokken, mijn mannetje zat met zijn bovenbeen vast tussen zijn dikke bedspijl. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid eruit. Ik helemaal in paniek en hij natuurlijk ook. Ik had hem in bed gelegd vanochtend, want hij doet altijd een ochtendslaapje, dus ik wil hem in zijn slaapzak doen. Totdat hij een driftaanval kreeg, maar dat kwam omdat hij erg moe was. Op een gegeven moment begon hij met z n benen los te wringen, want hij wilde niet in zijn slaapzak. En ja hoor, toen kreeg hij het voor mekaar, hij met zijn been vast tussen de bedspijlen. Na 5 min had ik een manier gevonden om hem er tussen uit te krijgen. Pfff Ik had hem vast gepakt en hem flink omhelst, hij natuurlijk ook opgelucht en snikken van het huilen:(

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ah dat is echt ff flink balen! :(

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hopelijk is alles goed bij ha! Krijg je anders nog een kuur mee?

Fijn dat hij nog voor eht nieuwe jaar wordt geholpen! Wauw dus toch ff lekker kunnen slapen. Heerlijk! :D Je maakt het wel spannend hoor zo op je NOD hihi. Hopelijk heb je snel een positest in handen :D

Hey bibi
    Super dat je bent afgestudeerd!! En nu dus druk aan de klus, Succes :D

Dank je! Niks ernstigs hoor hihi, ze hebben vorige week mijn gebit er onder narcose uit gehaald, dus loop nu met een kunstebit ;)

Ah wat sneu :( Soms denk je, hoe krijgen ze het voor elkaar..

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wij weten niet zo goed wanneer we nou precies willen starten voor een tweede.. Hebben het er gister nog even over gehad en we zitten meer met een opvang probleem dan iets anders.. Ik HOOP dat we in 2013 idd kunnen zeggen dat we er weer voor willen gaan :) (ben al wel weer gestopt met de pil, maar kiezen nu even voor andere voorbehoedsmiddelen)

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jerami wat fijnz eg dat jullie nu mochten doorslapen van hem. wel naar dat hij er zoveel last van heeft zeg. Gelukkig word hij snel geholpen. Zodat hij geen pijn meer heeft.

hier heerlijk geholpen op school met koekjes bakken en versieren. Reukte heerlijk allemaal.
    Straks me meisje weer van school halen. Vannavond weer ff lekker zwemmen (baantjes). En in de sauna en bubbelbad.

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Bubble; owh wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je dan in paniek raakt, arm knulletje.

@ Mamv1; ik krijg als het niet helemaal weg is nog wat extra dagen antibiotica erbij, dus dan loopt de kuur gewoon langer dan 7 dagen.

@ Dreamer; hopelijk komen jullie eruit! Succes ermee..

Deel Deze Pagina