Bubble, wat een rot nieuws!!! Vind het echt heel jammer dat je niet meer mee zal kletsen. Had het jullie ook zo gegund!
@ Bubble, wat balen! Lijkt me erg lastig om jullie kinderwens noodgedwongen te moeten uitstellen. Ik hoop dat je snel een nieuwe, leuke baan vindt! @ Avon, logisch dat je er van baalt toch. Ik voel me soms een beetje lullig tegenover anderen dat het bij ons gelijk raak is. Hoop dat volgende ronde jouw ronde wordt! @ PCO mama, wat goed een kloppend hartje! Wat een vluggerd die beeb van jou! Pak van je hart zeker? @ DMJ, balen dat je alsnog ongesteld bent geworden. @ Jerami, en hoe reageerde je man?? @ Kip, hier merkte ik ook dat ml er veel bewuster mee bezig was dan destijds bij zoontje. Leuk toch, dan is het echt iets van jullie samen!
@ dmj; wat balen dat je toch ongesteld geworden bent!! Hopelijk de volgende ronde beter! @ Avon; hopelijk blijft het toch uit... maar anders echt balen! Hopelijk volgende ronde beter. Kan me goed voorstellen dat het iedere maand meer balen is! @ Bubble; wat een rotnieuws zeg! Vind het echt heel erg voor je! Sterkte ermee. Ik heb vanavond lekker bezoek gehad van mijn 2 beste vriendinnen. Was weer eens ouderwets gezellig, doet me wel goed! Geen gehuil of verdrietig gedoe.. maar gewoon lekker kletsen als een stel kippen zonder kop en lekker lachen! Nu weer lekker mijn boekje erbij... hélemaal verslaafd aan Vijftig Tinten Grijs. Geweldig boek!
hoi lady's hoe is het hier? Ik meld me ook aan. We gaan in het nieuwe jaar ook stoppen met de pil. Eerst zo proberen omdat de eerste via ivf kwam denk ik dat het toch nog wel een tijdje duurt. allemaal veel succes!
Hee, nog een lovely welkom! @beetjemama: heerlijk zo'n avondje, het heeft je zo te horen goed gedaan. Ik denk dat ik toch ook maar moet geloven aan 50 tinten grijs, iedereen is er zo enthousiast over. @lootje: inderdaad, het voelt echt nog meer als "iets" van ons samen, heel gek. Een beetje als ons geheimpje of zo. Mocht het raak zijn denk ik ook dat we iets langer wachten met het vertellen tegen onze ouders. Verveel me een beetje.. Zit alleen thuis
hey kip snelle reactie! vind het ook wel leuk! wel grappig zo een geheimpje. Alleen mn moeder weet t en 1 vriendin dat ik ga stoppen met de pil. benieuwd hoe snel iedereen zwanger word hier. was in het begin aan het twijfelen of we nog een tweede wilde. Maar het lijkt me erg leuk voor mijn meisje (vooral voor later) en ik ben benieuwd of het echt zo moeilijk zou zijn om met 2 kleine kinderen op pad te gaan.
@Beetjemama Fijn om te lezen meid! Lekker zo'n avondje toch?! Haha, veel plezier met je boek, Ik was ook verslaafd @Lovely13 Hey, leuk! Een 'naamgenoot' hahah! Welkom! @Kip Hier ook lichte verveling VL zit op de PS3 Ik zit een beetje te laptoppen, vakanties kijken enzo Nog steeds duur allemaal Ga trouwens van de week een fotoboek maken denk van onze laatste vakantie. Heb nu genoeg tijd, want ik heb vakantieeeeeee! 7 januari pas weer beginnen, heerlijk!
Hier weet trouwens alleen een collega het en een vriendin. Me vriendin heb ik het verteld omdat we dus kaartjes gingen bestellen voor de Toppers en ik voor de zekerheid maar zitplaatsen wilde ipv staan. Hahah, je weet maar nooit! Verder denk ik wel dat andere collega's wel een vermoeden hebben dat we er volgend jaar voor gaan. Wil het nu ook wel later vertellen dan bij de 1e. Weet niet waarom, is gewoon een gevoel..
ja toevallig lovely24! veel plezier met fotoboeken maken altijd leuk! en geniet van je vakantie! 50 tinten grijs is wel een leuk boek maar niet echt gigantisch vind ik. Gaan jullie in 2013 ook gelijk beginnen met ovulatie testen?
@lovely13 Weet ik nog niet. Bij mijn dochter was ik de 1e maand na het stoppen met de pil zwanger. Dit keer heb ik eerst een maandje afgewacht (en dus nog veilig gedaan) om te kijken of ik weer een normale cyclus had. Werd uiteindelijk na 34/35 dagen ongesteld. Dus ben er wel mee bezig wanneer ik nu dan ongeveer mn eisprong zou hebben, maarja...dat ligt er ook weer aan hoe mijn cyclus deze maand is, en dat weet ik niet zeker. Ach, we doen ons best deze maand en hopelijk werkt het
@bubble; wat een vervelend nieuws!!!! Het liefst wil ik ook tegen je zeggen dat het allemaal wel goed komt, maar dat klinkt gelijk weer zo dubbel, denkende aan de economie van deze tijd... Hopelijk vind je snel wat nieuws! Mn man kwam vanmiddag thuis en heb toen de test aan M. gegeven en gezegd dat hij deze aan papa moest geven. M. rende vol trots naar papa toe en gaf hem Manlief heeft nu een mega ego omdat hij in 1x raak heeft geschoten (mannen....) maar begon ook gelijk over dingen die hij wilde aanschaffen met de tijd en wie het het wilde vertellen. Hebben de afspraak gemaakt dat we het 1e kerstdag aan de familie die we dan zien vertellen en andere mensen pas na de 12 weken.
@Jerami Hahaha, ja dat was hier toen ook bij L. Was hij ook zo trots... Nou hopen dat hij het deze keer ook waar gaat maken Dan krijgt ie een trofee van me hoor! hahaha
@jerami: mooie nieuwe banner! Ben je snel mee! @bubble: he wat verdrietig en frustrerend. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Het is niet leuk om een kinderwens vanwege omstandigheden moet uitstellen. Ik ben nog steeds blij met m'n slofjes! Hoop dat ze snel komen. Ik heb ze net ff aan m'n man laten zien en hij vond ze ook leuk. Ga nu lekker naar bed, want ik heb vanavond nog een vergadering gehad en ik moet morgen ook de hele dag en avond werken...
Wiehoeoe Jerami wat GEWELDIG! Gefeliciteerd echt een duidelijke streep hoor! Bubbel, wat rot meid! Echt klote om om zoiets steeds weer mee te moeten maken en dan ook je kinderwens ervoor te moeten uitstellen. Het zijn echt klote tijden op de arbeidsmarkt. Ik hoop dat je snel weer wat anders Kunt vinden. Dmj, balen ongesteld..., als je toch stiekem denkt zwanger te zijn. Is zon volgende ronde altijd weer zo lang hè? Lovely, welkom Andere lovely, vakantie heerlijk! Hier alleen nog vrijdag werken en dan ook even 2,5 week geen werk! Kippie, o saai een avond alleen, bleeeeh! Gelukkig is er zp Vertellen: hier weten er wel veel mensen dat het weer kriebelt, maar ik zou dit keer ook wel wachten met het vertellen. Ladies, bijna kerst.. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Hoi lieve meiden, Dank jullie wel voor jullie lieve berichtje, doet mij echt goed! Ik ga nu zo gauw mogelijk een andere baan zoeken, ik zit daar ook niet echt over in, maar ik baal er enorm van, ook omdat ik nog tot eind januari zit, dus ik wil nu zo snel mogelijk wat anders gaan zoeken. Morgen nog een laatste dagje werken en dan weekend. Mijn man heeft wel gezegd dat wij sowieso niet onze droom (2e kindje) opgeven voor een baan, het gaat er meer om dat wij beide inkomsten binnen krijgen, want daar zijn wij afhankelijk van. Hij wil als ik een nieuwe baan heb er ook echt voor gaan en het liefst niet uitstellen, want ik kan wachten voor een vast contract tot dat ik een ons weeg op zo een manier.... Nogmaals bedankt en sommige van jullie heb ik in mijn vriendenlijst dus ik houd jullie wel stiekem in de gaten hihi En wie weet kom ik weer bij jullie volgend jaar terug op de lijst!
♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot 2013 ♥: Bibi26 () * Heeft al een zoon * Vgg () * Heeft al een zoon * Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)* Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * Aan het aftellen tot +/- 10.01.2013 Jamientje ( ) * Heeft al een dochter en een zoon * Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) * Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) * Mamaangilla () Heeft al een zoon ()* Meis23 (26) * Heeft al een zoon(12-2010) * Begint in april Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) * Nog in twijfel Al begonnen ♥: Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 1e ronde * NOD: 14 december 2012 Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * ?e ronde NOD: 16 december 2012 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde NOD: 18 december 2012 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 5e ronde NOD: 22 december 2012 Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde NOD: 1 januari 2013 Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 10 januari 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 1e ronde NOD: 14 januari 2013 ?? Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon * 4e ronde * NOD: 14 februari 2013 Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Mrs Hair (27) *Heeft al een dochter (03-04-2011) *mirena verwijderd* NOD Prisje1984 () * Heeft al een dochter () * ?e ronde * NOD: BeetjeMama () * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde NOD: ? ♥ZWANGER♥ PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013 Flower82 () * Heeft al een zoon () * ?e ronde * Uitgerekend: Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013 Ik heb mijzelf van de lijst afgehaald! Heel veel geluk iedereen!!
@ Lovely13; veel plezier en succes met klussen alvast! Hopelijk gaat het sneller dan verwacht. @ Kip; ik ben totaal geen lezer, haat lezen zelfs... maar dit boek, ik weet niet wat het is... het zorgt er op een magische wijze voor dat je continu verder wilt lezen! @ Lovely24; haha, nog een verslaafde!
Ah bubble, wat rot! Daar zat je niet op te wachten natuurlijk zeg, jeetje he! Sterkte met het zoeken naar een nieuwe baan en hopelijk zien we je volgend jaar gewoon weer terug! DMJ: oh wat balen, ongi... Beetjemama: lekker, vriendinnen avond! Hier morgen laatste dag werken, en dan lekker paar heel aantal dagen vrij!