Ik heb mezelf van aftellen naar 2013 naar Al begonnen gezet We zijn deze ronde dus gewoon al begonnen!! En we zitten nog voor mijn ei, dus dat komt mooi uit hihi.
Zo we zijn weer thuis na een avondje shoppen in de stad Groningen. Alle kerstcadeau's zijn binnen. Casper heeft genoten in de stad (zegt graag dag en doei tegen iedereen die hij tegen komt) dus die heeft een top avond gehad met zoveel shoppende mensen dames thanks voor het bijwerken van de lijst. Ziet er gelikt uit Lovely24 Morgenvroeg gaan zoonlief en ik naar de kapper dan zijn we echt klaar voor de kerst!
Ah wat lief! Dus de kerstcadeautjes weer binnen Hier is het da - da en dan met een zwaaiend handje hihi
@Avon Leuk he?! L. is ook heel erg van het dag zeggen. "Dahaggg" zegt ze dan en zwaait ze ook. Soms zegt ze uit het niks ook "Haaai" tegen vreemde mensen hahah! Fijn dat jullie geslaagd zijn... Hier doen we dit jaar niet echt aan kerstcadeaus denk ik.. Heb me moeder al wat gegeven, en zij geeft ons ook wel wat denk. Voor L. hebben we nog een Little People prinsessenkasteel staan, misschien dat we die volgende week geven. Verder ben ik de hele dag met me laptop bezig geweest. Kreeg vanmorgen ineens een melding dat ik een back up moet maken omdart er iets mis is met mijn harde schijf. Ben toen maar begonnen om alle foto's etc op USB en Externe schijf te zetten. Op een gegeven moment begonnen de problemen, hij viel uit, startte opnieuw op en steeds zei die Windows Verkenner werkt niet meer ofzoo... Heb er geen verstand van, Maaar, na de hele dag bezig te zijn geweest, heb ik zo goed als alles eraf gehaald. Maarja, er is dus wel iets mis met de harde schijf. Ik zit nu gewoon achter de laptop, dus hij doet het (nog) wel... Morgen maar even langs een computerwinkeltje hier in de stad. Ooooh, en mijn Lief! fiets is morgen klaaar Niet dat het echt fietsweer is, maar goed
Ben ook benieuwd hoe die in het echt is Zal er vanmiddag een fotootje van plaatsen. Hier zijn we helaas alweer wakker. Balennn. Van de week toen ik moest werken sliep ze tot 9.15. Maarja niks aan te doen. We liggen nu ff zandkasteel te kijken in bed nog.
@lovely Ja dat zal je altijd zien dat ze vroeg wakker zijn als je kan uitslapen.. Enne onze kinders zijn vandaag alweer 19 maanden @hier K. was een beetje aan het huilen/mopperen toen we op bed gingen, en vannacht ook elke 5 a 10 minuten. Vanmorgen om 5 uur zijn temp opgenomen en die was 38,2, want hij voelde wat warm aan. Heb ik hem bij mijn vriend op bed gelegd en zijn ze beide nog in slaap gevallen. Ondertussen moest ik kranten doen. Hij heeft K. daarna nog een keer getempt en toen was het al 38,8, toen een zetpil gegeven en in zijn eigen bede neergelegd, nou slaapt ie nog. Dus ik ga ook nog eventjes liggen.. Heb vannacht vrij weinig geslapen.
Jaaa das waar! Had het er gisteren nog over. Op de dag dat de wereld vergaat Wist je trouwens dat dat dus 21 mei 2011 ook al zo was. Want toen riep ik tijdens de weeën dat ik het toch voor niks deed hahah. Vervelend van je kleine man zeg! Hier is L. inmiddels wel weer koorrsvrij. Wel verkouden nog maar ook al minder. Hoop dat je nog even kunt rusten!
@L24 o jee balen dat je laptop hapert, heb je wel alle foto's er nog af kunnen halen? Wij hadden die week voor dat hij er mee kapte nog een backup gemaakt dus we hadden geluk. @mamv1 hoe gaat het nu met je zoontje??
@Avon Ik heb nu denk alles eraf gehaald. Hopen dat ie nog gered kan worden. Nieuwe laptop kopen stond niet echt in de planning.
@mamv1; beterschap met je zoontje. @kerstdiner; hier ook gisteravond een kerstdiner gehad op het kdv van mn zoontje. Zo leuk om te zien hoe al die kinderen lekker aan het smullen zijn! Ouders mochten er bij blijven, maar goed ook, want zelfs met ons erbij was het eerst huilen en wilde hij niet eten. Uiteindelijk heeft hij een halve pannenkoek en heel veel schijfjes komkommer op. Hij viel bij thuiskomst ook zo in slaap! Vanmiddag mn laatste 2 uurtjes werken dit jaar en dan vakantie tot 3 januari Vanmiddag ook even kijken voor een kerstcadeau voor mn broertje. Heb hem als lootje getrokken Ik zou dus echt niet weten wat ik moet halen voor hem! Wordt maar even alle winkels afstruinen en hopen dat ik wat leuks zie.
Pfff, ik dacht dat ik heel wat pagina's moest doorlezen en dat was wel een beetje zo, maar met die lijsten die steeds opnieuw gepost werden ging het toch wel snel! Ik vond het leuk om over al jullie kerstdiner's op school/kdv te lezen. Echt lief hoe die kleintjes dat vieren. Ik heb gisteren de hele dag gewerkt, van 's ochtends 8 uur tot 's avond's 10 uur, want wij hadden kerstgala op de school waar ik les geef. Echt zo geweldig om al die meiden helemaal opgedoft en op hoge hakken te zien! Ze zien er allemaal zo prachtig uit: je zou zo een miss verkiezing kunnen houden! Het is zo grappig in vergelijking met hoe ze er normaal in je les uit zien. Dat contrast vind ik bij de jongens trouwens nog groter, want die zijn allemaal in pak en dat zijn dan echte heertjes, terwijl het normaal vaak van die ondeugende (soms zelfs brutale) jochies zijn! En dan nu in jacquet! Een jongen had om zijn outfit compleet te maken zelfs een wandelstok bij zich! 't Is trouwens ook een leuke gelegenheid om jezelf eens op te doffen. Een leerling herkende mij niet eens. Dat is dan toch wel komisch. @mamv1: wat ben jij toch een bikkel! Echt super dat je dat elke ochtend (nacht) weer doet voor je gezin! Hoe gaat het nu met de kleine? Heb je nog even kunnen slapen? @avon: moest echt lachen om je verhaaltje over Casper's topavond, omdat hij zoveel mensen kon groeten! Echt vertederend. @lovely24: is je Lief! fiets er al? Hoe fietst ie?
@ LOVELY24 heb jij ook de lief! fiets? wat grappig! ik ook .. heb de blauwe! maar als ik wist dat er nu andere kleuren kwamen had ik gewacht. dit seizoen mooiere kleuren vind ik!
Ja dat klopt, wel grappig! Heb het ook in zijn boek gezet wat er die dag in het nieuws was Toen ik in de weeen zat was ik er niet mee bezig (K. is om 2:23 geboren), totdat ik 'smorgens de tv aanzette, en dat op het nieuws zag hihi Hij heeft nog wel verhoging, en ligt nu lekker te slapen, ik heb tot half 12 geslapen Je kan wel merken dat hij ziek is, want is hangerig, en wil niks anders dan bij je zitten. Fijn dat L. weer koortsvrij is! Heeft ze veel last van de verkoudheid?
Hij heeft nog verhoging, en is heel erg hangerig. Nu ligt hij lekker te slapen Geluk dat je een back-up hebt gemaakt, zou zonde zijn als je alles kwijt zou raken..
@jerami Dank je wel Geniet van je vakantie! Toch wel apart dat je niet meer hoeft te werken dit jaar. Heeft je broer geen hobby's of andere dingen wat hij leuk vind? @Kerstdiner Wat leuk dat ze dat ook op het kdv doen voor de kleintjes! Hier zal K. het pas op school meemaken @Janna Jeetje kanp zeg dat je zo'n lange dag hebt gewerkt! Doe ik je niet na hoor!! Dank je wel, ja ik heb nog wel kunnen slapen tot half 12. Het is wel te doen hoor zo vroeg eruit, het is van 5 tot 7 en daarna ben ik gewoon de hele dag thuis. Heerlijk! @Lovely En en en?? (Ben niet nieuwsgierig hoor )
Hoi meiden. Ik zie dat jullie al aardig wat blz. Hebben gevuld maar ik hoop dat ik nog mee kan kletsen. Ook wij willen graag een (2e) kindje, wij zitten nu in de 2e ronde en ik heb maandag mijn nod. Ik hoop dat we in 2013 allemaal een gezond kindje zzullen krijgen.
Pff.. Ik kom ook weer even buurtn. Gisteren was 'de grote dag', ik was jarig en vriend had allerlei verassingen geregeld. Werd ik gisterennacht om 4.00 doodziek wakker, heb de hele dag letterlijk alleen maar kunnen liggen, ik hield niks binnen. Vond mezelf dus best zielig op m'n verjaardag. Ik voelde mezelf nog schuldig ook, want alle geregelde dingen konden dus ook niet doorgaan. Nu heeft hij 'het' gelukkig opnieuw kunnen regelen op 3 januari. Ondertussen gaat het weer iets beter, eten lukt alleen nog niet zo, terwijl ik wel heel erg veel trek heb. Zal vanavond alles weer even bijlezen en reageren!
sus79 Welkom! Maandag je NOD. Spannend! Voel je al wat? @kip Ah dat is echt balen dat je zo ziek was op de verassingsdag. Gelukkig heeft je man het kunnen verzetten. Nou ben ik toch wel heel benieuwd wat het is hihi Beterschap!!