Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    lov24 echt een stoere fiets!!Hebben wel het zelfde zitje maar die van mij zit nog voorop de fiets. fietst ook super fijn he! (pas 2x opgefietst)
    kip hopelijk ben je gauw beter, zal je altijd zien dat het weer op je verjaardag moet gebeuren! veel fun 3 jan. alvast!
    hier ben aan het kijken wat het beste schema is. krijg totaal geen ritme met slaap/eten overdag.laatste tijd word jaylin snachts wakker voor een fles :-S dat is niet de bedoeling. Maar misschien kan het ook door de aankomende tandjes komen. 3 jan. gelukkig weer naar CB. hopelijk kunnen ze me goed advies geven.
    allemaal ik wil jullie fijne feestdagen wensen en een fantastisch 2013. hopelijk met een mooie zwangerschap en gezond kindje!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi allemaal,

Was ik weer eens!
    Zal me ook gelijk opnieuw voorstellen ;)

Ik heb een zoontje van 6 maanden oud waar we 5 jaren voor in de medische molen gezeten hebben.
    Omdat het toen zo lang duurde wilden we snel weer door voor een tweede. In november kregen we twee cryo's (embryo's in de vriezer, over na de behandeling van ons zoontje) teruggeplaatst en was ik zwanger. Helaas van korte duur want het werd een miskraam.
    Vandaag heb ik een groentelade vol met nieuwe medicijnen gekregen voor de volgende volledige ICSI poging. In januari zal deze gaan plaatsvinden ;)
    Hopelijk met half februari een positief resultaat! ;)

Mijn zoontje kwam trouwens met 41.2 week dus ga ervan uit dat de tweede ook overtijd gaat komen.

3. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    las de berichten over een voorstel ronde.
    Ik ben Monique (26) woon in brabant en ben mama sinds 13/04 van ons meisje. Zodra de strippen op zijn gaan we beginnen voor een 2e wondertje.
    mama in love wat spannend! ik ga duimen voor je volgende maand! Onze eerste is na 4 jaar MMM gekomen! benieuwd of de volgende ook weer via zkh moet.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

#1744 Janna, 22 dec 2012
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
    @lovely24: Haha, dat jij er vanaf het begin bij bent is een understatement!

@mamsie: mijn dochter heeft nu 8 tandjes.

@lootje: 6 tanden met 15 maanden is wel weinig dan, of niet? Nou ja, ze zullen vanzelf wel een keer doorkomen! Ze zal heus niet met die 6 tanden door het leven gaan. :D

@mil: klinkt misschien stom, maar lijkt me irritant dat je zo'n grote hoeveelheid ruimte in je koelkast kwijt bent! Ik kan hier echt niet een hele lade van m'n koelkast missen! Of hebben jullie een heel grote koelkast ofzo?

@voor/na uitegerekende datum bevallen: mijn dochter is gehaald met een geplande ks, dus dat was voor de uitgerekende datum. Ik was toen blij dat ze eruit mocht, want het was een ellendige zwangerschap en ik mocht op het eind ook bijna niks meer. Achteraf denk ik echter dat ze er eigenlijk nog niet aan toe was. We hebben in het begin ook wat problemen met haar gezondheid gehad.

@voorstelronde: Ik ben 30, getrouwd en heb een dochter van net 1 jaar. We gaan ergens begin 2013 beginnen voor een tweede kindje. We waren in november al een keer begonnen, maar voelden ons beiden opgelucht toen ik gewoon ongesteld werd. We hebben toen besloten het nog even een paar maandjes uit te stellen.
    Ik werk drie dagen in de week, maar wel in een baan met hoge werkdruk, waardoor ik ook thuis veel moet werken. Daarom kan ik hier doordeweeks niet altijd even vaak reageren.

Net bij de zeeman voor de zekerheid toch nog twee rompers gekocht! :) Beetje overdreven misschien, maar ik ben nu echt door m'n witte was heen en ik kan toch niet straks voor 10 rompers en een paar hydrofieldoeken een hele trommel gaan draaien?! Nouja, kan natuurlijk wel, maar vind ik een beetje zonde...

Zo maar eens bij de buren vragen of zij een extra wasrek te leen hebben, want ik moet echt nog een was draaien, omdat ik een aantal dingetjes heb die gisteren ondergepoept zijn. Een van die dingen is haar jas, dus die moet echt wel snel gewassen, want nu kan ze niet mee naar buiten. (Maakt voor nu niet heel erg uit, want we durven haar momenteel toch niet in de autostoel of wandelwagen te zetten, uit angst dat ze dat ook onderpoept en we nóg meer moeten wassen... :);))

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Voorstellen
    Ik ben een Mama van 36 jaar, woon samen en hebben een kanjer van een zoon van 2 jaar (24-11-2010) Ik was op de 23e uitgerekend en de volgende dag liet Hij zich zien na een bevalling van 4 uurtjes:cool:.
    Ik woon in de regio Groningen en ben Verpleegkundige. Maar heb bewust gekozen om voor onbepaalde tijd thuisblijfmoeder te zijn, dit omdat ik het jaar na de bevalling een hele zware tijd heb gehad.
    Bij de 1e zwangerschap was het de 2e ronde gelijk raak, helaas nu in ronde 7 terecht gekomen.

tandjes
    Gelukkig is hij redelijk soepel door de tandjes heen "gefiets":D
    Alleen de laatste 4 achterste kiesjes levert wat meer probleempjes op (koorts en wat hangerig).

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

De zaterdag is weer aangebroken en dat betekend weer voornamelijk het huishouden doen.. Overal ff een doekje overheen enz.

Met K. gaat het alweer wat beter, gisteren had hij 39,2 en nu heeft 38,0. Na de kranten mocht ik tot half 12 slapen, en werd K. wakker. Daarna nog ff met K in ons bed gelegen tot half 1. Hij doezelde ook nog een paar keer weg. Heerlijk!! :D Hij is nu druk aan het spelen.

Ik kom later nog wel ff op iedereen reageren ;)

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

L kreeg pas met 10 maanden ofzo haar 1e tandjes.
    Daarna ging het wel snel. Inmiddels heeft ze 8 tanden en 4 kiezen.
    Gelukkig weinig last van gehad. Ze waren er allemaal gewoon ineens.

Hier de woonkamer ff goed gedaan en wat boodschappen.
    Maandagochtend vroeg ga ik de rest halen.

Straks naar schoonouders, we gaan daar eten.

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lovely13; Heb je al geprobeerd ipv een voeding, water te geven als ze 's nachts komt. Mijn zoontje nam hier ook genoegen mee en kreeg zo zijn dagritme weer terug.

@bevalling; Met M. liep ik met 35 weken al met voorweeën en zat onder extra controle omdat ik vrijwel geen vruchtwater had.
    uiteindelijk kwam hij pas 4 dagen voor de uitgerekende datum, maar wel gelijk persweeën met 1 cm ontsluiting, dus geen prettig iets als je nog uren moet wachten tot je eindelijk mag.

@voorstellen; 27 jaar, getrouwd, zoontje van net 2 jaar. Woon in zuid holland en werk op een bso waardoor ik, met uitzondering van school vakanties, altijd de ochtenden vrij ben :D. Eind augustus zal nr. 2 zich hopelijk aankondigen :D

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier geen probleem hoor ;) En we hebben geen grotere koelkast ofzo.
    Maar het was een plastic tas vol :$ En dan nog herhaalrecepten ook :)

10. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Lees dat er nog meer kindjes ziek zijn.. Hier is het ook weer zo ver. Ze was net een week van de verkoudheid af en nu is het sinds gisteren weer terug :( Allemaal hoesten, dichte neus en wat verhoging zo nu en dan. Dus hier is het alweer 3 nachten pret. Ze kan niet ademen door dr neus dus dan wordt ze helemaal overstuur wakker als ze al in slaap valt pfff..

Hier vandaag lekker beetje nog kerstcadeaus gekocht maar man wat was het druk in het winkelcentrum ben blij dat ik mn boodschappen voor de kerstdagen binnen heb!

Manlief moet helaas morgen en maandag ook nog werken en dat zijn lange dagen dus dochterlief en ik moeten ons maar zien te vermaken jammer dat het weer niet echt meewerkt.

Fijne avond iedereen!

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @wannabemom; Vervelend he die verkoudheden bij die kleintjes! Hier ook eentje die weer flink aan het snotteren en rochelen is.

M. dus ook weer verkouden, kan niet slechter uitkomen! We zijn maar gelijk weer met de neusspray begonnen icm zijn puf en dan maar hopen dat het niet erger wordt en dat rocheltje weg is voor donderdag! Anders gaat de operatie niet door en kunnen we nog langer wachten. Denk dat ik maandag ochtend vroeg de ha maar even bel, zoizo voor zijn eczeem in zijn gezicht dat steeds erger wordt, maar kan ze gelijk luisteren naar zijn longen. Zolang die schoon zijn, kan de operatie doorgaan.

Wij mogen ons de komende 2 dagen ook vermaken zonder papa. Hij is vanmiddag gaan werken, is niet voor 22.00 thuis. Morgen is hij al voor 7 uur de deur uit en zal dan ook pas tegen 22.00 thuis zijn en maandag werkt hij ook ochtend en middag. Morgen moet ik nog even naar het winkelcentrum om even te kijken voor een kleinigheidje voor zijn leidsters van de babygroep, hij is daar maandag voor het laatst en gaat dan na de kerst vakantie naar de peutergroep. Weet alleen niet wat ik ze zal geven...

12. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Janna: he lastig he, dat soort gedoe! Hier zat meneer ook helemaal onder vanmorgen (en hij is al bijna twee, wanneer houdt het op?! ;) ). Hoop dat het snel beter is.

Jerami: saai weekend dus, zonder papa. Hier ook een man die aan het werk is dit weekend. Ben maar koekjes aan het bakken met zoonlief. Vervelend, weer verkouden, beterschap!

Alle andere zieken: ook beterschap!

Voorstelronde: 34, getrouwd, zoontje van bijna 2 (5 januari 2011). Woon in Canada (man is Canadees), en werk 4 dagen per week voor een organisatie die zich bezighoudt met het verbeteren van veiligheid voor mensen in landen die net uit een oorlog komen (vandaar ook mijn reis naar Afrika in januari). We willen graag een tweede, voor mijn zoontje zijn we 5 maanden bezig geweest, maar daar zat helaas ook een miskraam voor. Dus we zullen zien...

13. Janna

Janna Fanatiek lid

't Is inderdaad een gedoe. Vanochtend zat dochterlief weer om 6 uur in bad. :$;)

Overigens heb ik zelf ondertussen ook diarree (en buikpijn), dus ik begin te denken dat het misschien geen tandjes zijn, maar een virusje ofzo.

Wat is het hier trouwens rustig...

14. Lovely24

Goedemiddag meiden,

Hier vandaag een lazy sunday denk ik.
    Al moet ik tussendoor wel wat was vouwen en strijken, maar heb er nu nog geen zin in...
    Vriendlief is voetbal aan het kijken en L. slaapt. Dus misschien dat ik een filmpje ofzo ga kijken in bed of een serie..

Meestal ben ik thuis wel druk bezig maarja heb nu 2 weken vrij dus tijd zat haha...

Morgenochtend vroeg gaan we boodschappen doen. Breng me dochter even naar mijn ouders want die is altijd zo vervelend in de supermarkt.
    Misschien dat ze naar de dierentuin gaan (oma heeft een abbo) dan gaan wij nog even de stad in. Toch maar wat kadootjes halen. Zouden het niet doen, maar vind het toch wel leuk :p

15. Lovely24

@Janna
    Beterschap!

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    hier ook even een lounge dag, opladen voor de feestdagen.
    boodschappen doet VL morgen. ik moet de pakketjes in ontvangst nemen en het haar van ons buurmeisje invlechten.
    Janna
    beterschap!!! niet leuk met de feestdagen.

17. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    pfff vandaag moeten bijtanken. vannacht alles bij elkaar 1,5uur geslapen. ons meisje was niet moe! of ze heeft last van dr buikje.. ik weet het niet. wat zou het makkelijk zijn als ze kan praten! :) hopelijk gaat het vannacht beter.

18. Lovely24

@Lovely13
    Wat vervelend zeg!
    Ja is soms lastig he, dat ze het nog niet duidelijk kunnen maken?!
    Hoop dat het vannacht beter gaat.

Wat een rust hier meiden!!
    Allemaal druk met de kerstvoorbereidingen?

Hier een lui dagje gehad. L. ligt inmiddels alweer te slapen, en wij gaan zo even tv kijken.
    Morgenvroeg boodschappen doen dus, en daarna nog even de stad in.
    Willen toch nog wel een kadootje kopen voor onze ouders.
    Hebben er eigenlijk niet echt rekening mee gehouden, dus misschien deze maand niet of minder sparen dan kunnen we toch de stad in morgen.

Net alvast alles zitten berekenen, en ik kan nu al niet wachten tot het salaris van januari gestort wordt ;) hahaha!

19. Lovely24

♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot 2013 ♥:
    Bibi26 () * Heeft al een zoon *
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011) *
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) *
    Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) *
    Mamaangilla () Heeft al een zoon ()*
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon(12-2010) * Begint in April
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) * Nog in twijfel
    Lovely13 (26) heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari

Al begonnen ♥:
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * NOD: 24 december 2012
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 1 januari 2013
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 10 januari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 10 januari 2013 ??
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 14 januari 2013 ??
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 2e ronde * NOD: 14 januari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 6e ronde * NOD: 19 januari 2013
    Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon * 4e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Wannebemom24 () * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD:
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    BeetjeMama () * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde * NOD: ?

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013

20. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Wil er iemand mij aub toevoegen aan de lijst weet niet goed hoe ik dat moet doen. Volgens de berekeningen is mijn NOD 22-1. Ik ben 26.

Hier ook een heel rustig dagje gehad. Manlief moest werken en dochterlief was nog erg hangerig vandaag echt zielig hopelijk gaat het morgen wat beter met dr.

Hoe gaat het met jullie?
    Er zijn nog niet veel kerstfilms op tv dat is anders toch allang bezig?

Deel Deze Pagina