Balen zeg dat er zoveel mensen ziek zijn en dat net voor kerst. Wij zijn vorige week alle drie ziek geweest. Helaas heeft mijn zoontje vaak oorontsteking enz inmiddels al 3 operaties achter de rug (buisjes en neusamandelen). Ik heb men mijn nod en helaas ben ik bang dat ik wel ongesteld wordt. Alle symptomen zijn aanwezig buik pijn hoofdpijn enz en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap niet. Ik laat t jullie weten!
hey allemaal!! kom me ook even weer melden voor de nieuwkomers zal ik me ook even voor stellen: Ben moeders van 24 jaar en heb een zoontje van net 2 jaar inmiddels bezig met 6e ronde voor een brusje ( schiet niet echt op haha!) @avon let's go girl .... dan mogen wij in die zin 1 van de 1sten zijn in 2013 fingers crossed @sus welkom en erg herkenbaar met je kleine met ziek zijn... mijn zoontje zit ook steeds met zijn oren etc... hij is sinds 3 maand naar ZH gestuurd omdat ie zolang ziek was... @hier 2 drama dagen achter de rug.... lano wil apsoluut niet slapen... continu over zijn oortjes beginnen om gek van te worden! maar ja moeten helaas wachten tot de 29e dat hij naar anesthesie mag ivm afzegging afgelopen week.... @ongi: zo vaag.... was al paar dagen overtijd.... en nu heb ik maar 3 dagen ongi gehad:O heb ik normaal nooit....begin nu wel erg te twijfelen of die''ongi'' niet iets anders was!
sus wat zielig.. oorontsteking is zo gemene pijn! ik hoop dat je toch niet ongi word.. er hangt vanalles in de lucht qua virussen en bactierien. zijn er veel aan het snotteren en beroerd. hier gelukkig allemaal fit.. morgen kerstavond standaard gourmetavond met de familie. hele fijne feestdagen voor iedereen. en dat 2013 maar een top jaar mag worden. Hallo DMJ
Hey meiden, ff een snel berichtje van hier Afgelopen dagen wel geklust, net zoals anmorgen en ik voelde net volgens mij mijn eisprong.. Het was een lang aanhoudende pijn in mijn linker lies! Spannend!! Vanmorgen was mijn temp ook iets hoger als eergister. dus als ie morgen weer hoger is als vandaag dan is het mijn eisprong geweest. Nu word het weer ruim 2 weken wachten... Heb gelijk mijn banner er maar op aangepast
@mamv1: nou, dan mag je nu waarschijnlijk op het wachtbankje! @dmj: wordt Deylano de 29ste nou ook geopereerd, of is er dan alleen een afspraak om de anesthesie door te spreken? Raar trouwens, zo'n afwijkende ongi. Ik kan me voorstellen dat je dan ook niet helemaal kunt (wilt?) geloven dat het écht een ongesteldheid was en dat je niet zwanger bent. Je kunt dan maar beter gewoon een echt duidelijke ongesteldheid hebben... @kerstfilms: ik vond dat er gisteren inderdaad nog niet veel was. Ik heb wel twee films op BBC gekeken, daar is het al meer. Waren beiden echt leuke films en heb er heerlijk van zitten genieten. Vanavond is er op Nederlandse zenders wel meer keus, hoewel ik het ook niet allemaal topfilms vind. (Snap bijv. niet waar net5 het vandaan haalt om tijdens prime time op kerstavond deel 1 van de Harry Potter reeks uit te zenden! Als het nou nog deel 7 was! ) Vandaag is m'n dochter naar het kdv: voorlopig de laatste dag, want ze zijn tussen kerst en oud en nieuw gesloten (zal overal wel zo zijn). De volgende keer dat ze weer gaat is het dus al 3 januari. Nu dus één dagje samen vrij (we hebben vakantie) zonder m'n dochter. Ik heb een beetje uitgeslapen en manlief is nu boodschappen aan het doen. (Paar laatste dingetjes.) We hebben nog geen plannen voor vandaag. Volgens mijn man zijn dat de betere dagen!
@janna; Hier zijn we altijd gewoon open tussen kerst en oud en nieuw. Ik moet die dagen altijd werken. Maar omdat M. geopereerd wordt gaat hij 7 jan. pas weer naar het kdv. Maar je hoort het idd wel veel dat ze dicht zijn die periode. Vind het wel raar, want er zijn genoeg mensen die gewoon moeten werken die dagen. @mamv1; spannend! Ik zal voor je duimen, het hoeft maar 1x raak te zijn, zie het aan mij, 1x sex gehad tijdens vermoedelijke ei sprong en dat was voor ons genoeg. Hier M. voor het laatst op de babygroep. Vanaf 7 jan. gaat hij naar de peutergroep. Vanmiddag ook nog even naar de ha. Hij heeft steeds uitslag op zijn gezicht, soort eczeem zeg maar, maar wordt alleen maar erger. Daarbij is hij begonnen met hoesten en onwijs snotteren, dus wil hem even helemaal na laten kijken ivm de operatie.
@Janna Mijn werk is wel gewoon open. Maar we hebben wel geïnventariseerd hoeveel kinderen er komen. Staan vandaag met zijn 4en ipv met zijn 8en. En zag dat een collega al naast huis was. Dus het is wel rustig... Wij hebben de boodschappen binnen. Wat een geld weer zeg maarja we kunnen lekker (vr)eten de komende dagen hahah... We zijn nu onderweg naar de stad. Paar kadootjes halen.
Goh, ik dacht dat kdv-en overal wel dicht zouden zitten, al had ik ook al zoiets van: "maar als je gewoon moet werken dan?" Nou ja, ik ga me daar niet druk om maken, want ik ben zelf altijd vrij (zit in het onderwijs), dus voor ons is het geen probleem.
Vanavond kerstavond! All you need is love! Kan het helaas niet zien vanavond want gaan bij sm eten maar hopelijk wordt het herhaald. Kdv is hier in de buurt ook meeste dicht, mijn dochter zit er zelf niet op maar manneke van de buren wel dus die komt donderdag en vrijdag gezellig bij ons spelen. Want zijn papa en mama moeten ind gewoon werken. Hier dochterlief nog steeds snotverkouden het gaat maar niet over en het hoesten ook niet. Slapen is nog steeds geen succes helaas hopelijk knapt ze toch snel op! Meiden die op het wachtbankje zitten succes!!
jaaah all you need is love. Word weer janken vanavond. Hier vanavond ook gourmetten met schoonmoeder/familie maar de tv gaan gewoon aan om half 9 hebben jullie trouwens 'ontvoerd' gezien? echt een goed programma. En hoe sommige landen alles zomaar laten gebeuren! belachelijk!
@janna nee helaas word hij nog niet geopereerd.... word op zijn vroegst waarschijnlijk pas half/eind januari dus moeten nog ff geduld hebben @ iedereen fijne kerstavond en kerstdagen toegewenst!!! spreek jullie snel weer!
@ontvoerd; heb hem vanochtend gekeken, neem het altijd op, maar wat een goede serie zeg! Vond deze echt heel erg, en idd, hoe kunnen sommige landen het allemaal toelaten ondanks alle geldige papieren en toestand van het kind! Heb het zo te doen met die ouders/kinderen die dit moeten doormaken.
Hallo lieve dames langs deze weg; hele fijne feestdagen en een vruchtbaar en vooral gezond 2013!!!!! veel liefs van ons!
Jaaaa All you need is love!! Ik zit er klaar voor hoor. Dat is echt mijn traditie. Vorig jaar kon ik niet kijken omdat we naar mijn ouders moesten, het lukte anders niet om op een van de kerstdagen met zn allen te zijn. Maar toen heb ik direct geroepen dat we dit jaar niet op kerstavond zouden kunnen! Lekker genieten dus. Fijne dagen meiden!!
Hoi Hoi, Ik wil me graag hier aansluiten! Ben 36, werk freelance, gelukkig getrouwd en een dochter van anderhalf, een heerlijk dametje, tenminste nu wel Ik vond de zwangerschap heerlijk, maar mijn bevalling was erg lastig en de tijd daarna ook (baby die vrijwel niet slaapt). Heb erg veel moeite gehad om te genieten van ons kleine mensje en uiteindelijk ook een 'milde' burnout gehad vanwege mezelf splitsen tussen werk, mama etc. Omdat ik zo genoot van de zwangerschap en erg uitkeek naar de kleine denk ik ook iets van een pnd gehad te hebben. Maar goed, nu geniet ik echt volop en langzaamaan begint het weer te kriebelen. Ik twijfel nog wel, omdat ik zo graag deze keer wel wil genieten van de baby tijd. Daarom nog even goed aan de slag met mezelf en het verwerken van de bevalling, voordat we de stap gaan nemen. Maar ik denk dat het niet al te lang gaat duren.. Allemaal goede feestdagen en een bijzonder 2013!