Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Soms echt vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, hier de hele dag alweer steekjes in mijn linker lies.. Eisprong is geweest, dus ik denk de hele tijd zou dat een eventuele innesteling zijn..

Ja het mag van mij ook wel snel 10 januari zijn :D

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Kip87
    Ja 34 dagen... Al kan het ook 35 zijn aangezien ik toen pas echt 'goed' bloedverlies kreeg.
    Ik zou nu dan op dag 18 zitten.
    Dus NOD 14 januari ongeveer.

@Dmj
    Hmm... ik zie het niet. Maar ken deze test ook niet.
    Krijg je morgen je andere testjes binnen of niet??

@Jerami
    Wat zielig voor hem, maar gelukkig is het achter de rug.
    Hopen op een goed herstel en hoop dat zijn temp goed blijft.

3. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi girlies,
    Hoop dat jullie allemaal goede kerstdagen hebben gehad?
    Wij zijn vandaag eindelijk verhuisd. We hebben dus een paar super hectische dagen achter de rug. Daarbij is ons jongetje helemaal van slag, hij is te klein om het te begrijpen. Hij was als de dood dat we weg zouden gaan, wilde alleen nog maar bovenop ons slapen en werd ieder half uur gillend wakker. Hij was ook zo verdrietig als we zijn speelgoed inpakten, hard huilen en alles weer uit de doos halen echt heel sneu.
    Vannacht slaapt hij nog bij mijn ouders. Zodat hij morgen in een opgeruimd nieuw huis komt ipv de verhuis chaos van vandaag. Maar het is echt heel tof geworden! Nu lekker slapen. Komende week nog druk en dan ben ik er weer vaker! Probeer wel steeds mee te lezen Xxx

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames,
    als het goed is komen morgen de andere testen binnen via de post.... dus probeer dan gewoon vrolijk weer... en zullen zien of ie dan posi is of niet
    Thnx voor het duimen all:p

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ducky wat zielig zeg voor je zoontje. Succes ermee. Hopelijk trekt hij snel bij.

Dmj, succes met testen met andere testen. Spannend hoor!

Jerami, wat fijn dat de operatie goed is gegaan. En hopelijk blijft zijn temp goed. Hoe is het nu met hem?

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Meiden wat betekent zo een rode streep horizontaal en verticaal bij ff?

7. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    dat betekend dat je volgens FF je eisprong hebt gehad. Het kruis staat voor de dag van je eisprong en dat alles wat er na komt je lutale fase is (lf). Succes op de wachtbank!

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ducky,
    Wat sneu voor je zoontje.
    Wel fijn dat het zo leuk geworden is.

Dmj,
    Spannend!!!

Hartendiefje,
    Geen idee waar je t over had, maar je hebt al antwoord zag ik :D

Hier;
    L. ligt nog te slapen. Volgens mij is ze ook in vakantie stemming. Wel beter!
    Vandaag even langs een vriendin, verder geen plannen.

9. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Goedemorgen!

dmj ben heel benieuwd hoop het zo voor je!! Ik zal voor je meeduimen!

Ducky ja verhuizen is heel druk maar ja dat zal het altijd zijn denk ik, hopelijk went hij snel!

Lovely24 oh heerlijk zeg dat uitslapen hier alweer om 7.00 uur wakker haha maar geeft niks want ze heeft vorige week heel de week slecht geslapen en uitslapen heeft ze nooit gedaan.

@ hier hopelijk ben ik vandaag voor het laatst ongesteld en kunnen we volgende week aan de gang;) Vind het wel weer heel spannend hoor en manlief ook!

Vanochtend nog oppassen op buurmanneke vanmiddag een vriendin langs en verder beetje rommelen in huis.

Alvast fijn weekend meiden!!

10. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Het kan discreet hoor! Ik woon zelf in een flat en wil natuurlijk niet dat mijn bovenburen het eerder weten dan onze ouders enzo! Dus heb ik afgesproken dat ik het zelf wekelijks wegbreng naar een depot in de buurt. Totdat iedereen het mag weten, dan zet ik het hier gewoon in de gang en komt een chauffeur het ophalen.

11. Janna

Janna Fanatiek lid

#1851 Janna, 28 dec 2012
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
    @dmj: :$:( Ik krijg bijna het idee dat je het erom doet, hoor, om ons in spanning te houden! :p

Gisterenmiddag even de stad in geweest en in de uitverkoop een aantal kleertjes voor dl voor volgend jaar gescoord! Twee broeken, voor 3 euro per stuk, een schattig zomerjurkje van wat duurder merkje (eerst 23 euro, maar door alle kortingen en nog een kortingsbon die ik had maar 4 euro voor betaald!), een winterjas voor volgend jaar, en hele serie rompers in de volgende maat. Gisteravond via internet nog vrolijk doorgegaan: 4 leggings, 6 T-shirts met lange mouwen, zomerjurkje, korte broek, bloesje en 2 jumpsuits... :) (allemaal in mt 86 en 92; ze heeft nu 80).

Ik heb vannacht met een beetje een schuldgevoel wakker gelegen van al het geld dat ik heb uitgegeven. :) Wel stom, want nu is het allemaal veel goedkoper, ik heb geen achterlijk dure dingen gekocht en ik zal t.z.t. toch kleertjes voor mijn dochter moeten kopen in de desbetreffende maten. Want zelfs met alles dat ik nu gekocht heb, heeft ze per maat nog niet genoeg. (Ik had nog bijna niks in die maten gekocht, alleen een zomerjas in de uitverkoop na de zomer.) Als ik er zo over denk, realiseer ik me dat je eigenlijk elk seizoen een compleet nieuwe garderobe moet aanschaffen voor je kind! :$ Dat wordt een dure buisness! :(

Nog meer meiden op koopjesjacht geweest?

Tot welke maat gaven jullie je kinderen eigenlijk rompers aan? Ik heb nu dus rompers in mt 86/92 gekocht, maar mijn zus zei dat je op een gegeven moment ook een hempje en een broekje kunt doen. Alleen dat lijkt me eigenlijk helemaal niet handiger. Gaat het hempje dan niet steeds uit het broekje? En moet je dan dezelfde maat van het broekje en hempje hebben? Maar dan past het broekje toch nooit over de luier? Hoe weet je dan welke maat je moet hebben?

12. Janna

Janna Fanatiek lid

@mvm: Ik heb tijdens mijn zwangerschap meegedaan en dat ging prima hoor! Ze rijden echt niet rond in een bestelbusje met heel groot "moeders voor moeders" erop! Ik wilde de bussen niet voor de deur aan de straatkant zetten, inderdaad omdat ik niet wilde dat onze buren het eerder zouden weten dan onze familie en vrienden, dus ik zette ze achterin de tuin. Ik moest dan wel zorgen dat de poortdeur van het slot af was, maar goed, de chauffeur kwam gewoon achterom, zwaaide even (als ik er was), pakte de bussen en vertrok weer.

13. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @janna
    nee hoor doe het er niet om:):p
    heb zelf ook echt zoiets van huh?!
    maar ja zit nu met smart te wachten op de post dan komen me andere testjes binnen kijken wat die doen:D hoop posi

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kleding: Hier alles tweedehands van marktplaats.
    Je verkoopt daarna alles weer voor dezelfde prijs dus ik geef 0 euro aan kleding uit ;) (koop alleen in hetzelfde dorp, laat niets opsturen)

En vaak is het in super goede staat en ziet niemand dat het tweedehands is. Scheelt bergen geld!

15. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ik ook! Veel via mp. En dan alleen de betere merken, zodat het er nog goed uit ziet voor een volgende ronde. Ideaal. Tis echt een soort hobby, als uk weer richting een nieuwe maat gaat zit ik avonden achter de computer om nieuwe kleertjes te scoren. Alleen broeken en rompers haal ik altijd nieuw.

16. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ja gaat goed met me! Thanx voor asking :). Ik mag 16 januari voor intake en echo naar de vk, dat wordt een spannend moment. Met de kwaaltjes valt het mee, moet alleen regelmatig eten (maar heb geen trek) en heel erg op tijd naar bed gaan!

17. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Kleding hier ook veel 2ehands merkkleding dan voornamelijk de rest koop ik wel in de winkels/webshops.

Ik moet me ook vaak echt inhouden hoor er hangt al zoveel in haar kast pff.

Wil volgende week nog even langs de Jola kijken of ze nog wat leuks hebben (wat ze helemaal niet nodig heeft;))

@Janna Knap dat je de maten voor het voorjaar durft te gokken ik durf dat niet zo goed. Ze heeft nu maat 92 van de shirts, jurkjes en de meeste broeken dus wat heeft ze dan in het voorjaar nog steeds 92 of toch al 98? Ik durf het niet aan al zie ik ook alweer veel leuks whaaa!
    Moet mezelf echt inhouden want het wordt te gek.

18. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    DMJ, waar blijft die postbode nou?? Ik ben zoo benieuwd!

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Bij de zeeman vanmorge een super leuk shirtje maatje 86 voor 1,50!! Daar wordt ik blij van!!:))
    Verder vorige week een leuk jurkje(5euro) en dik gebreid vest(7euro) beide maatje 80 bij de h&m. Koop ook weleens van mp maar vaak valt het dan toch tegen..beetje verwassen ed. Vind het jammer dat die foto's vaak onduidelijk zijn, ik heb het liever even in mn handen.

@dmj, je houdt het wel spannend hoor! Ben benieuwd, wanneer verwacht je de testen?

Het is bijna 2013!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We gaan bijna van start!! Joehoe!!!

20. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Even de test van mvm spammen!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina