Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Het blijft spannend dmj!
    Beterschap voor je zoontje en jij ook Jerami!

Jaaa Avon, laptop weer terug! Kan je al dat geklets hier makkelijker bijhouden!

2. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Jeetj dmj, je houdt het echt heel erg spannend, haha! Wat heb jij een geduld zeg..

Ben even lekker bankhangen, heerlijk even niks..

3. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik heb een beetje bijgelezen, maar ga niet op alles reageren omdat ik gewoon te lang niet hier geweest ben en niet op alles kan gaan reageren.

@ Mamv1; Haha, verslavend boek he? Ik heb alle 3 de boeken in een week tijd uitgelezen... Ik haat lezen normaal echt, maar deze boeken zijn zó heerlijk te lezen... daar vlieg je door heen en je kan gewoon niet stoppen.

Hier gaat het wel redelijk. Ons meisje is 'thuis' in haar urntje.. dat is wel fijn.
    Volgende week donderdag op kraamvisite bij een goede kennis van me, waar ik samen mee zwanger was... ben benieuwd hoe zwaar dat wordt!

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Zoo daar ben ik weer heb paar dagen erg druk gehad met shoppen:p
    Zojuist ook de ovulatietestjes besteld, wordt weer heel spannend:D

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Pfoe meiden het gaat hard hier. En veel leden zo te zien op de lange lijst :D
    Nou ik ga mijn best doen jullie te leren kennen.

@ voor de lijst - ons meisje geboren op 28-05-2011

Leuk dat er een groep is waar de meesten gaan voor een tweede. Schept wel meteen een band ;)

Ik ga nog even reageren op wat berichtjes :)

6. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Jeetje BeetjeMama, wat een verdriet voor jullie!
    Mijn vriendinnetje heeft ook haar eerste kindje verloren en ik heb haar pijn van dichtbij meegemaakt. Ze heeft nu een kindje van een paar maanden en ik ben blij nu ook haar geluk mee te mogen maken. Ik wens je van harte hetzelfde geluk!!

7. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Bedankt voor je lieve berichtje!

We zijn weer aan het proberen zwanger te worden.. hopelijk mogen we volgend jaar een beter jaar doormaken en kunnen we zoveel mogelijk (proberen te) genieten van een tweede zwangerschap. En dat we daarna ons kindje veilig en gezond in onze armen kunnen houden!

8. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    #1888 Sprokkel, 28 dec 2012
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
    @Janna, haha dat met die kleertjes is heeeel herkenbaar. Ik probeer ook steeds maar weer een nieuwe garderobe bij elkaar te sprokkelen, ze groeit zo snel :$
    Slim om kleertjes in de uitverkoop voor volgend seizoen te kopen of voor volgend jaar. Ik vind dat moeilijk gokken qua maat soms.
    Over die rompertjes heb ik ook al na lopen denken. Ik doe het toch nog maar even, maar volgens mij zijn er niet veel meer te krijgen in maat 98...(ze zit nu op 86/92).

@mamv1, ik hoop dat het deze keer in 1x raak is voor jullie, wat een lange start hebben jullie gehad zeg, pff. Maar nu dus weer spannend, wanneer is je NOD?
    Foliumzuur staat hier ook weer in de kast :D

@DMJ, SUCCES met testen! Lastig lijkt me dat je kind naar het ziekenhuis moet, blegh. Sterkte en dat ie maar snel op mag knappen. Enne, ik snap dat je blij bent dat ie zo'n grote man aan het worden is. Mooi babytje wel!

@Lilaa, ovu testjes op het nachtkastje? haha, spannend inderdaad. Ben benieuwd hoeveel dames hier straks tegelijk zwanger zijn.

@ego, wij hebben besloten in januari maar eens de anticonceptie het raam uit te gooien en rustig te zien hoe het gaat.
    Ik heb nog niet het gevoel dat mijn lijf er helemaal klaar voor is. Heb een burnout gehad en ben helemaal op de goede weg, maar soms nog teveel onrust in mijn lijf. Maar, het kriebelen gaat nu toch wel hard hoor ;):D

Fijne avond allemaal. Succes met klussen, wachtbank, testen, of gewoon even niets :p

9. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @beetjemama: toevallig bedacht ik me vandaag dat je al een tijdje niet hier geweest was. Wat 'fijn' dat jullie meisje nu thuis is, heeft ze een mooi plekje gekregen? Heftig zeg op kraamvisite, heel veel sterkte!

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Knap hoe je er mee om gaat! Ik heb net je verhaal gelezen, blijf ik altijd erg moeilijk vinden, breekt mijn hart altijd als ik hoor wat een pijn en verdriet er kan zijn omtrent het krijgen van kinderen. Tegelijk ben ik altijd verbaasd waar mamas (en papas) die kracht vandaan halen als het zo mis gaat en dat is ook erg mooi om te lezen.

Was je bij Nora snel zwanger?

Bij mijn vriendin heeft het veel geholpen dat ze weer snel zwanger raakte. De eerste maanden waren uiteraard 'nervewrecking', pff ook voor mij. Maar toen duidelijk was dat alles goed ging, sprong ze echt op een roze wolk.

Nou we gaan het hier met je meebeleven, een mooi jaar met een gezond kindje!!:)

11. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @sprokkel
    dankjewel... hope so dat de testjes met de post morgen binnenkomen....
    en als ie nega is ,,,, tjhaa dan gaan we gewoon vrolijk door heb express er gelijk ovutesten bij besteld:)maar ja liefste heb ik een posi test in de handen....zit nu al in de 6e ronde....veels te lang naar mijn mening maar goed mag ook niet klagen zijn ook mensen die nog veeeeel langer moeten wachten;);)
    @ wat betreft ziekenhuis met kleine ja zie er best wel tegen op.... vooral het idee dat ie straks daar op de operatie tafel ligt en dat je niets voor hem kunt doen. evenals dat ie uit de narcose wegkomt dat je de pijn niet weg kunt nemen denk dat ik het daar wel eens heel moeilijk mee kan gaan krijgen....

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @beetjemama
    hoe gaat het met je???
    hoop goed...ondanks alles....
    fijn dat jullie Nora nu thuis hebben!!je heb haar vast een heel mooi plekje gegeven:D

13. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Kip; Ze staat nu op een mooie kast hier, samen met haar fotoboek, knuffellapje, kaartje met voet en hand afdrukje en de foto's van make a memory.
    De vitrinekast is al een tijd geleden besteld, daar komen al haar spulletjes mooi in te staan (samen met een bronzen beeldje van haar voetafdrukjes..die krijgen we nog). Wordt 'haar' kast.

@ Sprokkel; Ik was bij Nora in de eerste ronde al zwanger. Hopelijk duurt het ook deze keer niet lang!
    En als je zoiets meemaakt...komt er inderdaad opeens naar boven hoe sterk je eigenlijk bent.

@ Dmj; Het gaat wel. Zwaar, nogsteeds iedere dag huilen en veel verdriet. Maar verder proberen we samen sterk te blijven en te blijven genieten van wat we wél hebben.

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @beetje mama
    dat snap ik dat het best zwaar is
    je weet he als je ergens over wil praten....;)

15. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Dankjewel.. lief van je.

Het is gewoon zo ontzettend dubbel. Van de ene kant doet dit gewoon meer pijn dan dat ik eigenlijk aan kan. Het is zó ontzettend zwaar, een nachtmerrie die niet ophoudt.
    En van de andere kant ben ik ook zó trots op mijn meisje, ze was fantastisch...een sterke, mooie meid. Pittig dametje, net als mama...zeiden ze allemaal. En het was míjn meisje. Ben heel dankbaar dat ik haar heb mogen 'krijgen' en dat ik nog even van haar heb mogen genieten.

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @beetjemama
    ja is begrijpelijk dat het zwaar is!
    bedoel je heb haar wel zoveel maanden bij je gedragen... en een ieder die mama is of is geweest weet wat voor een gevoel je kleine jou geeft je heb toch een soort van band op gebouwd die maanden...dat ze in je buik zat en uiteraard toen ze geboren is! dat ontneemd niemand je en daarom is het ook super begrijpelijk dat je het zwaar heb..
    en hoop voor je echt uit de grond van me hart dat je snel weer in verwachting bent....en dat je dan wel van je kleine mag en kunt genieten....!

17. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    kom ook weer even aanwaaien...beetje druk gehad deze week :)

DMJ: je zoontje krijgt een liesbreuk operatie toch? heeft zoontje hier ook gehad deze zomer. Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent (vond het ook echt 10 keer niks, om mijn zoontje de operatiekamer in te brengen - dat mocht hier, mag dat bij jullie ook? - en dan in slaap te zien vallen, en dan weg te moeten terwijl je weet dat ze hem gaan opereren), maar: hier viel het na de operatie erg mee (las dat je daar tegenop zag, dat je de pijn niet weg kunt nemen; daar was ik ook bang voor). Maar: mijn zoontje liep die avond al weer rond en was blokkentorens aan het bouwen enzo, moest hem zelfs afremmen. We hadden wel stevige pijnstillers meegekregen (morfine) maar die hebben we hem eigenlijk maar 2 dagen hoeven geven, daarna was een beetje paracetamol voldoende. En, ik vond het erg fijn dat ik merkte dat als hij zich niet zo prettig voelde, ik wel van alles voor hem kon doen: gewoon hem vasthouden en hem op schoot laten zitten op de bank, werd hij heel rustig van. Achteraf was denk ik het ergste dat hij nuchter moest zijn voor de operatie, jeetje wat was hij boos, en maar roepen om water en eten! ;) Dus ik hoop dat het voor jullie ook zo gaat, en dat het allemaal mee valt.
    En voor wat betreft het testen: wat verwarrend zo zeg. Hopelijk is het posi, en werkt de postbode morgen mee, zodat je gewoon kunt testen!

Beetjemama: wat mooi, een eigen kastje voor jullie Nora. Het is erg zwaar, een kindje verliezen, dus neem de tijd. En ik duim en hoop heel hard voor jullie dat je snel zwanger bent en dat alles dan helemaal goed gaat!

Mensen op het wachtbankje: duimduimduim!

Hier: er is hier de afgelopen dagen 75cm sneeuw gevallen, dus we waren nogal ingesneeuwd... verder druk bezig met kerstdingen, verjaardagsvoorbereidingen voor mijn zoontje, en een beetje aanrommelen in huis.

18. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @mcm
    mijn zoontje word geopereerd aan zijn oren hij krijgt buisjes, en zijn neus en keel amandelen worden verwijderd...
    daarom zie ik er zo tegen op..
    hij is wat dat betreft al een slechte slaper eigenlijk vanaf zijn geboorte al! dus ben bang dat ie straks geopereerd is en dat het dan nog meer drama word....
    @ sneeuw:O wil ik ook haha!
    this zo saaaai hier zonder sneeuw.....

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Beetjemama; heb je verhaal niet gevolgd hier, maar zo te lezen heb je een enorm zware tijd...Dus bij deze wil ik je toch even een dikke knuffel geven! Ik hoop heel erg voor jou en je partner dat 2013 een prachtig jaar mag worden met een fijne zwangerschap en een gezond kindje. Sterkte!

@ sneeuw; bah! :p Heb er echt een enorme hekel aan. Doe mij maar de hele winter zulk weer als vandaag. Graadje of 10, af en toe wat zon, ideaal! :cool:

20. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo zal is reageren op al dat gekakel hier *zit weer ongelooflijk trots te tikken op haar eigen lappie*

@betejemama
    Fijn dat Nora thuis is (waar ze hoort!)

@Dmj
    Wat een mooie foto. was hij echt zo klein dan bij zijn geboorte?
    Cas was hier 50 cm en 3080 gr bij zijn geboorte.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina