Was je bij L. in de 1e ronde meteen zwanger? Maak je nog niet druk meis het komt goed! Mijn L is 1 dag jonger als jou zou toevallig zijn als we samen meteen zwanger zijn Maar ik ga niet van de 1e ronde uit je hoopt het natuurlijk wel maar denk het niet.
Goedemorgen meiden, Leuke berwerkte foto van je zoon zeg! Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ga vanmiddag samen met mijn dochtertje naar de bios, naar de k3 film engeltjes. Wilde ze graag naar toe, dus als verassing. Fijne dag meide
@ Iedereen; bedankt voor jullie lieve woorden! @ Dmj; balen dat de test negatief was.. En wat een leuke foto! @ Jerami; poeh wat heftig zeg! Hopelijk knapt de kleine snel op!! @ Geboortegewicht etc; Nora was ongeveer 30cm (zo'n mini kindje meten ze niet, vanwege de kwetsbaarheid) en 730 gram.
Geboortegewicht, dochter was met 37weken geboren en 3320gram en 49cm. Dmj jammer van de negatest, maar nog hoop nog geen ongie
@dmj: leuke foto! @beetjemama: jeetje wat ongelofelijk klein is dat zeg, denk dat je jezelf daar geen voorstelling van kan maken totdat je daadwerkelijk zo'n klein kindje ziet. Nog steeds sterkte uiteraard, geeft het wat 'rust' nu ze thuis is? @geboortegewicht: zoontje werd geboren met 39+4 en woog 3370 gram en was 52 cm. Nu is het een kleine uk, met 14 maanden 76 cm en bijna 11 kg. Hier vandaag denk ik niet zoveel bijzonders, vriend was gister weg en was een uur of 3.00 terug, die ligt nu nog te slapen. Ga 'm zo maar even wakker maken, vind het een beetje saai worden
@ Kip; Ja ik had me er nooit een voorstelling van kunnen maken, zo klein! En dan toch al zo compleet, prachtig, helemaal af. Echt bijzonder! De combinatie van dat zij 'lekker' thuis is en we ondertussen weer aan het proberen zijn...geeft rust. Nogsteeds is er natuurlijk heel erg veel verdriet, ik blijf veel huilen maar goed dat hoort er nu eenmaal bij. Maar daarnaast kan ik wel blij zijn om het feit dat ze thuis is en kan ik me al een beetje verheugen op de toekomst, als ik weer zwanger zou zijn. We gaan gewoon het nieuwe jaar positief tegenmoet en hopelijk wordt het een super jaar! Een jaar van een voldragen zwangerschap en een gezonde baby!
Goeiemorgen allemaal! Zo weer terug van weggeweest. Een paar heftige en drukke weken achter de rug. Heb ondertussen wel meegelezen, maar niet kunnen reageren. Vanaf nu zal dat hopelijk weer anders zijn Ik ben vandaag ongesteld geworden en nu zal officieel onze eerste ronde gaan zijn!! Ik kan het nog niet helemaal geloven ondanks dat we wisten er vanaf januari voor te gaan. Ik ben nu al aan het bedenken hoe ik het weer tegen de familie ga zeggen. Erg hè Als ik op de pc zit dan zal ik het lijstje even aanpassen. Moet nog even rekenen wanneer mijn NOD is. Hebben jullie ook al nagedacht over het vertellen? Hoe hadden jullie dat bij de eerste gedaan? @geboortegewicht zoontje was 40+4 geboren, 50cm en woog 3540.
Nog niet over nagedacht Bij de eerste gewoon tegen mijn moeder gezegd. Ze wist dat we met een behandeling bezig waren. Ze wist het gelijk na ons. Na een echo met 6 weken mijn vader verteld. Hij was toen doodziek. Hij was erg blij!! Met 9 weken waren we met onze schoonouders onderweg naar mijn ouders. Bij het zwembad zij vriendlief terloops: Ja bij dit zwembad zal ons kindje wel regelmatig gaan komen in de zomer! Het kwartje viel bijna direct Met 10 weken overleed mijn vader en de hele familie kwam bij elkaar. Mijn moeder vroeg of we het wilden vertellen om ook wat vrolijk nieuws te hebben. Dat heeft mijn vriend dus toen ook gedaan. Zei mijn broer direct: Wij zijn ook zwanger!! Haha!
Wat heftig om je vader te verliezen tijdens je eerste zwangerschap. Heeft hij een lang ziektebed gehad?Wel mooi dat hij het nieuws nog heeft meegekregen!
Wat heftig zeg... dat je vader is overleden. Wel een fijn idee dat hij nog heeft mogen genieten van het feit dat zijn meisje een kindje zou krijgen! En grappig dat je broer met hetzelfde nieuws kwam! @ Vertellen; hier wist iedereen al dat we graag zwanger wilden worden en toen we de posi test in handen hadden (met 4 a 5 weekjes dus) zijn we direct naar mijn en mijn vriend zijn ouders gereden om het goede nieuws te brengen. Iedereen was zooo blij! Er is ook de hele zwangerschap zó veel liefde geweest voor onze kleine meid. Iedereen zag enorm uit naar haar komst en de hele wereld leek wel alleen om haar te draaiien. Nu weet ik nog niet helemaal wat ik ga doen. Van de ene kant wil ik het weer direct vertellen, van de andere kant wil ik het pas na ongeveer 12 weken vertellen, voor als het mis gaat. Wil ze het niet aandoen om die eerste 12 weken in de stress te zitten of het wel goed gaat in die tijd.
Hij had maagkanker en is 2 jaar ziek geweest. Heeft in die periode gelukkig ook redelijk goede momenten en vakanties gehad. We hadden zelf al een jongens en meisjesnaam aan hem doorgegeven. (vernoemd naar hem)
Wij gaan het vrijwel direct vertellen. Allereerst omdat ik het gewoon niet voor me kan houden, maar ook om de steun te hebben als het mis zou gaan. Ik begrijp dat je de mensen om je heen wil beschermen, maar als het bv bij mijn zus zo zou zijn dan zou ik het toch willen weten, puur om steun te kunnen geven en de spanning te delen. Ik heb de afgelopen maanden heel erg geleerd dat je er niks mee opschiet om zaken voor jezelf te houden. Het praten over alles doet zoveel goed. Maar nu sla ik iets te ver door haha.
Wij wachten ook een tijdje tot 10 wk ofzo... Alleen mijn moeder zal het eerder weten denk ik.. En broers en zussen zowiezo tot 12 weken denk ik...
Krijg altijd kippenvel van dit soort verhalen. Wat is het toch een klote ziekte! Fijn dat er nog goede momenten zijn geweest, daar geniet je dan alleen maar extra van.
Meiden, ik heb ook weer wat hoor. Vandaag getest op dag 26 (te vroeg, weet ik) en buiten de tijd (ook niet goed, weet ik ) kwam er een mooi streepje: Bekijk bijlage 295302 Deze maand zit de kans er wel in en kon mezelf gewoon niet beheersen. Maar nu weet ik dus nog niks. Iemand hier die buiten de tijd een streepje had en echt zwanger bleek?
Jawel hoor, gewoon zwanger! Gefeliciteerd! Omdat het nog zo vroeg is nog wel hopen dat het streepje elke dag duidelijker wordt
@bibi ik zie ook een streep staan, maar is die wel rose? Ik hoop voor je dat het geen indroogstreepje is! Ik heb er verder ook geen ervaring mee na de afleestijd. Wordt toch nog even in spanning zitten en over 2 dagen nog een keer testen. (of morgen haha)
Waarom ben ik ook zo eigenwijs? Had gewoon even moeten wachten. Maar goed, ben voorzichtig blij, al wil ik nog nergens vanuit gaan want dan wordt het wel een enorme teleurstelling als het niet zo is.