Ik moet vrijdag ongesteld worden.. Maar werd in het weekend al moe, misselijk en kreeg pijnlijke borsten. Had nog een test vd Etos liggen, dus dacht gisteren.. ach, waarom ook niet. Deed het met 1 plas na de ochtendurine.. En kreeg echt een héél onduidelijk 2e streepje (zie album). Vanmorgen weer getest met Da drogist en daar kwam na 1 min. al een duidelijker streepje. Voor alle zekerheid met hetzelfde opgevangen urine een CB digitaal ertegenaan gegooid en daar kwam toch het magische woord ZWANGER uit! Ben alleen nu zo bang dat ik alsnog ongesteld ga worden, omdat ik voor NOD heb getest. Wie testte nog meer positief en is nu nog gewoon zwanger/bevallen?
Hoi! Ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Stond het streepje er binnen de aangegeven tijd? Zo ja dan van mijn kant een voorzichtige gefeliciteerd.
Hoi Missy, Ik zie dat jouw langste cyclus 45 dagen was, misschien is het streepje daarom nog zo licht omdat je NOD later is? Zou kunnen! Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! DIkke X
Heb nu nieuwe erin staan van vanmorgen.. willen jullie even kijkje nemen? Nee, heb deze ronde me ei gevonden met ovutest.. Heb deze x een cyclus van 37 dagen, dus wel nog te vroeg getest ja..