Ik vroeg mij af wie nog meer een vroege zwangerschapstest in handen hadden en hoe de zwangerschap is verlopen/verloopt. Ik testte 11 dagen DPO oftewel 5 dagen voor NOD. Het was al een duidelijk streep dus mogelijk zou ik 1-3 dagen eerder ook al positief getest kunnen hebben. De test was een normale test, dus niet een vroegtester. Ik hoorde dat je bij een meerling ook vroeg positief kan testen . Iemand ervaringen hiermee?
Je zit bij t verkeerde onderwerp Ontopic: ik testte 3 dagen voor mijn NOD positief met meerdere gewone zwangerschapstesten. Hele mooie zwangerschap
Ik teste 7dpo licht met de kv2v5 en 9 dpo met digitale. Dus ik teste ook zeer vroeg maar was er echt maar 1.
Ik teste 4 dagen voor nod positief met een action test, test was heel duidelijk. Inmiddels ruim 9 weken op weg & het is er echt gewoon 1.
Hier achteraf gezien een zeer vroege test bij de 2e. Ik was nog maar 3 weken zwanger, dus 7 dagen eerder. Ik wist zeker dat ik zwanger was maar mijn cyclus was nog erg onregelmatig. En hier ook echt maar 1.
Zelf op mijn nod positief getest vervolgens na de echo een week terug gezet. Achteraf gezien dus rond zo'n 7 dagen na ovulatie positief getest. Bij mij geen meerling zover bekend
Bij mijn dochter pas 4 dagen overtijd positief getest Vorige zwangerschap 10 dpo (helaas ma) en deze zwangerschap volgens mij rond 11 dpo. Nu hopen dat het goed gaat
Ik had een heel sterk voor gevoel, maar durfde het bijna niet door miskraam 3 masnden daarvoor. . Toch gedaan 4 dagen voor NOD met test vd action. Toen een heeeeeel vaag streepje., 2 dagen later nogsteeds een vaag streepje maar iets minder vaag, 3 dagen daarna toch voor zekerheid om te kijken of t streepje donkerder werd en yesss it did! Inmiddels bijna 36 weken zwanger van een super goed groeiende meid! ^_^
De eerste keer 2 dagen voor NOD. En nu een dag na NOD, alleen werd ik 6 dagen terug gezet waardoor ik dus eigenlijk met 3 weken en 2 dagen al positief testte.