Enorme pijn midden in de nacht! help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loetje88, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik werd vannacht wakker met echt mega pijn in mijn rechter onderbuik...net boven schaambot! Het was zo heftig dat ik af en toe dacht dat ik flauw ging vallen. Enorm misselijk en lag te rillen als een gek. Heb echt de pijn liggen weg puffen. De pijn zakte langzaam weg binnen een half uur. Een crackertje hielp tegen de misselijkheid en ik ben na lang zorgen maken weer in slaap gevallen.

Nu ik net wakker word voel ik me weer goed. Ik heb geen bloedverlies maar ben ontzettend geschrokken vam vannacht en of alles nu wel goed zit. Ik ben 4 weken en een paar dagen zwanger...

Moet ik mij zorgen maken?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb die pijn die jij beschrijft zelf ook gehad voor de 8 weken zwangerschap, een keer of 3 en dacht echt dat het mis zou gaan.
    Wat het is geweest, weet ik nog steeds niet maar ben nu bijna 38 weken zwanger.

Als je verder geen bloedverlies hebt en het is nu helemaal weg zou ik gewoon rustig aandoen maar je kan altijd voor de zekerheid je VK bellen.

3. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb het ook tot een week of 7 gehad, bleek cystes in mijn rechtereierstok te hebben (kan verder geen kwaad, gaan vanzelf weer weg). Als je nog een keer last hebt zou ik vk even bellen om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Die kans is klein hoor, eerder zijn het gewoon je darmen of de groei van je baarmoeder. Er gebeurt nu zoveel in je lijf!

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb dit ook gehad 2 keer in de nacht heel vroeg in de zwangerschap, maar wat het uiteindelijk geweest is weet ik niet. Het was in ieder geval geen slecht teken.

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik heb het ook in de nacht gehad. De volgende dag gebeld met het zkh en ze vertelde mij dat het er bij hoort. Zeker als je geen bloedverlies hebt. Ze vertelde mij "er is een grote verbouwing aan de gang in je lichaam en dat gaat gepaard met pijntjes in je buik en rug"
    Het stelde mij gerust.

6. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Heb het ook gehad vroeg in deze zwangerschap, werd er snachts wakker van kroop ineen van de pijn. Vriendlief heeft toen een kruik gemaakt en ben zo weer in slaap gevallen. Denk dat het er bij hoort?

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja dat is zo het vervelende ervan he...als het erbij hoort prima..wil best pijn hebben...als het normaal is...maar het maakt je zo onzeker he...das t stomme ervan!

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Nou zeker niet normaal. Zou morgen ff met je vo overlegge

Deel Deze Pagina