Het zuiderziekenhuis in rotterdam geen wachttijd. Lijkt me wat vreemd ga volgende week maar ns bellen.
Die geen wachttijd is uit 2005... Volgens mij doen hun dan niet meer aan KID. Uit mn hoofd zitten er in Zuid Holland nog maar 2 die KID doen. Dat zijn Leiderdorp en Voorburg. Bijdorp doet het ook niet meer namelijk. En de andere 2 die er staan volgens mij ook niet. Maar je zou eens kunnen bellen, dan kan je altijd vragen waar je anders terecht kan.
Omdat er te weinig zaad is. De meeste spermabanken zijn gesloten omdat er simpelweg geen mannen meer donoren sinds de donorwet is ingevoerd.
Ohke ook wel weer begrijpelijk ergens. Ik vind de keuze wel moeilijk nederland of belgie. Ik ben toch benieuwd wie mij dan dat wonder gunde en in belgie kan je dat niet nagaan.En hoe denkt zo.n kind erover als ze er nooit achter kunnen komen wie de vader is. Maarja zo denken we er nu over. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is
Maandag staan we alweer 5 weken op de lijst het schiet op. Dinsdag ga ik bellen of ze misschien al enig idee hebben.
Heb vandaag gebeld. Moest een ander nummer hebben. Nougoed uiteindelijk klopte de wachttijd niet. Het is dus geen 4 tot 8 weken maar 4 tot 5 maanden. Wat kunnen ze toch stomme fouten maken he ongelofelijk. We zien wachten het maar weer af kan niet anders