Geen eisprong na miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Meandor, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meandor

Meandor Bekend lid

Jan 9, 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hoi meiden,

Begin juli heb ik een miskraam gehad na 8 weken.. heel naar natuurlijk, maar we gaan met goede moed gewoon verder. Loop alleen tegen het volgende aan en hoop dat er misschien mensen zijn die dit herkennen.

Voor de zwangerschap en miskraam voelde ik elke maand mn eisprong. Halve dag last van kramp en dat was het, maar kon de klok er op gelijk zetten..
    Nu na de miskraam voel ik niks meer..en ben ook ineens nar een cyclus van 23 dagen! :( Ik snap er helemaal niks meer van. Ben zo bang dat ik misschien wel helemaal geen eisprong meer heb, kan dat?

2. Seth

Seth Niet meer actief

je cyclus kan ontregeld zijn.... en dingen kunnen ook veranderen....

heb ook wel ooit begrepen dat vrouwen na een volledige zwangerschap opeens juist wel of geen ei meer voelen....
    net alsof het boeltje "gereset" wordt....

misschien gaan temperaturen om te kijken of je je ei kan vinden?

3. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik heb getemperatuurd na mijn miskraam en ontdekte dat ik de eerste cyclus erna geen eisprong had ;)
    (ook was die cyclus iets korter) de maand erna had ik een eisprong en was ik weer zwanger :)
    Mijn gynaecoloog zei dat als je nog veel HCG in je lichaam hebt dat je een maand geen eisprong kon krijgen ;)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    na mijn miskraam heb ik 2 maanden moeten wachten voor ik weer ongi werdt.
    Kan zijn dat je lichaam van slag is maar dat komt wel weer goed.

5. Sannya

Sannya Actief lid

Jul 17, 2010
    262
    0
    0
    Even de tijd geven zodat je lichaam het weer kan oppakken. Het kan trouwens wel zijn dat het na een zwangerschap verandert, ook het voelen. Was bij mij wel zo.
    Na mijn curettage werd ik 27 dagen erna weer ongesteld, maar werd mijn cyclus wel wat onregelmatiger. Eerst was ik altijd precies 28 dagen, op de klok af. Vanaf de miskraam schommelt het tussen de 23 en 29 dagen.

Share This Page