wie nog meer week van 15 sept testen ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

o zit hier ook te springen om te testen vooral vanwege de melkachtige druppels uit mijn borsten. Heb het nog nooit eerder gehad. Heb ook geen bv gegeven maar ik ga nog wachten tot de 15e. Zucht.....

2. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Hi Dames,

Ik heb aankomende vrijdag me nod. Heb al sinds afgelopen woensdagavond een ongesteldheidsgevoel in me onderbuik, maar er komt helemaal niks...nu heb ik gelezen dat het ook kan zijn dat je dan zwanger bent..dus wie weet :p ik ga in elk geval proberen tot zondag te wachten met testen :)

Meiden heel veel succes en hopelijk lees ik hier straks allemaal leuke berichtjes! :)

Liefs!

3. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Maar ik kan mezelf ook goed gek maken. Dus maar effe proberen nuchter te blijven als het niet raak is komt de klap ook niet zo hard aan..............maar ik wil het zo graag :)

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey dames

spannend he....?
    Ik heb ook last van ongi kraampjes, maar je weet maar nooit ;)
    Mijn borsten doen een beetje pijn, alsof ik spierpijn heb. Maar dan bij de 'aanhechting' tussen borst en oksel, snappen jullie het nog??

Beetje alsof je push-ups gedaan hebt (maar dat heb ik niet)

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Vervelend is dat he dat al die klachten van nod en zwanger zo op elkaar lijken...waren ze maar totaal verschillend dan wist je tenminste iets :)

hier nog 5 dagen te gaan...pffff ;)

6. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Hier weer ongi :(
    Geeft niks, we gaan gewoon verder ;)
    T leven gaat gewoon door..
    Hoop voor alle anderen op een posi test !

7. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Ik moet woensdag ongi worden, ik heb er wonderbaarlijk nog geen last van!!

Ik dacht doe even een testje aangezien dat ik mij 3 maanden heb kunnen inhouden met testen haha! Maar helaas spierwit!!!

Heb verder geen symptomen naast gevoelige borsten! ( heb ik elke maand). We wachten het weer af en anders indd vrolijk door naar de volgende maand, ronde nummer 10!

8. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    jammer patries maar geef de hoop niet op he !! ik moet nog paar dagen wachten heb NOG geen gevoel van oh ja ik wordt het maar dat kan nog komen he groeten mirandje

9. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    aan alle dames hier ! hoe gaat het met jullie ? hier nog wat onrustig lang wachten doet veel met je en kan de slaap niet bevatten hoe gaat het met jullie ? hou me op de hoogte he !?
    groeten mirandje

10. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi meiden,

Wat zijn die dagen na je eisprong toch spannend!

Ik mag een vrijdag testen. Stiekem weet ik al dat het deze ronde niet raak ik. Had 2 dagen positieve ovulatie test en toen begon ik opeens bloed te verliezen. Op donderdag dus sex gehad en op zaterdag mijn ei maar door al dat bloed verlies niet meer geklust.

Ook al weet ik dat het deze ronde niet raak is toch heb je stiekem hoop.
    De afgelopen maanden had ik ook hoop maar weet nu dat de volgende symptomen gewoon bij mijn ongi horen

# zere borsten
    # steken links onder in mijn buik

helaas voel ik nu ook al weer die steken maar op de 1 of andere manier wil ik ze niet voelen. Wat willen we toch graag hè dames.

Meiden succes allemaal deze dagen

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ patries
    Dat is balen zeg...
    Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

Donderdag heb ik mijn NOD, moet nog even wachten dus.

12. nikki2011

nikki2011 Nieuw lid

13 sep 2011
    3
    0
    0
    Hey mirandje....ik zelf zit ook in spanning afte wachten want de 25ste moet ik ongesteld worden, maar nu k ben nu al misselijk:( mijn tepels doen pijn, ook heb ik steken in mijn borsten en me vriend vindt dat me stemming ook niet echt iets is om over naar huis te schrijven...het gaat namelijk nog al heen en weer. Je gaat inderdaad van alles voelen maar kan dat zijn omdat je denkt dat het zo is omdat je in je hoofd heb zitten dat je misschien zwanger bent of....??? Naja ik hoor het wel of er een kleine in je buik zit...k zal voor je duimen :)
    Liefs Nikki

13. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    nou laatste nieuws , vandaag tampon ingedaan voor de zekerheid en nu net ineens een beetje ja wat is het niet echt bloed maar toch zat er al ietwat aan ik voel de teleurstelling al aankomen en heb wel traantjes gelaten eerlijk gezegd de moed zakt me weer in de schoenen word er behoorlijk depressief van nu na ronde 4 moet ff alles eruit gooien je lichaam neemt je echt elke maand weer in de maling het is echt k.t

14. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    hoe is het met de andere dames die deze week kunnen testen ? bij mij is de ongi denk ik wel aan het doorzetten. xxx ik baal verschrikkelijk en ken het niet echt kwijt me vriend zegt steeds oohhh pfff tijd zat doe normaal erg frustrerend wel maar hij is wel heel lief verder alleen met dit is hij beetje gemakkelijke denker maar jaa mannen weten ook niet hoe het is he . xxx

15. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    He Mirandje81

Ook hier is de ongi aangebroken, kon eigenlijk morgen testen maar hoeft al niet meer... :(
    Volgens mij zijn mannen er allemaal wat nuchterder onder... Je probeert het zelf ook wel maar op één of andere manier zorgt je hoofd er toch voor dat je er WEL mee bezig bent... erg frustrerend..

16. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Oja en weet je wat het ook is... 2 weken lang na m'n ovulatie overal last van (krampjes, misselijk, duizelig, rupijn...noem maar op en je hebt ze..) en dan komt je ongi en dan is t in 1 keer weg... Dan lijkt t helemaal alsof je niet goed snik bent..

17. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    ja dat gevoel ken ik je lichaam geeft van alles aan en het kan en voor de zwangerschap en voor menstruatie zijn zo dubbel het neemt je in de maling zo frustrerend en kwaadmakend maar je kan er niks tegen doen zo zitten we in elkaar er zal ook vast een reden zijn dat vrouwen hiervoor het uitgekozen geslacht is voor menstruatie en zwangerschap. en als je wel zwanger ben ben je alleen maar weer blij met de kwaaltjes dat het dan toch wel zo is dus alles is dubbel maar wel gekmakend en verschrikkelijk emotioneel ! xx mirandje

18. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ooh wat balen meiden,

Mannen zijn daar indd nuchterder in denk ik. De mijne ook jammer schatje op naar de volgende ronden. Hij heeft ook wel gelijk maar zo voelt het ff niet.

Ik moet zaterdag mijn nod krijgen maar kon gisteren al testen met de sensitest vroege test. Helaas bleef die spierwit dus ook wij moeten weer door naar de volgende ronde al moet ik nu nog wel wachten tot mijn nod komt.

Heerlijk hè zo ff vanvje af kletsen

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,

Mijn man is ook wel nuchterder eronder dan ik, maar ik zal eerlijk zijn, ik kan er niet om huilen of verdrietig om zijn. Balen doe ik alleen op de dag dag mijn ongi echt doorbreekt en de volgende dag gaan we gewoon weer vrolijk verder.

Bij mij zit de ongi er ook aan te komen. Denk dat het vanavond of morgen doorbreekt. Even afwachten.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

20. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    Hier nog geen ongi en voel het ook nog niet aankomen, normaal altijd wel!! Ik heb maandag een vroege test gedaan maar die was helaas negatief!

Als ik zaterdag nog niet ongi ben probeer ik er nog eentje

Deel Deze Pagina