wie nog meer week van 15 sept testen ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    nou meiden succes dan bij mij ongi doorgebroken ik baal ben kwaad en voel me machteloos heb vandaag ff een dip maar ik geef zeker niet op maar je zo´n dag moet je gewoon ff hebben heb ook echt lekker nergens zin plus natuurlijk de ongi kwalen erbij dus heb een echte rot dag meiden die nog moeten afwachten veel succes ik duim voor jullie xx mirandje

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,
    Hier is waarschijnlijk ook de ongi doorgebroken. Vanavond bij het afvegen wat bruinverlies dus maar een tampon in gedaan. Even kijken of het door gaat zetten. Hier had ik ook heel veel goede hoop en baal er ook echt wel van. Vooral omdat ik tussen de 1e en de 2e niet teveel leeftijdsverschil wil hebben zitten. Maar ja, de 1e keer zijn wij ook wel even bezig geweest voor ik zwanger was en we hebben deze maand ook niet heel veel geklust. Erg druk gehad en dan met mijn wisselende diensten....Ik baal er echt wel van maar toch maar op naar de volgende ronde. SL hoewel een misschien nog een beetje hoop is.......ik laat definitief nog iets weten. Succes allemaal dames!!

3. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Balen hè weer een maand verder.

Ik heb net een test gedaan en helaas negatief dus nu wachten tot za op mijn ongi en dan hop naar de volgende maand.

Succes meiden.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Balen zeg..
    Hier helaas ook ongesteld geworden :(
    Maar nieuwe ronde nieuwe kans, we moeten positief blijven.

5. Mara84

Mara84 Lid

29 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ben momenteel werkzaam als uitzendkracht!
    De krampen zijn begonnen, het zal morgen wel weer feest zijn!
    Pffff...

6. HIND

HIND Nieuw lid

15 sep 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag miranda,

ik mocht vandaag testen maar helaas :'( niks en ben vandaag ook ongesteld geworden.op naar de volgende maand.maar wanneer ben je nou het meest vruchtbaar vanaf de eerste van je menstruatie tot welke dag,want de een zegt de 11 de dag en de ander zegt de 14 of de 15de dag weet het even niet meer.

gr hind

7. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Bereken de meest vruchtbare periode tijdens je cyclus.

hoi hind en andere dames. hier reken ik altijd me vruchtbare dagen uit en hou dan altijd rekening met de dagen ervoor en wat extra dagen erna voor het geval de cyclus langer wordt en de eisprong dan misschien later of eerder is. en ovutesten natuurlijk. hoop dat je er wat aan hebt en het je helpt xx

8. Loontje4

Hoi hoi,

Hier is de ongesteldheid ook definitief doorgezet. Idd op naar de volgende ronde.
    @ HIND, ik gebruik idd ovutesten van clearblue. Die zijn met een smiley dus dat kan niet missen. Via thuistesten.nl zijn ze niet zo duur als in de winkel. Ik gebruik ze met name omdat ik mijn cyclus niet heel regelmatig is.
    Maar ja, op naar de volgende ronde!!

9. Ambipur

Ambipur Nieuw lid

16 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Ik mag vanaf gisteren (de 15de) testen.. om een teleurstelling (alweer) te voorkomen wacht ik deze week nog af!

Ben heel benieuwd of het dit keer wel raak is. Ik ben nu 7 maanden bezig dus mag wel komen nu ;)

Voorgaande maanden heb ik van van alles last gehad...nu begon het 2 dagen voor eiersprong met buikpijn...na eiersprong ook buikpijn en tussen de eiersprong en NOD buikpijn, opgezette buik, duizelig, obstipatie (vreselijk), veel afscheiding en soms pijn in borsten. De ene keer echt een heftige steek in de linker en dan de rechter. Nu 1 dag na NOD ook opgezette buik, bijna geen afscheiding, obstipatie...

Kortom ben benieuwd...

gr. Amber

10. Loontje4

O Amber, spannend!! Laat je het nog even weten? Wanneer ga je testen? Ik duim voor je.
    Ik ben het ook wel beu. Wij gaan nu ook ronde 7 in. De vorige keer was het bij ronde 8 raak dus ik hoop dat het nu een ronde eerder is....maar ja afwachten maar!! Succes!!

11. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    nou volgende ronde komt eraan voor mij duimen en klussen maar weer. hoe is het met de dames ? iemand nog goed nieuws gehad met testen ? groeten miran

12. Loontje4

He Mirandje, hier ook klaar voor de volgende ronde. Deze week echt superdruk dus eigenlijk geen tijd om te klussen. Zien elkaar nauwelijks zeg maar maar volgende week al even gemeld dat we dan echt aan de gang moeten. Start zondag weer met ovutesten. Ben benieuwd. Ik denk dat we gewoon iedere dag gaan klussen. O wat vervelend ;). Ik vind het wel leuk om zo met een paar meiden in contact te blijven. Op de andere pagina is het zo veel iedere keer. Kan het dan gewoon niet bijhouden. Ben benieuwd hoe het een ieder deze ronde gaat verlopen. Dames, klusze!!

Deel Deze Pagina