Wie nog meer weinig tot geen symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door carlaaa, 25 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Hier 5,5 week ver, dus zeer pril. Maar voel ook enkel zeer af en toe krampjes. Heb wel gevoelige/pijnlijke borsten, maar dat is het dan ook.
    Kan hierdoor nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben...
     
    Roxy1994 vindt dit leuk.
  2. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    O wat doet het lezen van dit topic me goed. Hier na 2 jaar eindelijk zwanger. Heel pril nog 4+3. Maar wel al een miskraam gehad in 2018. En daar waar ik afgelopen dagen kast had van lage rugpijn en vermoeidheid. Nu helemaal niks. Ja vanmorgen een knalpositieve test. Maar wat maakt dit me onzeker zeg.
     
  3. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ja, ik ook! Heb alleen af en toe wat kramp en vooral vollere borsten, met wat gevoeligheid. Op deze manier blijf ik testen om te checken :roflmao:
     
    Elletje vindt dit leuk.
  4. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Precies dat dus. Ik heb pas over 2 weken echo. De enige zekerheid die ik heb zijn mijn testjes. En die liegen er niet om. Maar heb al een keer een miskraam gehad. Dus de rugpijn was heel irritant maar wel een extra hou vast. Vanmorgen dus maar weer een restje gedaan en die knalt nog steeds. Dus laat ik me daar maa aan vasthouden.
     
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hier gisteren een dansend baby'tje gezien dus alles goed, ook met weinig symptomen! Alleen moe.. en meer emotioneel en in de ochtend 'zware' borsten. Maar niet misselijk of overgeven ofzo
     
    Louise11110, Zebraman en Elletje vinden dit leuk.
  6. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nou hier! Gewoon bizar en irritant eigenlijk.. ben nu 7.1 en kwalen zijn verder te zoeken..
    Alleen lage bloeddruk heb ik het idee en van zout eten word ik niet helemaal lekker..
    Ben alvast naar jongensnamen aan het zoeken want bij een meid kan je je nooit zo goed voelen haha!
     
  7. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Inmiddels heb ik kwalen in alle hevigheid. Met de dag word ik misselijker en mijn borsten staan op standje 'te pijnlijk om naar te kijken', over de moodswings nog maar niet te beginnen. Arme man van mij :oops:
     
  8. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Hoeft niet hoor :). Ik had bij mijn dames ook nergens last van!
     
  9. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik voelde me prima in het begin en er zit toch echt een kleine meid in mijn buik dus je vlieger gaat niet op:p:roflmao:
     
  10. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nergens maar dan ook echt nergens?
    Je leest de meest vreselijke verhalen met overgeven, misselijk enz enz.. ik heb niets noppes nada (soms zou ik het liefst wel iets voelen, ter bevestiging ofzo)
     
  11. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Totaal geen symptomen? Ik was bij mijn jongens wel wat misselijk tot kokhalzen maar echt zwaar overgeven niets..
    en nu al 7.2 en denk echt, waar blijft het..?
     
  12. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Nee hoor. Nouja. Had een wat korter lontje en sterkere reuk. Maar helemaal niet misselijk/ overgeven of iets dergelijks. En op en gegeven moment ook erg moe. Maar toch gezonde dames. Het hoeft echt niet. Je lichaam heeft ws wat meer tolerantie voor hcg
     
  13. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Neehoor. Het is dat de test positief was anders had ik niet geloofd dat ik zwanger was.
    Tegen het tweede trimester aan werd ik wel moe en had ik af en toe buikpijn maar dat was ook pas vanaf 11 weken ofzo.
     
  14. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ook niet meer honger?
    Slapen doe ik juist heel slecht, lig nachten wakker.. maar ben ook niet vooruit te branden..
    ja zou wel derde zwangerschap zijn wellicht idd meer tolerantie..
     
  15. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Had je bandenpijn?
     

Deel Deze Pagina