Wie nog meer zo moe? (In begin v zwangerschap)

Discussion in 'Gezondheid' started by Lottel, Nov 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Wie o wie is er ook zo moe of moe geweest in het begin van zijn zwangerschap?
    Ik heb al de hele week nergens geen zin in en alles ligt maar te liggen.
    Ik ga werken maar daarna is de accu leeg lijkt het wel :(:(

Trekt dit nog bij straks??

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Heb er dit keer enorm last van gehad het eerste trimester, lag met de kids mee om 19.00 in bed en werd pas 07.00/08.00 wakker en was nog doodmoe.. Gaat gelukkig over! Ik gaf er gewoon aan toe.

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Ik kan ook rustig om 19 uur naar bed idd.

Maar het gaat over dus? Dat scheelt alweer *hele opluchting*

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ja het was hier na week 12 over. Zou dan lekker om 19.00 naar bed gaan, je lichaam heeft het blijkbaar nodig.

5. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik heb aan het begin van mn zwangerschap ook soms hele middagen geslapen, hoort erbij! Bij mij werd t na week 14 ongeveer minder. Nu merk ik dat ik lichamelijk sneller moe ben omdat mn buik groot wordt en bewegen extra energie kost terwijl ik in mn hoofd juist vanalles wil. Aan t begin was t ook in mn hoofd moe:p

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Dat herken ik wel Key idd, geestelijk ook moe zijn. Daar heb ik ook last van. Heb vandaag nog niet veel uitgevoerd,maar ben 'kapot' dus denk dat het vanavond ook weer een vroegertje word..

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb er ook verschrikkelijk veel last van gehad.
    Ook bij de huisarts geweest want ik vroeg me af of het wel goed was allemaal; zó moe zijn.
    Hier bleek het een tweeling te zijn dus dat verklaarde wel wat.
    Maar het was vreselijk tot een week of 16, maar piek tussen 6 en 12 weken.
    Ik viel meerdere keren gewoon weg per dag. Gewoon op de bank zittend, mijn dochter spelend en mijn ogen rolden gewoon weg.
    En idd niets kunnen doen, nergens puf voor. Niet eens om met mn dochter naar boven te lopen bij een poepluier.
    Maar het komt goed, echt ;)
    Ff volhouden tot een week of 14-16!

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Thanx krullie!! Enne dat van de tweeling heb ik niet gelezen goed? ;) Hier een verhoogde kans op een tweeling nml haha.
    Maar goed voor jou dubbel zo vermoeid dus,met 2 in je buik.

Moet dus nog even doorbijten ;)

9. Laurette

Laurette Lid

Jul 16, 2014
    13
    0
    0
    Leerkracht lager onderwijs
    België
    Hey Lottel,

we zijn ongeveer even ver hé ;) ik ben ook doodmoe... nergens zin in , een echte vod :-/

woensdag begin ik terug te werken ( sta voor een klas) en hopelijk zal het lukken, want die kindjes vragen ook veel energie.

10. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Hoi Laurette,wat leuk zeg! Voor jou ook herkenbaar dus?

11. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik had het ook, vanaf week 6, en in week 11/12 was het, geheel zoals de boekjes beloofden, gewoon weer over! Voel me nu echt hartstikke fit, niks aan de hand! Dus hou de moed erin en gewoon veel slapen - middageditie of als je thuiskomt uit je werk even op de bank.... Sterkte!

12. Laurette

Laurette Lid

Jul 16, 2014
    13
    0
    0
    Leerkracht lager onderwijs
    België
    Oh ja, heel herkenbaar! Bovendien heb ik PDS en zit nu al een week met buikloop, wat het qua vermoeidheid nog erger maakt.:(

13. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Ja heeeeel erg!! Tot week zes bijna nergens last van, en vanaf week zes tot nu (week 12) zo in en in en in- moe! Ben zo blij dat ik niet werk, en mijn zoontje overdag nog een dutje doet, anders redde ik het gewoon niet!

Merk ook dat andere mensen niet begrijpen HOE MOE moe is, in ons geval. Krijg je een reactie can 'oh ja, hoort erbij, paar weken vroeg naar bed...' Uhm, that does not quite cover it.

Als ik met mijn zoontje in de supermarkt sta en ik voel de moeheid ineens opkoemen (een uur na mijn laatste dutje, meestal...) dan MOET ik zorgen dat ik zo snel mogelijk thuis kom anders krijg ik de ene voet bijna niet meer voor de andere en vind ik het niet verantwoord om buiten te zijn met mijn zoontje...

Nu dus 12 weken en ik hoop zoooooo dat ik er nu snel vanaf ben! Doordat ik zo veel slaap zijn mijn dagen zo kort en ik wil vanlles doen maar ik heb er gewoon geen energie voor!

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hahaha ik heb nix gezegd over een tweeling haha :p

Spannend, even de eerste echo afwachten dan :D

De tijd gaat snel genoeg (vond ik achteraf, op het moment zelf niet echt) dus voor je het weet krijg je straks weer lekker energie terug!

15. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Ja de tijd vliegt voorbij hihi.

Ja vanavond de eerste echo dus spannend !! :cool:;)

16. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Hier ook zo ontzettend moe.
    En een dreumes van 16 maanden rond lopen die van 7 tot 7 op 1 uurtje na wakker is :D in dat uurtje ga ik meestal gewoon lekker zitten em bijkomen..
    Ooit gaat het over :)

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Hier ook ontzettend moe. Helaas kan ik smiddags niet gaan slapen vanwege mn werk als gastouder en wakkere kinderen. Met 2 schoolgaande kinderen kan ik ook niet uitslapen op mn vrije dag helaas. Moet zeggen dat het nu met 11weken wel iets beter gaat. Als ik rustig aan doe dan gaat het wel, maar gisteren duidelijk teveel gedaan en vandaag voel ik me net een dweil. Even doorbijten nog en ik hoop dat als ik me niet te druk maak het steeds beter gaat.

18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

Aug 26, 2014
    2,220
    517
    113
    Join the club ... ben al 2 dagen aan het slapen!!:$
    Pffft morgen weer werken, kijk er erg tegenop, geeuw!!;)

19. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier ook hoor. Geen idee hoe ik de dag door moest komen... Kon alleen maar aan bed denken. Zelfs depressief erbij.

Gelukkig is het nu bijna geheel over. Alleen in de avond nog wat. Kan gelukkig overdag weer normaal functioneren!

20. onzewens

onzewens Bekend lid

Jan 9, 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo herkenbaar. Ik heb met 8 wk mijn hb laten prikken. Dat bleek toen 7,0 te zijn, te laag dus. Ben toen aan de rooster ferro begonnen. Dat hielp maar kreeg er enorme obstipatie van, weer mee gestopt dus. Ik gebruik nu floradix, dat helpt wel wat maar ik ben blij dat ik maar 3 dagen werk en mijn zoontje nog smiddags slaapt. Donderdags is echt een bijkom dag voor mij na 3 dagen werken. Ik hoop echt dat t nog beter wordt. Aan het einde van de dag kan ik zo moe zijn dat ik kotsmisselijk en kokhalzend Door het huis loop.

Share This Page