Ik schaam me er eigenlijk voor maar vraag het toch. Ik had al een tijd een drukkend gevoel van onder, en nu besloot ik gister toch een kijkje te nemen... Blijkt dat een kant dik en opgezwollen is met wat spataders. Wie herkent dit en wat kan ik er doen wat het voelt echt heel naar..... help me! LIEFS nony
Ik heb daar ook een rot gevoel. En het lijkt heel erg op spierpijn, heb jij dat ook? De vk zei ook dat ik maar eens moest kijken inderdaad of er spataders zitten maar mijn vriend heeft gekeken en zag geen spataders wel dat het opgezwollen is. Ik weet verder ook niet wat je eraan zou kunnen doen. Dus ik lees even mee.
Ik had het ook aan een kant tijdens mijn zwangerschap op het laasts. Geen spataders, maar wel heel erg opgezwollen blauwe aders. Was na de bevalling gelukkig direct weer weg.
hoi hoi ik heb het ook al een tijdje dat er dikke aders (het lijkt wel een propje) aan een kant zitten. Ik heb er verder geen last van maar het ziet er niet uit. wat schijnt te helpen is om het af te spoelen met koud water dan wordt het minder. (dit helpt tenminste bij spataders op de benen) succes ermee!
Ik heb ze helaas ook.. Mijn benen zitten ook onder. Je kan er niet zoveel aan doen, bahalve goede steunkousen/steunpanty dragen, maar dat is niet te doen met dit weer vind ik zelf. Ook regelmatig met je benen hoog zitten helpt wel iets. Volgens mijn vk gaan ze inderdaad na je bevalling weer snel weg. Sterkte, ik vind het ook echt een rotgevoel.