mode hulp gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door mama suus, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb een leuk tuniekje gezien wat erg bij mij past. volgende wk hebben we een 25 jarig huwelijks feest maar dit is in een grote schuur en het tuniek heeft blote armen. nou zou je normaal er een bolero over kunnen doen maar bij deze lijkt me dit lastig dus miss dat iemand een idee heeft. anders moet ik op zoek naar een ander.

bij deze de link. Top, Buffalo London: Oberteile / Buffalo London / Mode / Marken - bei sheego

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hij is leuk!!!!!
    Misschien kan je een strak(zwart)shirt met lange mouwen en een hele diepe hals vinden, dan zou je dat eronder kunnen dragen. Of een shirt met een ronde hals dan is alleen het diepe decollete weg (weet niet of je daar van houd of niet).Dat lijkt me leuker dan iets eroverheen want dat zou zonde zijn van het leuke mouwtje.

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik zou toch zeggen blote armen.
    Het zal waarschijnlijk toch wel warm zijn, feestje, veel mensen. Dansen? Krijg je het warm van! :)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    erover lukt volgens mij dus idd ook niet .... ooh zo lastig want vindh em idd zo leuk. kan eens zoeken naar zon shirtje idd. word dan wel met laag. want heb een hele grote voorgevel en als ik die bedek is het heel massief en niet mooi.

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

kort spijkerjack?

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat misschien ook een idee is: je kan tegenwoordig hele leuke armwarmers krijgen...ik bedoel natuurlijk niet de grof gebreide voor de winter,maar in veel sieradenwinkeltjes hangen ze gewoon van rekbaar materiaal.
    Ik vind dat nog heel sexy ook,je handen zijn dan vrij en een klein stukje bovenarm.In de kleur zwart.Zwarte nagellak erbij.Je trekt zeker de aandacht!;)

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Het wordt volgende week heel mooi weer, dus dit zou volgens mij prima kunnen! En vaak hebben ze met zo'n feest wel kachels staan om de boel op te warmen mocht het nodig zijn. En anders neem je voor de zekerheid een zwarte dunne sjaal o.i.d. mee die je over je armen kunt slaan mocht het toch koud worden.

Die armwarmers klinken ook goed trouwens!

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das idd een goed idee die warmers. die had ik eerder idd ook in de appartste kleuren haha.... zal dr eens ff naar kijken.

Deel Deze Pagina