Wie nog meer zondag de NOD ?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Pipwoezel, Mar 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb een proefles aangevraagd bij een fitnesscentrum en ik heb mijn dieet weer opgestart (niet te zwaar natuurlijk, ik doe het om me beter te voelen en niet als zelfkastijding :D). Even wat tijd aan mezelf besteden, wie weet werkt het. Aan de andere kant heb ik al dagen trek in mosseltjes in het zuur :( Ik laat morgen wel even weten wat de k2v5 opgeleverd heeft.

@Knorretje: Toen ik aan het begin van mijn vorige zwangerschappen zat heb ik me aangemeld bij de moeders voor moeders. Toen ik die intake gehad had voelde ik me ineens veel zwangerder. Alsof het toen pas officieel was zeg maar. Ik weet niet of het iets voor je is, dat moet iedereen voor zich uitmaken, maar het is even een tip.

2. kruimelmeisje

kruimelmeisje Nieuw lid

Sep 21, 2016
    3
    0
    0
    Gastvrouw op een zwembad
    Enschede
    Gefeliciteerd Knorretje!

3. Vino

Vino Lid

Jan 23, 2017
    68
    0
    6
    Koos-werkloos
    Enschede
    Gefeliciteerd Knorretje!!!
    Ik heb vanmiddag de trekpleister test gedaan. En daar was heel duidelijk 2 hele dikke strepen te zien! Whaaaaa
    Je zal denken dat ik na 3x eerder positief te zijn getest een beetje nuchter kan reageren. Maar nee, het voelt gewoon weer als de eerste x.

4. xjeannii

xjeannii Actief lid

Apr 15, 2016
    403
    2
    18
    Gefeliciteerd!!! geniet ervan

5. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!! Ben super blij voor jullie! Ik heb nog steeds niet getest.. ik wil nog even afwachten of ik morgen ongesteld word, en mocht dat niet zo zijn maandag testen. Toch heb ik een sterk gevoel dat het er helaas wel aan zit te komen :(

6. megamutsje

megamutsje Bekend lid

Feb 14, 2017
    521
    166
    43
    Female
    Ik moet ook morgen of maandag ongesteld worden. Had op vrijdag de 17e een positieve ovulatie test.
    Vanmiddag echt een mega venijnige steek in me buik deed echt pijn.
    Verder al de hele dag dat ik bloed verlies elk kwartier naar het toilet maar er is niks alleen wat slijm.
    Vanmiddag getest maar negatief

7. megamutsje

megamutsje Bekend lid

Feb 14, 2017
    521
    166
    43
    Female
    Net nog een test gedaan. Negatief. En ja hoor met afvegen bruin bloed verlies.
    Menstruatie komt op gang:x

8. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oooh wat balen mega mutsje :( op naar de volgende ronde dus.. ik ben (nog) niet ongesteld maar heb nog steeds het gevoel dat het elk moment gaat doorbreken. Ben nog steeds grieperig dus misschien dat het daarom wat later komt? Ik ga morgenvroeg testen..

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Kruidvat test was negatief. Ik zal vandaag of morgen dan wel ongesteld worden. Helaas. Morgen de huisarts maar eens bellen.

10. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mammamuis , misschien nog niet genoeg hcg? Je hebt nog hoop hoor!!

11. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ja misschien heb je gelijk. Maar bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik rond mijn NOD echt al knallers. Daarom acht ik de kans gewoon heel erg klein. Aan de andere kant, zolang er geen bloed is is er hoop. Of de overgang :$ Ik zit even in een dipje :p

12. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geen enkele zwangerschap is gelijk.. ik hoop echt voor je dat je binnekort een positieve test in handen hebt. Ik nog steeds niet ongesteld en ga mrgenvroeg een testje wagen..

13. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Wat "fijn" dat er hier meiden/vrouwen in hetzelfde schuitje zitten!
    Ik ben nog niet ongesteld, maar denk eerlijk gezegd dat mijn nod morgen is..
    Heb wel al licht positief getest (zie mijn topic hier ;) ).
    Maar durf nog nergens vanuit te gaan eigenlijk.
    Kunnen jullie het wachten nog aan? 😏

14. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Neee echt niet zonnetje.. ik heb ook telkens het gevoel dat het losgaat, maar steeds als ik naar de wc ga nog sreeds niks. Ben blij dat ik morgen eindelijk ga testen, dan hebben we eindelijk duidelijkheid. Een licht streepje betekend toch ook zwanger ?

15. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest, maar negatief.. zou het nog te vroeg zijn? Nog steeds geen menstruatie..

16. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Och wat jammer Pipwoezel. Hier ook nog niet ongesteld maar ik test pas weer als ik het zaterdag nog niet ben. Wie weet had mijn ei wat meer innesteltijd nodig hahaha. Ze zijn de jongsten niet meer :D:p

17. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Ik ben ook nog niet ongesteld!
    Maar nou zit ik steeds te denken dat straks mijn luteale fase ineens langer is dan 14 dagen haha. Je weet maar nooit he..

18. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Pipwoezel; hoe zeker ben je van je nod?
    Kan natuurlijk dat je een late innesteling had he!

19. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zonnetje. Ik hield het eerder niet echt bij, maar afgelopen 2 maanden was het telkens precies 28 dagen.. maar er kan natuurlijk een uitschieter tussen zitten, ik heb echt geen idee :(

20. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

ik was paar keer langer dan 12 dpo ongesteld geworden (het was tussen dag 35 en 37, daarvoor normaal regelmatig van de dag 33) en behalve korter dan de dag 33 (2 a 3 x gehad 25 tot 27 dagen).

Dus dat kan zijn als je gewoon nog niet ongesteld wordt aangezien je een negatieve test in je handen hebt, dus je menstruatie moet nog komen, of heb ik het mis!

Ik hoop het stiekem wel dat je heel verrassend bent omdat je zwanger bent :).

Share This Page