Wie nog meer zondag de NOD ?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Pipwoezel, Mar 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    ja dat zou kunnen.. maar van uit gaande dat ik net als afgelopen 2 maanden een cyclus van 28 dagen heb zou ik nu dus overtijd zijn.. maar idd die test is niet voor niks negatief. Het is trouwens een test van de action, zijn die even goed als die van bijvoorbeeld die kruidvat? Ik voel nog steeds geen krampjes of andere dingen dat ik ongesteld ga worden..

2. Knorretje82

Jul 6, 2016
    39
    0
    6
    Hoi pipwoezel

Ik lees net je laatste berichtje.. rot dat je nog geen duidelijkheid hebt maar ik wil alleen even melden dat de kruidvat testen duidelijker zijn dan de action testen. Inmiddels al een echt duidelijk clear bleu in mijn handen gehad maar die van de action knalr niet hoor bij mij de kruidvat 2 voor 5 daarintegen is mijns inziens een stuk gevoeliger en geeft sneller een donkerder lijntje. Ik zou voor de kruidvat geen. Zolang je nog niet ongesteld ben kan het nog alle kanten op. Succes!!

3. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey allemaal. Ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb sinds gisteren buikgriep.. dus ga er van uit dat het daardoor uitblijft. Mocht het wanneer ik beter ben nog steeds uit blijven ga ik een testje halen..

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En misschien wel af en toe nog even gezellig maken voor als je eisprong later was. ;)

Beterschap!

5. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoihoi. Nog steeds niet ongesteld, en begin de symtphomen door elkaar te halen. Ben aan het herstellen van een buikgriep maar heb dezelfde afkeer naar eten wat ik in mijn eerste zwangerschap ook had. Natuurlijk komt dit door de buikgriep, maar het voelt hetzelfde haha. Ik ga zondag een testje doen!

6. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen nog een keer getest voor de zekerheid maar weer negatief. Gek, eerst wilde ik niet ongesteld worden en nu kan ik niet wachten tot het losbarst. Dan kan ik tenminste verder. :p

7. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ooohh wat frustrerend. Ook niet toevallig ziek geweest? Ik durf haast niet te testen haha.

8. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Omg omg omg ik ben harstikke zwanger. Ik kon niet meer wachten tot morgen vroeg en 2 dikke strepen! Ben zooo blij!!

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Hahaha gefeliciteerd. :D
    Hier nog steeds niks. Ik ben niet ziek geweest of zo. Ik had ovutests gedaan en zelfs eipijn gehad en alles keurig op tijd. Ik hoop niet dat ik oversla. Maandag maar weer ovutestjes halen voor de zekerheid. :(

10. Pipwoezel

Pipwoezel Lid

Feb 28, 2017
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend mammamuis. Ben je nu ook een week overtijd? Hou de moed er in, zolang je nog niet bloed hebt kan het nog!

11. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ja ik ben vandaag precies een week overtijd. Omamuis vertelde vanmorgen dat zij een vals negatieve test had ooit. Maar ik durf er gewoon niet op te hopen, we zijn al zo lang bezig voor een brusje. :(Aan de andere kant kan het natuurlijk wel. Ik heb getest met k2v5 op mijn NOD en 5 dagen na NOD. Als ik het woensdag nog niet ben test ik met een andere test en als dat ook negatief is ga ik naar de huisarts. Deze onzekerheid is ook niks. Bedankt voor je luisterend oor trouwens ;).

12. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Even een update nog; ik ben dinsdag ongesteld geworden :(
    Maar op naar de volgende ronde!
    De rest gefeliciteerd! :D

13. Knorretje82

Jul 6, 2016
    39
    0
    6
    Pipwoezel gefeliciteerd!! Wat een super nieuws nu kun je ook lekker gaan genieten!!!

14. Knorretje82

Jul 6, 2016
    39
    0
    6
    Jammer zonnetje idd op naar de volgende ronde hopelijk heb jij dan ook een positieve test in handen. Ik ga voor je duimen!!

15. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    1,189
    541
    113
    Dankjewel Knorretje! :)

16. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Gelukkig maar, met goede moed op naar de volgende ronde :p Zonnetje13, onze beurt komt ook nog wel ;).

Share This Page