Wie nog meer zondag nod?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mevrouw beer, May 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Hoi dames!

Zondag is mijn nod en tot nu toe zijn er nog geen tekenen van mijn menstruatie. Het enige waar ik af en toe last van heb zijn steken bij mijn eierstokken(?) en pijnlijke steken bij mijn rechter borst ( heb dit nog nooit gehad).
    Ik kan niet wachten tot ik kan testen want ik ben er benieuwd of het deze keer misschien raak is (ik zit nu in ronde 13).
    Zijn er hier nog meer dames die zondag hun nod hebben?

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Ja, ik! En ik vind het helemaal niet leuk, dat wachten. Ik voel mijn ongesteldheid nooit aankomen, dus het is altijd een hele plotselinge en vooral onwelkome verrassing. Ik probeer de hele dag door 1000 dingen te verzinnen om met de mogelijke teleurstelling om te gaan, maar ik heb nog geen goede oplossing gevonden. Het blijft dus maar wachten en wachten....

3. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    vervelend he dat wachten! ik voel mijn menstruatie eigenlijk altijd een paar dagen van te voren. ik probeer ook aan andere dingen te denken, maar dat is soms wel lastig haha
    ik heb ook al een paar testen in huis dus ik moet me ook wel inhouden om niet eerder te gaan testen.
    wanneer ga je een test doen?

4. Annie23

Annie23 Actief lid

Jan 14, 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ook... Maar ik heb t gevoel dat t m niet gaat worden eigelijk.
    Ik heb ook al testen in huis, maar of ik ze nodig zal hebben??
    Ik zit nog maar in ronde 5 maar vind het al lang genoeg duren.
    Hoe hou je het 13 rondes vol?
    Zouzograag, hoelang ben jij al bezig?

5. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    We zijn een paar maanden geleden verhuist dus ben er toen niet echt mee bezig geweest omdat we het druk hadden met ons huisje opknappen. maar het zou nu wel een goed moment zijn als het deze maand raak is, omdat ons huisje nu klaar is en we hebben een kamer over;)

Ik hoop voor jullie dat het deze maand raak is zou leuk zijn als we volgende week allemaal kunnen zeggen dat de test positief is!

6. Annie23

Annie23 Actief lid

Jan 14, 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok dat is wel een goeie afleiding ja..;)
    Wij zijn een half jaar geleden getrouwd en er helemaal klaar voor 2 kamers en een zolder over!
    Maar ik heb t gevoel dat we als t deze ronde niet raak is dat we even een pauze moeten nemen, heb jij dat weleens gehad? Dat gevoel?

7. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    dat vonden wij ook haha

Dan zou het ook een mooi moment zijn als het raak is!
    Toen ik in ronde 6 zat had ik ook even zoiets van we moeten maar een pauze nemen, want ik was er toen ook heel erg mee bezig.

We zijn allebei ook nog jong en het heeft daarom ook geen haast het is alleen zo dat ik altijd al een wens heb gehad om moeder te worden en nu ons huisje klaar is zou ik wel heel graag een kindje willen.
    Na de verhuizing zijn we er wel weer een beetje mee bezig. Ik ben deze maand ook weer begonnen met ovulatie testen.

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Je kan ook mee praten in het topic NOD.
    Daar staan data's wanneer je NOD is en je met nog meer meiden ervaringen/gevoelens kan delen

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik denk dat dit zo gesloten gaat worden want hier zijn idd de nod topics voor :D

10. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Klopt. Losse NOD topics zijn niet toegestaan. Je kan je eventueel aansluiten bij een topic dat gaat over de periode van jouw NOD.

Beheer

Share This Page