Eind mei 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Koali, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet dat er al een mei 2014 clubje is, maar deze is al vrij druk. Dus ik dacht; misschien kunnen we een eind mei clubje oprichten. Iets kleiner en iets beter bij te houden :D

Wie is er nog meer eind mei uitgerekend?

Ik ben 25 jaar. Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 24 mei uitgerekend. We zijn zwanger van ons eerste kindje, dus het is nog erg nieuw allemaal. 1 oktober hebben we de eerste intake en dan met 10 weken de termijnecho. Ben echt heel erg benieuwd en vind het erg spannend. Hopen dat alles goed mag blijven gaan! :)

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag met de action test getest. Omdat het me toch niet helemaal gerust stelde vandaag nog een cb digitale gedaan en hieronder het resultaat. Nu kan ik er echt niet meer omheen :D

Bekijk bijlage 350158

3. Appels

Appels Niet meer actief

Haaai,

Er bestaat idd al een mei 2014 clubje... en idd al best druk.. :)

Gefeliciteerd!! Hoop dat je mooie zwangerschap zal hebben! Geweldig hè die cb digital...!! Zelf was dat de eerste test die ik deed, maar ik was dan ook al 5/6 dagen over tijd!

Spannend hoor, intake en termijn echo.. Lijkt allemaal nog zo ver weg hè?

Ik ben 29 jaar en zwanger van mijn tweede (na bijna 2 jaar).. Morgen afspraak met de ha.. en daarna hopelijk een afspraak met de gyn plannen.. Ik ben trouwens naar eigen berekening 19 mei uitgerekend...

Hoe voel jij je tot nu toe?

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je, jij ook gefeliciteerd!! :D De CB is inderdaad toch iets meer bijzonder.

Wat ontzettend fijn dat het bij jullie na 2 jaar gelukt is. Zat je ook al in het medische traject? Of al die tijd zelf geprobeerd? Ik heb me vandaag opgegeven voor Moeders voor Moeders. Dat vind ik zo'n mooi initiatief. Als ik daarmee mijn steentje bij kan dragen dan doe ik dat heel graag!!

Ik voel me tot nu toe vooral heel snel erg moe. De laatste paar dagen al in de middag een uurtje tot twee geslapen om even bij te tanken. Verder af en toe wat steekjes/krampjes in mijn buik. (Nog) Niet misselijk, ik hoop dat dat (nog even) uitblijft. Dat lijkt me zo naar. Heb jij al kwaaltjes? En heb je er bij je vorige zwangerschap veel last van gehad?

5. Appels

Appels Niet meer actief

Jaa dank je! :D... Ja echt wel.. bij mij verscheen er zeg maar zwanger toen het zandlopertje nog liep.. In mijn enthousiasme, vergat ik dat ik moest wachten tot hij gestopt was. Ik rende al helemaal naar m'n vriend.. omg omg omg!! Hahhahah :).. Gooide m in een la.. en d8 ineens oh nee ik moet nog wachten... En toen ik in de la spiekte stond er zwanger 2-3 :D.. echt zooo grappig...

Nee, ik zat niet in het medische traject. Ik overwoog om afgelopen maand naar de ha te gaan, maar was er toch nog niet klaar voor... heel maf..;)

Ja top mvm. Ik ga even informeren of ik inmiddels in aanmerking kom, want bij de eerst kon dat niet vanwege medisch verleden.

Ok ok.. ja zeker ff bijtanken als je het nodig hebt hoor! Hopelijk krijg je niet al teveel last van kwaaltjes!

Ik ben niet echt misselijk.. heel lichtjes in de ochtend.. maar verder niet.. Ook doen mijn borsten in de ochtend wel wat pijn, maar in de loop van de dag heb ik daar nog weinig last van.. en steekjes herken ik ook wel, zo nu en dan.. Wel heb ik al sinds de bevruchting slechte ontlasting.. heel vervelend.. Dus vooralsnog mag ik niet klagen.. Maar om de 1 of andere reden wil ik dingen voelen.. als soort van bevestiging..:)..

Mijn eerste zwangerschap is super geweest.. echt t/m de bevalling! Hooguit 1 keer overgeven door misselijkheid in het begin.. en aan t einde veel maagzuur.. dat was wel vervelend.. Verder echt genoten!

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen precies hetzelfde.. zwanger kwam er al vrij snel te staan. Ik wilde juist de indicatie weten, dus voor ons was het vooral lang wachten! :p

Ik hoop voor ons dat de kwaaltjes redelijk zullen uitblijven. Als ik je eerste zwangerschap lees, dan is dat echt eentje om nog eens te beleven :) Mijn stoelgang is trouwens juist heel erg verbetert sinds twee weken.

Ben benieuwd of er nog meer eind mei mama's zich zullen melden! :D

7. Appels

Appels Niet meer actief

Haha, ja het wachten lijkt dan eeuwig te duren ...:)

Hoop ik ook idd.. alhoewel ik moet zeggen dat er langzaamaan steeds meer kwaaltjes beginnen op te spelen..
    Mijn eerste zwangerschap.. jaa echt super.. ben erg benieuwd hoe deze zal gaan..

Vandaag nog getest trouwens.. 3+ :D Dus er gebeurt iets..!

Jammer genoeg niet veel aanmeldingen. Maar er bestaan er ook al een aantal. Het mei-mama's. En bij bevallingslijst 16 t/m 31 mei 2014 mama's .. Anders kom je gezellig daar kletsen? Daar valt t nog mee met de drukte... De mei mama's hou ik niet bij hoor..!

8. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Hee dames,

Ik wil me wel bij jullie aansluiten, maar vind zo'n forum al snel zo druk! Zullen we met z'n 3en PB'en? Dat is iets makkelijker bij te houden :)

9. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    overigens, 27 jaar, eerste kindje

en ben mega nieuwsgierig en vind het ook wel een beetje eng! :)

10. Appels

Appels Niet meer actief

Hey hey,

Als eerste van harte gefeliciteerd! :) En ik snap heel goed wat je bedoeld hoor.. Ik vind het altijd leuk om zo een forum, maar zooo druk idd... Als je een keer geen tijd of zin hebt, heb je zoveel gemist. Of je vergeet te reageren.. dat vind ik soms zo lullig.. Ik vind het prima, je kan gewoon pb-en...

11. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Gefeliciteerd allemaal!
    Ik ben volgens de berekening 17 mei uitgerekend. Dus sluit me bij deze ook hierbij aan

12. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dag dames, hier ongeveer 18 mei uitgerekend. Volgende week tweede echo en dan horen we de 'definitieve' datum.

Hoe is het met jullie? Hier gaat het goed. Eén beroerde week gehad waarin ik heel veel honger had, maar niets binnen kon krijgen. Nu gaat het stukken beter, voel me energieker. Moet alleen op tijd mijn rust nemen en mijn boobs zijn voller en gevoeliger.

Deel Deze Pagina