Hallo dames, Sinds zondag voel ik dat mijn kindje aan het indalen is. Maar ik heb er echt heel veel last van. Ik heb echt een zeurende pijn onder in mijn schaamstreek. Weet af en toe geen houding meer, zo'n pijn dat het doet. Ik ben nu bijna 32 weken zwanger. Gister ben ik bij de vk geweest en die bevestigde dat het kindje in is gedaald. En aan de pijn valt weinig te doen. Regelmatig een warm bad, warme kruik etc. Het doet vooral pijn bij zitten en liggen. Zijn er nog meer die hier last van hebben/hadden? En hoe lang heeft dat bij julllie geduurd? Ik hoop nl niet dat dit nog 8 weken zo blijft voelen. Oh, en kan het kwaad om een paracetamal te nemen voor het slapen gaan? Groetjes!
Ik lees even mee.... Ik heb dit rot gevoel nu sinds 1,5 week. Ik denk persoonlijk dat een paracetamol niet helpt, maar je mag dat gewoon nemen en zou het dus kunnen proberen.
paracetamol mag 1000 mg ineens is het beste(max. 3 x per dag bij pijn), het kan iets van de scherpe kantjes eraf halen.. Het indalen zal niet nog weken duren,hoelang precies kan niemand je vertellen. hier was het in 1 dag klaar (maar hij wou er dan ook gelijk uit, dus aan de remming) en bij meerdere heeft het een week geduurd. Nou is het wel zo dat door de indaling van de kleine de druk onderin je buik en op je vagina behoorlijk groter word en dat blijf je dus voelen tot aan je bevalling en hoe dat voelt verschilt ook weer per vrouw. een schaambot wat zeer doet an de druk, het gevoel dat de kleine tussen je knieeen zit of het gevoel dat je wijdbeens moet lopen.. allemaal dingen die kunnen. De laatste loodjes zijn het zwaarst en daar is geen woord van gelogen.
Het kan zijn dat je indalingsweeen hebt. En helaas kan niemand vertellen hoe lang dat duurt. Hier zit de kleine op z'n hoogst en dat voelt ook niet prettig Succes en sterkte
Wat voel je dan precies? Ik heb namelijk dat ik sinds een dag of 5 extreem veel last heb van mijn schaambeen en lies. (die week ervoor twee dagen steken in m'n vagina). Ik weet namelijk niet zo goed of dit van het indalen komt of dat het gewoon mijn bekken zijn. Als jij dezelfde soort pijn hebt, dan zou het wel met het indalen te maken hebben. Ik waggel als een eend en heb behoorlijk veel last..instappen in de auto is ook erg pijnlijk. Hoop stiekem dat het van het indalen komt, en niet van bekkenpijn.
vlinder dat klinkt inderdaad als indalen.. voorals die steken is erg duidelijk.. waggelen is logisch als de kleine ingedaald is..er zit een hoofd tussen je heupen
Heel herkenbaar ! IK had dit met 35 weken... ZO'N PIJN hahaha. Alleen leek het alsof mijn manntje zelf ervoor koos om 's avonds te gaan rommelen want ik had het elke keer als ik naar bed ging en wilde slapen. Ben ook heel vaak 's nachts wakker geworden met die pijn. Je mag gewoon paracetamol nemen hoor, volgens mij adviseerde de VK mij er toen 2 voordat ik ging slapen. Het helpt een beetje de ergste pijnen weg te halen. Ik hoop voor je dat het snel gedaan is met dat indalen! Als het eenmaal ingedaald is heb je er niet heel erg veel last meer van alleen is het daarna waggelen geblazen hihihi. Liefs Sassie
Nou, het waren dus echte weeen. Ik ben diezelfde avond dat ik dit bericht heb gepost, bevallen van een dochter. Ik was eigenlijk pas half december uitgeteld! Gelukkig gaat het na omstandigheden goed.
jeetje dat meen je niet! Dat is apart zeg! Gefeliciteerd, fijn dat het goed met jullie gaat, geniet er van!
haha erg lachwekkend. Ik zag het bericht en wilde even reageren omdat ik het héélemaal herkende...en ja bij mij is het indalen en de geboorte ook achter elkaar gekomen, bij mij is de kleine meid toen ook geboren (4 weken te vroeg). gefeliciteerd met je dochter en geniet ervan! X Dorianne
oef gefelicteerd met jullie meisje..Gelukkig gaat het goed... Ja dat wou mijn zoontje ook doen met 30 weken,na indalen doorzetten, alleen ben ik toen gelukkig geremd.