Daag dames! @ Evaatje: Leuk drie jongens! @ Soefdeboef: zo praktisch is het natuurlijk ook. En ik kan het even niet terugvinden: weten jullie zelf het geslacht al wel, of wordt iedereen verrast? @annet03: vervelend dat je zo ziek bent geweest! Het is ook flink aanpoten met nog andere (kleine) kinderen om voor te zorgen! Hopelijk knap je op en kun je hier en daar wat momentjes pakken om te rusten! @Yummy: fijn dat deze zwangerschap je zo goed afgaat! En heel herkenbaar dat je nu de activiteiten wat uitbesteed; ik kijk mijn man ook net iets vaker lief aan terwijl ik eerder altijd mee op pad ging. Hier gaat het goed! Ik hoop binnenkort de medicatie tegen misselijkheid wat af te bouwen en wens vurig dan ook weer wat energie terug te krijgen (naast de hormonale vermoeidheid, is vermoeidheid een bijwerking van de medicatie en ik voel me echt een koala zo sloom, not my style!). Verder hik ik aan tegen de mededeling op mijn werk; het is zo'n een mannenwereld hier maar goed! Op naar blij trimestertje twee!! groetjes Mies
Hoe hebben.jullie het bekend gemaakt bij familie? Tien mijn tweede kwam hd mijn een.t shirt met ik wordt grote zus. Maar nu.zijn mijn kids ouder en vind het ik.het leuk op een andere manier. Ik heb voor beide een puzzel besteld van een mama met baby in de buik. Zo'n groeipuzzel of lagen puzzel. Van foetus tot baby.. Lijkt me leuk om op die manier te vertellen aan de kids en.dan met puzzel mee naar opa en oma
Hoop ook voor je dat t beter wordt Miesje! Lalalamanon zoiets hebben wij ook gedaan met n puzzel en dan n foto van ons vieren met plaatje baby blauw/ roze ertussen... En dan: En n klein stukkie onderweg... Jullie idee klinkt ook erg leuk! Wij weten zelf wel geslacht, maar zeg overal dat we t niet weten... Anders blijven mensen t vragen is mijn ervaring...
Leuk lalalamanon! Wij hebben bij de derde niets geks gedaan. Gewoon verteld dat er een broertje aan komt. Ook aan de kinderen, al snapt de tweede er natuurlijk niets van. Hoe gaat het met iedereen? Ik begin echt een buik te krijgen. Moet volgende week weer werken, denk dat collega's zich te pletter schrikken. De paniek die ik in het begin voelde, is nu helemaal weg. Vriend en ik zijn eigenlijk heel enthousiast, maar zijn wel bang dat het erg druk gaat worden. Maar ach, we zien wel
Lalamom. Welkom! Ja tuurlijk, wat is je leeftijd? Dan zet ik je erbij! Leuk idee met de puzzel. Wij gaan pakjes naar Nederland sturen, naar onze ouders. In dat pakje zit dan een pyjamaatje, speentje en voorleesboekje; voor de eerste keer logeren daar. Ze mogen het pakketje dan open maken tijdens een Skype gesprek. Pepijn. Buikfoto! Haha leuk dat je buik ineens zo begint te groeien. Fijn dat jullie aan het idee gewend zijn. Het gaat ook hard nu zeg! Ik ben ziek geweest afgelopen dagen. Ontstoken amandelen, griep.. Vond mezelf echt heel erg zielig. Maar inmiddels opgeknapt en alleen nog heel erg verkouden. Ben zo trots op N trouwens, ze begint steeds meer engelse woordjes te zeggen. Gaat zo snel ineens qua ontwikkelingen.
Ah wat naar Boommm, hopelijk gaat de verkoudheid ook gauw weg! Ik ben de afgelopen 2 weken vooral heel lui geweest, begin best snel moe te worden (wellicht dat de aangekomen kilo's ook meer aan mijn luiheid liggen dan aan de baby haha). En wat knap van je dochtertje. Heb je in London ook zoiets als een peuterspeelzaal? Al is ze daar nu nog te jong voor natuurlijk, maar vroeg me af of ze wel in contact komt met andere kindjes daar. Jullie praten gewoon Nederlands thuis neem ik aan? Dan vind ik het inderdaad wel heel knap van haar! Mijn dochter is nu 16 maanden, maar spreekt eigenlijk alleen nog maar een paar woordjes. Ze is gewoon een beetje traag met praten. En nee geen buikfoto, probeer nog enigszins anoniem te blijven (al zullen mensen meteen door hebben dat ik het ben, als ze mijn posts door lezen)
Haha heerlijk toch, ik doe als de meiden slapen ook helemaal niets meer. Plof dan lekker op de bank met een tijdschrift of een filmpje. Ja ze hebben hier ook een peuterspeelzaal, is zelfs gratis geloof ik, door de overheid geregeld. Moet dat allemaal nog een beetje uitzoeken. We hebben een Engelse oppas, zij praat Engels tegen de kinderen. En we hebben inmiddels wat vrienden gemaakt (ook met kinderen) waar we ook Engels mee praten, dus ze horen beiden genoeg Engels haha. Hier praat ze ook nog niet super veel hoor, maar wel steeds meer woordjes. In het Engels zegt de nu; birds, yes, milk, nappy, "tside" = outside haha. Leuk trouwens, dan schelen onze dochters niet zo heel veel. Rond die tijd zij N ook maar een paar woordjes. Maar ineens gaat het zo hard en zegt ze elke dag wel nieuwe dingen. Loopt J al? Gaat F naar school? Is ze dan nu net begonnen?
Daag dames! @soefdeboef; mensen zijn onuitstaanbaar nieuwsgierig als het daarom gaat he! Bij de eerste hebben wij het geheim gehouden en wat sommige (m.n. familieleden) uithaalden om het ons te ontfrutselen.. [een tante heeft zelf voorgewend dat mijn moeder zich al versproken had in de hoop dat wij het zouden vertellen.. ).. dus ja, ik snap het! @lalalamanon: leuk om het blijde nieuws te gaan delen! Leuk idee met de puzzel. Bij ons is het meer een mededeling geweest deze keer; mijn ouders hadden een vermoeden en hebben het rechtstreeks gevraagd en mijn schoonouders hebben we vlot daarna ook ingelicht! @Boomm: vervelend dat je zo ziek was! Helemaal nu je al weinig energie 'over' hebt.. Leuk dat je dochter engels begint te spreken! schattig! @pepijn: dat luieren herken ik! Ik heb af en toe ook zo weinig puf.. haha! Komt vast wel weer! Zijn jullie al veel aangekomen? Ik vind dat altijd zo'n hekel punt want ik haat het als die weegschaal uitslaat, grrr.. @Boomm/Pepijn: leuk dat jullie allebei ook al twee dochters hebben! Fijne dag allemaal!
Ow en ik zie dat ik nog geen melding voor in het overzichtje heb geplaatst.. Miesje (32 jaar) Uitgerekend op: 6 Maart 2016 - ♥♥
Ja ik ben 33 nu We hebben het nog niet verteld hoor. Eerst de eerste echo afwachten met 8 weken. En dat weekend gaan we het vertellen. Ze verwachten ook niks meer bij ons. De reden waarom wij nu wat langer gewacht hebben is omdat mijn oudste een ontwikkelingsachterstand heeft en sinds april pas naar school gaat. Ze gaat nu.naar speciaal basis onderwijs en dat geeft een hoop rust. Maar ik denk dat ze wel even zullen schrikken als we het bekend maken
hoi sorry al tijd niet gereageerd. Was erg moe en misselijk elke dag en dan nog twee kinderen thuis....Sinds vorige week gaat het weer wat beter, lekker ook vakantie. Soms nog een dag of avond dat misselijk ben. Verder heb ik vitamine b12 d te kort en ben daardoor nog erg moe. Hebben jullie ook al zoveel last van de groei van je baarmoeder en borsten?
willen jullie trouwens weten wat het wordt? ik heb al een jongen en een meisje waarvan ik het beide keren wisr, maar nu zou ik het wel leuk vinden om het niet te weten. mijn man heeft daar moeite mee, die wil het wel graag van te voren weten zodat hij zich ook een beetje kan voorbereiden enzo. dus we moeten nog even bespreken wat we gaan doen
Ik ben 8 weken zwanger van de derde, 29jaar, mijn zoontje is 3 en mijn dochtertje 4. We hebben het al verteld, mooie vitaliteits echo gehad waar de kids bij waren. Geen idee wat ik doen moet als het misgaat. Maar dochter kan goed geheimpjes bewaren, zodat niet de hele buurt het weer. Ik heb me verschrikkelijk gevoeld, 2 weken ziek op de bank gelegen in de vakantie. En voel me soms down door misselijkheid en moeheid.
Ik schrijf niet zoveel mee maar dat komt omdat ik zooo moe ben Kan de hele dag wel slapen maar met 2 kindjes is dat geen optie. Heb jullie daar ook zo'n last van? Kan me niet herinneren dat ik bij de vorige 2 zo moe was. Heb geen eens zin om mijn eigen aan te kleden.... Donderdag heb ik mijn eerste echo trouwens. Al lekker vroeg! Half 9
lees graag mee! Wij gaan nu voor een derde. Lalalamanon, lijkt mij ook erg leuk om het dit keer niet te weten, maar weet niet of het zou lukken. Ook hier al een jongetje en een meisje, dus wat dat betreft maakt het niks uit.
♥ Zwanger ♥ Eppo82 (32 jaar) Uitgerekend op: 01 September 2015 - Verrassing! Pepijnn (34 jaar) Uitgerekend op: 05 November 2015 - Jongen! Tigra (30 jaar) Uitgerekend op: 07 December 2015 - Verrassing! Mitsy1983 (31 jaar) Uitgerekend op: 14 December 2015 - Meisje! Soefdeboef (35 jaar) Uitgerekend op: 16 December 2015 - Geheim! Elise1990 (25 jaar) Uitgerekend op: 19 December 2015 - Jongen! Evaaaatje (31 jaar) Uitgerekend op: 30 Januari 2016 - Jongen! Pandora80 (34 jaar) Uitgerekend op: 27 Februari 2016 - ♥♥ Trotsema (33 jaar) Uitgerekend op: 01 Maart 2016 - ♥♥ Miesje83 (32 jaar) Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - ♥♥ Meisje26 (35 jaar) Uitgerekend op: 15 Maart 2016 - ♥♥ Riniti (33 jaar) Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - ♥♥ Ralia (37 jaar) Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Lalalamanon (33 jaar) Uitgerekend op: 21 April 2016 - ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Kwebbel1984 (30 jaar) Geboren: ♥ J. ♥ op 22 Juli 2015 (37.0) ♥ Afspraken ♥ 01 September Pandora80 - Termijn echo. 07 September Boommm - Temijn echo. ------- Wijzigingen graag dik gedrukt aangeven, dan pas ik het lijstje aan.
Ik ook! Inmiddels in week 12.. En ben 28 jaar en uitgerekend op 13 maart inmiddels 3 echo's gehad en ziet er allemaal super uit.. Mag aanstaande dinsdag weer even gluren bij de echo 😍
Miesje. Je staat erbij! Zijn heel veel trouwens in dit topic die al twee meisjes hebben, viel mij op. Wanneer heb je de termijn echo? 12 weken al! Lalamanon. Wat leuk dat Iza naar school gaat, vind ze het zelf ook leuk? Wat gaat de tijd dan ineens hard he? Wij willen weten wat het wordt. Heb een echo gepland staan met 14 weken, dus nog maar een maandje en dan weten we het al! Zou dat ook echt niet kunnen haha, het geslacht onbekend houden. Maar ik houd ook veel te veel van winkelen. Trotsema. Hier gelukkig nog geen last van groeiende baarmoeder en borsten. Sitalita. Welkom! En meeschrijven mag ook hoor, in plaats van alleen maar meelezen. Herken je naam ergens van, heb jij ook in het oktober 2014 topic meegeschreven? Pepijn. Hoe is het bij jou? Al een jurkje gevonden? Hier ben ik eindelijk weer helemaal beter, gelukkig. Vandaag alweer 10 weken zwanger, het gaat echt zo veel sneller deze zwangerschap.
Ja heb ik ook last van! Als ik even boodschappen heb gehaald ben ik kapot. Het is erg vervelend maar denk dat we het alleen maar kunnen accepteren dat het zo is.. Sterkte met je echo!