Hallo allemaal, Welkom alle nieuwe meekletsers, gezellige club zo. Wegens een raar werkritme even niet in de gelegenheid te reageren. ik heb opnieuw ingesteld dat ik een notificatie wil ontvangen, hopelijk werkt het nu wel😀 Bij ons weten inmiddels de kindjes, familie en vrienden van ons cadeautje in aantocht en het zijn stuk voor stuk leuke reacties, heel lief. Ik kom morgen wat langer kletsen en de nieuwe berichtjes goed lezen. @boommm mag ik ook op de lijst? Leeftijd 29 uitgerekend op 8-3-2016 20 weken echo op 22-10-2015 Fijne avond allemaal👋🏻
Hallo, Ik ben nog nieuw hier Ik ben Danielle, ben 20 jaar en ook zwanger van mijn derde. Heb een jongetje die over 2 maanden 3 jaar word en een meisje van ruim 1 jaar. Ik heb ook last van vermoeidheid en erg misselijk. Heb volgende week donderdag mijn eerste echo. Bij mijn eerste 2 wist ik allebei de keren het geslacht. Nu wil ik het niet weten. Maar misschien veranderen ik nog van gedachten
Welkom Danielle. Je bent al jong voor 3 kindjes, kan me voorstellen dat dat zwaar was in het begin. Ik snap wel dat je het niet wil weten, verrassing is ook leuk! Wanneer ben je uitgerekend? Hier gaat het wel oke, ben best wel moe en zie er nu wel tegenop om vanaf komende week weer 4 dagen te werken. De meiden gaan sinds deze week weer naar school en opvang, die waren er ook wel aan toe
Toen we er achter kwamen dat ik zwanger was, zijn we gelijk getrouwd. We konden gelukkig een huurhuisje krijgen. Dus gelukkig viel het wel mee hoe zwaar het was Ik ben ongeveer 10 april uitgerekend. Weet het nog niet precies. Mijn zoontje gaat nog niet naar opvang ofzo dus straks word het wel druk met 3 kinderen in huis
Ingieten. Leuk dat iedereen op de hoogte is en lief reageerde. Ben ook zo benieuwd hoe iedereen bij ons gaat reageren. Op de zwangerschap van de tweede werd hier heel negatief gereageerd, maar 3 leuke reacties gehad. Ben daar heel erg verdrietig om geweest dus ergens ook wel zenuwachtig nu. Sitalita. Klopt! N met 36 weken en M met 34.5. Hopelijk blijft deze wat langer zitten. Leuk dat jullie nu ook voor een derde gaan! Daantjuh. Welkom! Wat leuk dat je zo'n jonge moeder bent. Heb je daar veel commentaar op gehad? Pepijn. Wel fijn toch, dat de meisjes overdag weg zijn! Of niet? Ik vind het stiekem heerlijk als de oppas ze een dag meeneemt Hier alles goed. Misselijkheid is de ene dag erger dan de andere. Heb nog steeds de hoop dat het binnenkort afneemt. Verder voel ik mij net een slak, alles gaat zo traag haha. Ben zo moe! Denk erover om N twee ochtenden per week naar daycare te brengen. Lijkt mij voor haar zo leuk, dat ze wat meer vriendjes maakt. Ze begint nu zo leuk te spelen met andere kindjes. Ons buurmeisje is ietsje ouder en die twee zijn zo lief samen. Morgen ga ik s'avonds met de buurvrouw wat drinken. Denk dat ik haar dan ga vertellen dat ik zwanger ben.
♥ Zwanger ♥ Eppo82 (32 jaar) Uitgerekend op: 01 September 2015 - Verrassing! Pepijnn (34 jaar) Uitgerekend op: 05 November 2015 - Jongen! Tigra (30 jaar) Uitgerekend op: 07 December 2015 - Verrassing! Mitsy1983 (31 jaar) Uitgerekend op: 14 December 2015 - Meisje! Soefdeboef (35 jaar) Uitgerekend op: 16 December 2015 - Geheim! Elise1990 (25 jaar) Uitgerekend op: 19 December 2015 - Jongen! Evaaaatje (31 jaar) Uitgerekend op: 30 Januari 2016 - Jongen! Pandora80 (34 jaar) Uitgerekend op: 27 Februari 2016 - ♥♥ Trotsema (33 jaar) Uitgerekend op: 01 Maart 2016 - ♥♥ Miesje83 (32 jaar) Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - ♥♥ Ingietje (29 jaar) Uitgerekend op: 08 Maart 2016 - ♥♥ Meisje26 (35 jaar) Uitgerekend op: 15 Maart 2016 - ♥♥ Riniti (33 jaar) Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - ♥♥ Ralia (37 jaar) Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Lalalamanon (33 jaar) Uitgerekend op: 21 April 2016 - ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Kwebbel1984 (30 jaar) Geboren: ♥ J. ♥ op 22 Juli 2015 (37.0) ♥ Afspraken ♥ 31 Augustus Boommm - Controle Gyn. 01 September Pandora80 - Termijn echo. 07 September Boommm - Temijn echo. 22 Oktober Ingietje - 20weken echo. ------- Wijzigingen graag dik gedrukt aangeven, dan pas ik het lijstje aan.
Toen ik zwanger van de eerste was, was ik 17 jaar en nog niet getrouwd. Toen wel wat commentaar gehad natuurlijk. Maar bij de 2e niet en verwacht het deze keer ook niet.
Wat is het hier weer rustig. One of kind. Ja he? Het gaat zo snel deze zwangerschap. Tijd vliegt voorbij!
Hallo! Mag ik ook gezellig meeschrijven😊 Vandaag een positieve test in handen gehad! Wat betekend dat ik 14 mei uitgerekend ben😇 Ik vind het echt zo apart allemaal weer, je weet dat je het heel graag wil. Je gaat er helemaal 100% voor, dan ineens als het zover is ga je twijfelen! Hoe ga ik dit dan doen met 3 kids, of beter gezegd; kan ik dit met 3 kids? Dit word voor mij ook de eerste zwangerschap waar ik echt van kan genieten! Ik was namelijk 16 bij de eerste, thuiswonendend etc.. Nog wel steeds samen met dezelfde man btw! Bij de tweede heb ik een depressie gehad, waardoor ik niet optimaal heb kunnen genieten van mijn zwangerschap en babytijd! Daarom heeft het ook echt wel even geduurd voordat ik wist dat ik een derde zou willen! Maar nu helemaal om gelukkig😄 en ook mijn vriend is dit keer ook echt enthousiast! En dat vind ik echt heerlijk om te zien.. Fijne avond!
Hoi meiden, ik kom hier even melden dat ik vorige week vrijdag bevallen ben van een mooi meisje Was een geweldige bevalling, heftig, duurde slechts 50 min. Maar in thuis bad bevallen, mijn partner heeft haar op deze wereld mogen helpen onder verbale begeleiding van de vk. Die was gelukkig nog net op tijd Broer en zus zijn ook helemaal verliefd, super om te zien. En ik zit deze keer echt op een roze wolk. Heel veel geluk en succes meiden in jullie zwangerschappen en ik wens jullie net zo'n mooie beval-ervaring en kindje toe.
Eppo gefeliciteerd! Wat heftig zeg, zo snel! Gaat alles nu goed met jou of heeft het er wel ingehakt lichamelijk? Geniet lekker van je kleintje! Hier gaat het wat minder, ben aan het kwakkelen met pijntjes en vermoeidheid. Vorige week 2 dagen gewerkt en deze week weer begonnen met 4 en ik vond het pittig. Gelukkig ben ik op vrijdag vrij, maar dan heb ik wel een dreumes rondhuppelen die er graag op uit wil. Ik ben echt bekaf van de afgelopen week. Moet het nog ruim 1 maand volhouden, dus hoop dat dat me lukt
Gefeliciteerd Eppo! En Nikhil, bijzonder zeg! Op je 16e al een kindje en nu met dezelfde partner op weg voor kindje 3. Hier ook nr 3 verwacht. Vorig jaar was ik nog zwanger van onze tweeling en straks in mei als alles goed gaat de derde. Heel trots op als MM kneus
Dankjewel en jullie ook gefeliciteerd!! Ik begin nu echt gek te worden van de buikpijn, het is geen diarree maar pff wel heel vervelend! Verder nog niet echt misselijk geweest! Behalve savonds ff, als ik helemaal uitgeput ben! Maar ik zou het echt niet erg vinden om savonds misselijk te zijn ipv smorgens, ook ivm m'n werk haha😜
nikhil. Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt schrijven! Eppo. Wauw, gefeliciteerd met Y. Fijn dat alles goed is gegaan en wat een mega snelle bevalling!! Zou leuk zijn als je hier mee bleef schrijven af en toe, als ervaring expert. Pepijnn. Wel rustig aan doen hoor! Is de bruiloft van je vriendin trouwens geweest? Was het leuk en wat had je aan uiteindelijk? Mich18. Welkom en gefeliciteerd! Hier verder alles goed. Misselijkheid is nu goed onder controle. Moeheid begint af te nemen, is ook wel fijn. Dinsdag hebben we de termijnecho en ben daar toch wel heel erg zenuwachtig voor. Hoop zo dat alles goed zit!
Dankjewel! Wat ik me afvraag hé is de derde zwangerschap bij jullie anders dan de voorafgaande? Mijn twee jongens waren exact hetzelfde! Ik wist toen ook gelijk JA ik ben zwanger! Maar deze zwangerschap begon al heel anders.. daarom kon ik het ook niet gelijk plaatsen!
Ja, hier heel anders. Daardoor ben ik er ook zo laat achter gekomen, heb de hele kotsperiode (gelukkig!!!) overgeslagen. Ben wel heel erg moe, moet ik zeggen, weet eigenlijk niet of ik dat bij de andere ook zo had. Wellicht is het nu ook erger, doordat er al 2 rondlopen en dutjes op vrije dagen verleden tijd zijn. Boommm: nee nog niet, de bruiloft is dit weekend