Goede morgen dames: Kellebelll: van harte en welkom.. naar mate de weken verstrijken ga je vast meer van de zwangerschap merken, maar dit hoeft niet hinderlijk te zijn, lekker van genieten vooral. Lalamanon: wat lief dat je kindjes zo reageerden en je zoon heeft een goed vooruitzicht...luiers...luiers en luiers.. Je hebt ze straks weer met bergen nodig Vervelend dat je zo misselijk bent, qua smaak misschien wat smintjes bij je steken. Mammietammy: welkom en van harte Boommm: dank voor je compliment, de overtollige ballast heb ik gedeeltelijk met maaltijdvervangers, en sporten gedaan, in ruim 4 jaar tijd. Wat fijn dat jullie een aupair hebben gevonden, lijkt me een hele geruststelling. Veel plezier met de voorbereiding van de verjaardag. Hier: een prachtig hartje te horen gister, luid en duidelijk. Verder bloedwaardes helemaal goed. Reden om t gister echt wereldkundig te maken, de meeste mensen dichtbij wisten het al maar gister ook maar even facebook gebruikt: echt heeeeeeel veel en leuke reacties..voel me nu wel een blije doos Fijn weekend gewenst....
Dames, Omdat jullie inmiddels een club zijn geworden zal dit topic worden verplaatst naar 'zwangerschap clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Hey meiden, Gezellige groep. Ik ben rond 19/20 april uitgerekend van de 3e. Heb al een zoontje van 1jr&8mnd en 3jr&3mnd. Het is wel "snel" maar oh zo blij. Kan ik vanaf hier inhaken?
Van harte missme1: natuurlijk mag je inhaken We zijn wel net verplaatst, hopelijk zijn we weer voor iedereen te vinden zo, Voel je je goed?
Nou anders dan bij de jongens. Na het eten misselijk en vroeg op bed is wel hetzelfde. Maar overdag misselijk/naar voelen herken ik niet. Heb wel het idee dat ergste geweest is. Gelukkig. Best pittig met 2 van die kleine guppen thuis als je niet lekker bent. Hier iedereen al verteld van de 3e? Jij wel met 15 wkn denk ik 😀. Ik heb aan de ene kant niet echt de behoefte. Toch wel bang voor de reacties... alleen een vriendin en mijn moeder weet het..
missme: wat vervelend dat je wat misselijk bent, hopelijk is die fase snel over en kun je verder genieten. Ik geloof dat de meesten het inmiddels wel met de omgeving hebben gedeeld, wij in ieder geval wel en net als jij was ik wat huiverig voor de reacties, maar die waren op 1 na allemaal lief. Waarom zie je er tegenop het te vertellen? Ik heb nu toch echt een positiebroek aan gedaan vandaag, mijn eigen zaten voor geen meter meer en vooral 's avonds zat het gewoon in de knel. ik wens jullie weer een fijne dag toe allemaal
Wij hadden met 8,5 week al een echo gehad en toen hebben we het ook maar gelijk vertelt. Vond het makkelijker als mensen het gewoon wisten. Ik heb de laatste dagen ineens weer veel meer last van misselijkheid. Heb echt moeite met eten
Oh ik was ons al kwijt! Missme1: welkom en gefeliciteerd! Wat rot zeg al die zieken, misselijk zijn vond ik ook de naarste kwaal. Je voelt je zo ellendig dan. En als je pech hebt val je nog kilo's af ook. Ik zit sinds dit weekend thuis, mag van de huisarts niet meer werken. Heb een hele lage bloeddruk en ben extreem moe, dus nu veel dutjes en op de bank liggen. Vind het heel jammer, omdat ik pas net weer begonnen was met werken en er nu gelijk weer zo lang uit ben. Ook bang wat mijn werkgever hiervan zal vinden, gezien ik pas een jaar werk bij deze school.
Hmm balen pepijn!! Rustig aan doen dan maar. Ingietje, fijn dat je bijna alleen maar positieve reacties had!! We wonen in een appartement met 3 slaapkamers. De jongen moeten een slaap kamer gaan delen. Maar goed we kunnen ze alle 3 bieden.wat ze.nodig hebben. Ik vind het gelijkvloers wonen heerlijk! Ik werk 3 dagen en zou graag 1 dag.ouderschapsverlof op nemen. Dus blijven we hier de komende jaren lekker wonen. Ook is het redelijk snel achter elkaar. En verwacht daar ook wel reacties op. . . Ach we zien wel!!
Hoi meiden, Ook wij verwachten ons 3e wonder! We zijn nu 6 weken ver en vinden het heerlijk om samen nog even van ons geheimpje te genieten. Denk ook niet dat veel mensen de derde nu al (en sommigen helemaal niet) verwachten. We hebben 2 zoons. (Aug 12 en maart 14). Op 1 oktober de intake bij de vk en direct de 1e echo. Als daar alles goed is gaan we de familie het mooie nieuws vertellen. Vind het al helemaal leuk om te bedenken hoe we dat gaan doen. Even doorberekend zou ons kleintje 12 mei uitgerekend zijn. Mooie is dat we gister hoorden dat mijn broertje en schoonzus hun 2e wonder verwachten, ook half mei... Mijn ouders weten niet wat ze overkomt als ze het ook van ons horen. 5 kleinkinderen in nog geen 4 jaar tijd dan. Vind het fijn om te lezen dat veel van jullie ook schrijven over de dingen waar wij nu ook mee bezig zijn. Buikje, check. En dat met 6 weken. Heb nu 3 weken zomervakantie en ben bang dat ik het daarna ook niet meer verbergen kan voor mijn collega's. Ruimtegebrek, check. Onze jongens gaan een kamer delen. (Doen ze toch al op slapen na want zijn net n Siamese tweeling... Willen we weten wat het wordt of niet, check. Daar zijn we Nog niet uit. Bij de jongens wisten we het beide keren niet. Tot grote frustratie van de familie. Vinden het lastig met cadeautje etc. Zijn ook de enige in onze snel uitgebreide familie die het steeds niet wilde weten. Maar nu twijfelen we zelf ook heel sterk. Hopen stiekem beide op een meisje. Al zou een jongetje erbij ook fantastisch zijn. Maar willen we dat dan weten nu. .. En zo ja, aan wie vertellen we het dan. Keuzes keuzes. Verder voelt deze zwangerschap echt anders dan de andere twee. Heb niet echt kwaaltjes, ook niet echt misselijk ofzo. Wel wat moeier maarja. Maar is echt n ander 'buikgevoel'. Ben benieuwd of dat wat zegt. Tot snel!
Goede morgen, Beccie: gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een rijkdom voor je ouders al die kleinkinderen in zo'n kort tijdsbestek. Lekker van genieten. Jullie hebben nog langggg genoeg om te beslissen om te willen weten of er een zoon of dochter bij gaat komen. Leuk hoor. Pepijnn: wat rot dat je zo'n lage bloeddruk hebt, kan me voorstellen dat je het mbt je werk vervelend vind voelen. Anderzijds is rust nu het beste voor jou en het kindje en staat dat met stip op 1 nu. daantjuh: akelig die misselijkheid lijkt me, hopelijk duurt het niet al te lang. Missme: prima toch de indeling van jullie woning, qua ruimte is er denk ik altijd wel een mouw aan te passen. Wij zouden eerst verhuizen, maar vond het wat haastig voelen dus we blijven lekker hier en gaan de zolder verbouwen zodat de oudste daar kan, haar broertje naar haar oude kamer en uk dan in de babykamer. Hier: vrijdag eindelijk, het was een heeeele lange werkweek voor mn gevoel, elke dag van 7-18 pfff heb t wel gehad. Morgen gaan we een dagje naar de efteling en slapen in de omgeving. Ik wens jullie alvast een mooi weekend toe.
Ik wil hier ook graag een beetje meevolgen als het mag. Ben momenteel een goeie 8 weken zwanger van ons derde wonder, uitgerekend voor 26 april. Zoon is van mei 2013, dochter van oktober 2014. Dat worden dus 3 kleintjes op net geen 3 jaar... Het wordt hier razend druk, daar ben ik van overtuigd, maar we willen geen 10 jaar in de kleine kindjes zitten en daarom dus voor de korte 'pijn' gekozen . Oma langs ML zijn kant is eergisteren ingelicht, mijn ouders zijn dit weekend aan de beurt. Hopelijk reageren die even enthousiast! Ze zien onze andere kindjes doodgraag, dus hopelijk is er nog voldoende plaats in hun hart voor snel eentje bij. Voorlopig heb ik niet al te veel last van kwaaltjes. Wel moet ik er voortdurend op letten dat mijn maag niet leeg is, want dat is wel een garantie voor misselijkheid en zelfs overgeven. Ook wel meer pukkeltjes, had ik bij mijn dochter ook (voorteken?). Hoe kondigen jullie deze zwangerschap aan voor de buitenwereld?
Ik heb in mijn kamer 2 lijstje hangen met de foto's van de kinderen erin en daarnaast geboorteklompjes en daar heb ik een lijstje met een blauw roze vraagteken bij gehangen en lege klompjes daarnaast. Daar heb ik een foto van gemaakt en die heb ik aan iedereen laten zien Mijn moeder word nou voor de 11e keer oma en de oudste is afgelopen mei 3 jaar geworden. Dus voor haar gaat het ineens ook wel heel snel. Maar ze vind het erg leuk. Mijn oudste is ook van 2012 en de jongste van 2014. Ik heb vanochtend mijn termijn echo gehad. Alles was goed! Ben 2 dagen vooruit gezet en ben nu dus op 8 April uitgerekend.
Ingietje hoe was de eftelling? Blijf het daar altijd leuk vinden! Beccie, toevallig mijn zoontjes komen ook uit '12 en '14 😁 Daantjuh, fijn dat de echo goed was! Nu aankondigen, leuk! Huistuinbaby, ja pittig maar wij wilde ook de luiers maar gehad hebben op een gegeven moment. Heb mijn jongens ook nog 10 & 11 maanden gevoed dus daar ben je ook nog het 1e jaar mee bezig. Kolven op je werk etc. Maar leuk juist zo'n jong druk gezin 😆 Qua aankondiging wil ik een foto. Maken van de jongens met de 1 een roze en blauwe balon en de ander een mandje met baby spullen en dan op de pc teksten erbij maken, wij worden grote broers ofzo... die inlijsten en geven..
Hallo dames, Heerlijk thuis na een fijn weekend.. De efteling was top.. Vooral de kindjes hebben hun ogen uitgekeken..het weer was mooi en we hebben genoten. Huistuinbaby: van harte met de zwangerschap... Leuk juist zo relatief dicht op elkaar...Hoe reageerden je ouders?? Daantjuh: wat fijn dat de termijn-echo zo goed was.. Lekker genieten. Ik heb deze week een drukke week voor de boeg en daardoor waarschijnlijk niet veel bijleestijd. Ik wens jullie een fijne week..
Dit weekend ook mijn ouders ingelicht . Ze reageerden heel blij! Vroegen ook meteen hoe het met mij gaat, of ik niet te veel last heb van kwaaltjes ofzo. Alleen maar positieve reacties gehad dus! Verder neemt de misselijkheid stilaan af, ik heb wel nog steeds gedurende de hele dag een raar gevoel in mijn maag, maar overgeven, nee, toch niet. Maar moe dat ik ben! Moe! Ik zou wel hele dagen kunnen slapen! Omwille van mijn werk moet ik meteen stoppen van zodra de zwangerschap bekend is, dus gelukkig heb ik wel de tijd om af en toe uit te rusten, kindjes moeten nog deeltijds naar de opvang gaan anders zijn ze hun plaatsje kwijt. Dus op die momenten pik ik wat extra slaap zodat ik er helemaal voor hen ben als ze thuis zijn! Hoe gaat het met de rest hier?
Hier net aan iedereen verteld en vandaag enorm geschrokken. Ik heb veel bloedingen gehad vandaag en draag nu nog steeds maandverband. De vk heeft naast het kindje op de echo een donkere vlek gezien die daar niet hoort. Woensdag moetenbwe naar de gyn in het ziekenhuis voor verder onderzoek. De schrik zit er goed in en dan moeten we nog twee dagen wachten. Iemand dit eerder meegemaakt? Ik nog nooit in mijn vorige zwangerschappen