Hier zakt de misselijkheid en de vermoeidheid. Dus daar ben ik erg blij. Maakt het iets makkelijker met de jongens thuis. Ik moet nog 2 weken tot de termijn echo, daar kijk ik nu naar uit. Wat voor werk doe je?
Lalamom. Ojeetje wat heftig. Ik weet toevallig dat Babii een hematoom had tijdens haar zwangerschap en veel bloed verloor. Misschien kun je haar een berichtje sturen? Hier hebben we een super leuk weekend gehad. Onze beste vrienden en families zijn overgevlogen voor de verjaardag van M. Ze is enorm verwend en heeft zo genoten. Het jaar is zo snel gegaan. Vorig jaar nog een klein hummeltje en nu een echte dame van 1 jaar. Verder hebben we gister de geslachtsbepaling gehad en we verwachten weer een meisje 💕
♥ Zwanger ♥ Pepijnn (34 jaar) Uitgerekend op: 05 November 2015 - Jongen! Tigra (30 jaar) Uitgerekend op: 07 December 2015 - Verrassing! Mitsy1983 (31 jaar) Uitgerekend op: 14 December 2015 - Meisje! Soefdeboef (35 jaar) Uitgerekend op: 16 December 2015 - Geheim! Elise1990 (25 jaar) Uitgerekend op: 19 December 2015 - Jongen! Evaaaatje (31 jaar) Uitgerekend op: 30 Januari 2016 - Jongen! Pandora80 (34 jaar) Uitgerekend op: 27 Februari 2016 - ♥♥ Trotsema (33 jaar) Uitgerekend op: 01 Maart 2016 - ♥♥ Miesje83 (32 jaar) Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - ♥♥ Ingietje (29 jaar) Uitgerekend op: 08 Maart 2016 - ♥♥ Meisje26 (35 jaar) Uitgerekend op: 15 Maart 2016 - ♥♥ Riniti (33 jaar) Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - ♥♥ Ralia (37 jaar) Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Daantjuh131 (21 jaar) Uitgerekend op: 10 April 2016 - ♥♥ Lalalamanon (33 jaar) Uitgerekend op: 21 April 2016 - ♥♥ Marlo (29 jaar) Uitgerekend op: 08 Mei 2016 - ♥♥ MamavanNikhil (22 jaar) Uitgerekend op: 14 Mei 2016 - ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Kwebbel1984 (30 jaar) Geboren: ♥ J. ♥ op 22 Juli 2015 (37.0) Eppo82 (32 jaar) Geboren: ♥ Y. ♥ op 28 Augustus 2015 (39.3) ♥ Afspraken ♥ 22 Oktober Ingietje - 20weken echo. ------- Wijzigingen graag dik gedrukt aangeven, dan pas ik het lijstje aan.
Goeden avond dames, Lalalamanon: wat vervelend zeg dat je nu even in onzekerheid zit. Ik had bij de 2ezwangerschap een vleesboom die ook als vlek zichtbaar was en voor een aantal dagen bloeding zorgde . Buiten een paar extra echo's om heb ik hier gelukkig niet veel hinder van ondervonden en dit kon voor het kindje geen kwaad. Ik hoop dat dit voor jou ook zoiets is. Dikke knuffels. Boommm: wat leuk een klein meisje erbij...van harte Huistuinbaby: wat fijn dat de reacties zo leuk waren van je omgeving en wat fijn dat je misselijkheid zakt. Wat voor werk doe je dat je direct moet stoppen, iets met gevaarlijke stoffen??
Lalalamanon, zelf geen ervaring mee, lijkt me lastig! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid en blijkt het allemaal onschadelijk voor je kindje! Ik werk als opvoedster bij jongeren met zware gedragsproblemen, heel veel agressie. Daarom worden we meteen thuis gezet in moederschapsbescherming... Mag ik trouwens nog mee in de lijst? huistuinbaby, derde kindje, uitgerekend voor 26 april. Volgende echo (12weken echo) op 12 oktober!
Zo dat is idd pittig werk als je een kleintje bij je draagt. Ik voel me nu een stuk rustiger, geen bloed meer gezien en vanmiddag om 2 uur duidelijkheid. Ik hou jullie op de hoogte
Naar de gyn geweest. En die bevestigde dat het een bloeduitstorting was door een gesprongen adertjes in het baarmoeder weefsel. Zat ook ver bij het kindje vandaan. Alles dus goed. Over drie weken nog eens terug en dan moet de bloeduitstorting minder zijn. Ik kon nog wel wat bloed verliezen, maar dat was niet erg. Pfew gerustgesteld. En nu weer verder genieten van de zwangerschap
Lalalamanon: wat fijn te lezen dat het niet zorgwekkend is, fijn dat je nog wel een extra echo krijgt ter controle.
Hoi dames, Ik wilde even komen vertellen dat gisteren ons zoontje Felix is geboren. Het is wat vroeger dan verwacht, maar ondanks alles doet hij het goed.
Zo dat is best veel eerder dan verwacht ja, hoe was dat bij je eerdere bevallingen? Gelukkig dat alles verder goed gaat
Die zijn allebei in de 40e week geboren, dus mooi getimed. Ja het was hier ook even spannend, maar nu we weten dat alles oke is, is het prima zo. Hij weegt 5 pond, dus dat is ook niet extreem klein gelukkig. het is uiteindelijk een keizersnede geworden en daar moeten we nu beide van bij komen. Borstvoeding gaat gelukkig al aardig
Gefeliciteerd! 6 weken te vroeg! En al 5 pond. Fijn dat de bv goed gaat. Hoe vinden je dochters het? Geniet van je kraamtijd!
Bedankt Dochters vinden het bijzonder, maar snappen er niet veel van. Ze hebben hem gisteren en vandaag heel even mogen zien, maar kunnen hun aandacht er nog niet zo lang bij houden. Het gaat al vrij snel weer over andere dingen. Dat mama niet thuis is, maakt meer indruk geloof ik Het zal wel goedkomen als hij over een tijdje mee naar huis mag, dan wordt het wat echter voor ze. Ik mag zelf woensdag of donderdag naar huis, Felix blijft nog wat langer hier. Hij is vanmorgen uit de couveuse gekomen en ligt nu op een bedje met warmtelamp. Over 1,5 uur komt mijn vriend langs (het is nu rusttijd) en dan gaan we weer even bij hem langs. Mijn moeder slaapt nu een week bij ons, zodat alles voor de meisjes ook gewoon door kan gaan, want vriend is veel in het ziekenhuis.
Missme: wat fijn dat het beter gaat, vooral als je al kinderen hebt is die vermoeidheid echt killing vond ik. Boommm: wat ontzettend leuk en lief dat ze over komen vliegen! Mijn zus woont zelf in het buitenland (wel iets verder weg) en ook schoonbroer is weinig in Nederland, maar die komen standaard met Kerst en nog eens per jaar. Dus ik kan me wel voorstellen dat je ze niet zo vaak ziet, al is Engeland natuurlijk goed te doen (vind ik). Fijn dat het zo'n gezellig weekend was! Lalalamanon: fijn dat het slechts een bloeduitstorting was, is toch altijd schrikken. Huistuinbaby: pittig werk met een baby inderdaad. Goed dat ze daar zo strikt in zijn. Hoe bevalt het om nu al thuis te zijn?
Wow ik dacht even bijlezen voor Penoza begint en wat lees ik :: Pepijnnn: van Harte met de verrassende eerdere kennismaking met jullie Felix. Gaat het goed met jullie? Ik lees dat je bijna naar huis mag, hopelijk volgt jullie kleine mannetje dan ook snel. Gefeliciteerd.
Hallo Dames. hier ook zwanger van nummer 3 we zijn zo blij ! <3 ben met deze zwangerschap veel bewuster bezig als met de andere maandag intake en eerste echo ! zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn