Mij lijkt het ook leuk mezelf bij jullie te voegen Goed bij te houden ook zo te zien Vrijdag de termijnecho en dan weet ik exact hoever ik ben. Zal uitgerekend zijn rond 20 april. Ben al mama van 2 boys. 14maanden en 3,5jr
Welkom bloemetje, he komt me bekend voor. Misschien aleens eerder in een groepje gezeten. Hoe oud zijn je meiden? Ikben ook blij als ik de 12 weken voorbij ben. Vandaag weer een hoop bloed verloren, toch weer van geschrokken. Maar het was wel oud bloed dus ik heb nog goede hoop. Toevallig morgen weer naar de vk, dat stelt met weer gerust. Morgen gaan ook de kids voor het eerst mee en gaan we kijken naar de echo. I
Pepijnn, proficiat met de geboorte van je zoon! Wat te vroeg, ja, maar goed dat alles voorlopig voorspoedig gaat! Thuis zitten is tja, dubbel. Langs de ene kant heel gemakkelijk, ik kan voldoende rusten, heb veel tijd voor de andere kindjes. Maar anderzijds is mijn wereld wel meteen weer heel wat kleiner... Vooral vanaf januari zal ik blij zijn denk ik, dan gaat de oudste voor het eerst naar school (hier in Belgiƫ vanaf 2,5) en dan kan hij rustig starten met halve dagen...
Hoi dames! Ook ik ben pril zwanger van nr.3 Maar heb nu al last van de "onderkant". Bekkenbodem/baarmoeder/vaginawand? Erg vervelend bij lang lopen of staan. Hebben jullie dit ook al zo vroeg ervaren bij jullie 3de zwangerschap?
Lalamom. Wat fijn dat er niets ernstigs aan de hand was. Hoe is het nu? Pepijn. Waaaauw, gefeliciteerd met Felix! Fijn dat hij het goed doet. Zijn jullie inmiddels al thuis? Hoe heb je alles ervaren? Ik vond het afschuwelijk dat ik naar huis moest en de meisjes in het ziekenhuis bleven.. Hopelijk mag de kleine man snel ook mee naar huis! Hier gaat verder alles goed. Heb sinds kort last van harde buiken en dat zorgt bij mij voor veel stress eigenlijk. N en M zijn beide te vroeg geboren en gedurende die zwangerschappen had ik ook veel last van harde buiken en voorweeƫn. Maar met de baby gaat alles goed. Ik voel haar bewegen sinds kort en ik vergeet elke keer weer hoe leuk dat is. Zo lief! Afgelopen donderdag is onze aupair aangekomen en het is nu al zo fijn dat ze er is. Ik dacht eerst dat het misschien af en toe vervelend zou zijn om continu iemand in huis te hebben, maar ik kan het super goed met haar vinden! Omdat vriend vaak overwerkt is het eigenlijk heel gezellig om met iemand s'avonds op de bank tv te kunnen kijken en te kletsen. De meisjes vinden haar ook leuk! N vind het geweldig en is helemaa fan van haar. M vind het ook wel erg spannend en is erg gehecht aan mij, maar dat zal nog wel bijtrekken.
Hey, Mag ik hier komen mee praten? Ben 32 jaar en zwanger van een derde wondertje.Weer heel spannend allemaal. Pompeloesje, 32 jaar, 9 juni uitgerekend
Boommm: Felix is sinds gisteren thuis en ik sinds woensdag. Gaat op zich goed. Hij heeft wel veel last van krampjes, slaapt steeds heel kort en is overduidelijk nog heel erg bezig met wennen aan de wereld. Hij is gelukkig inmiddels weer op zijn geboortegewicht, hij was aardig wat afgevallen en dat vonden we toch wel spannend. Hij weegt nu bijna 5 pond. Zelf heb ik ook wel last van pijn en vind ik het best pittig met 3 kinderen. En bij mij is de oudste dan nog vrij zelfstandig, kan me niet voorstellen hoe zwaar dat bij jou gaat worden haha. Dus ben heel benieuwd hoe jij het over een half jaar gaat ervaren! Ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik het moet doen met de middelste. Ze doet nu haar dutjes op de bank, omdat ik haar niet naar beneden mag dragen, maar daar slaapt ze toch een stuk minder dan in haar bed (ook een stuk lichter en toch meer herrie). Wat fijn dat de au-pair er is! Dat wennen zal vast vanzelf goed komen, vooral als ze veel tijd met je dochters gaat spenderen. Kan me je angst/stress wel voorstellen. In mijn familie komen veel vroeggeboortes voor, maar toch had ik er zelf nooit rekening mee gehouden, beetje naĆÆef wellicht. Ben achteraf ook heel blij dat Felix het zo goed doet en heel blij dat hij niet nog eerder is gekomen. Ik hoop dat die van jou nog lekker tot maart blijft zitten! Pompeloesje gefeliciteerd en welkom!
Oh wat fijn dat hij thuis is! Sneu dat hij zoveel last heeft van kraampjes, zo zielig bij die kleintjes. Hier hielp een kruik heel goed en Infacol. Maar dat ken je vast allemaa al. Wel grappig, want hier was elke keer het tegenovergestelde. Ze sliepen alleen maar. Werden ook niet wakker voor voedingen, ellende was dat. Drinkt F wel goed? Haha soms heb ik ook wel een vlaag van paniek hoor, als ik denk aan de tijd na de bevalling. Maar uiteindelijk komt het vast wel allemaal goed. Slaapt J niet in de kinderwagen? Anders kan je dat ook proberen.. Misschien dat ze daarin beter slaapt? Kun je haar in de gang zetten (misschien wat rustiger/donkerder dan in de woonkamer) Ze is vandaag voor het eerst een middagje alleen weg met de meiden, naar het museum. Dus ben straks benieuwd hoe het gegaan is!
♥ Zwanger ♥ Tigra (30 jaar) Uitgerekend op: 07 December 2015 - Verrassing! Mitsy1983 (31 jaar) Uitgerekend op: 14 December 2015 - Meisje! Soefdeboef (35 jaar) Uitgerekend op: 16 December 2015 - Geheim! Elise1990 (25 jaar) Uitgerekend op: 19 December 2015 - Jongen! Evaaaatje (31 jaar) Uitgerekend op: 30 Januari 2016 - Jongen! Pandora80 (34 jaar) Uitgerekend op: 27 Februari 2016 - ♥♥ Trotsema (33 jaar) Uitgerekend op: 01 Maart 2016 - ♥♥ Miesje83 (32 jaar) Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - ♥♥ Ingietje (29 jaar) Uitgerekend op: 08 Maart 2016 - ♥♥ Meisje26 (35 jaar) Uitgerekend op: 15 Maart 2016 - ♥♥ Riniti (33 jaar) Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - ♥♥ Ralia (37 jaar) Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Daantjuh131 (21 jaar) Uitgerekend op: 10 April 2016 - ♥♥ Lalalamanon (33 jaar) Uitgerekend op: 21 April 2016 - ♥♥ Marlo (29 jaar) Uitgerekend op: 08 Mei 2016 - ♥♥ MamavanNikhil (22 jaar) Uitgerekend op: 14 Mei 2016 - ♥♥ Pompeloesje (32 jaar) Uitgerekend op: 09 Juni 2016 - ♥♥ ♥ Bevallen ♥ Kwebbel1984 (30 jaar) Geboren: ♥ J. ♥ op 22 Juli 2015 (37.0) Eppo82 (32 jaar) Geboren: ♥ Y. ♥ op 28 Augustus 2015 (39.3) Pepijnnn (34 jaar) Geboren: ♥ F. ♥ op 25 September 2015 (34.0) ♥ Afspraken ♥ 22 Oktober Ingietje - 20weken echo. ------- Wijzigingen graag dik gedrukt aangeven, dan pas ik het lijstje aan.
Boommm: F is geboren met 34.1. Hoef je niet perse aan te passen hoor, maar mocht je het helemaal precies willen hebben Ze slaapt niet echt in de kinderwagen. We hebben ook niet echt een gang. De benedenverdieping is een grote ruimte, op het toilet en de kelder/voorraadkast na. Ik roei maar gewoon met de riemen die ik heb en probeer het zo rustig mogelijk te doen. Ze gaat nog 3 dagen per week naar het kdv (zoals vandaag) zodat ik me helemaal op F kan richten. Wel fijn, zo kunnen we lekker wennen aan elkaar. En een museum: toe maar! Cultureel verantwoord hoor haha. Hoop dat het goed gaat
Eerst volgende keer dat ik iets moet wijzigen ga ik het aanpassen Zal even lastig zijn inderdaad, maar het is maar tijdelijk natuurlijk. Werkt je vriend alweer? En had je nog recht op uitgestelde kraamzorg? Ja, haha beetje cultuur erin rammen he Nee, was het Natural History museum, met allemaal opgezette dieren. Vinden ze mega interessant altijd.
Hoi, Ook ik heb een hematoom! 2 weken terug een dag helder rood bloed verloren en daarna 2 dagen oud bloed.. Sindsdien geen bloed meer gezien, maar hematoom zit er nog steeds. Hoe is het bij jou nu?
Hoi, ik wil ook graag meekletsen. Ik ben 26 jaar en 7 februari uitgerekend van ons derde kindje. Wij hebben twee jongens van 4,5 en 2,5 jaar en verwachten nu een meisje.
Daarna nog twee keer 1 dag bloedverlies gehad. En nu heb ik het sinds zaterdag. Dat is nu al de derde dag! Steeds heel donker bruin, leek soms wel zwart. Is dus oud bloed. Maar sinds vanavond is het wat roder en helderder. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden... Woe in ieder geval nog een afspraak staan bij de gyn. Die gaat dan kometen. Ik ben benieuwd!!!
Vandaag bij gyn geweest. Het was veel groter geworden nu 8 bij 4,5 cm en had vreemde structuren. Nog een andere arts had er naar gekeken en kon het ook niet thuis brengen. Nu moet ik maandag naar het umc in Utrecht voor verder onderzoek. Weer afwachten dus. Nu zei ze wel dat ik me niet fysiek mag inspannen. Maar wat houd dat nou precies in? Mag ik wel fietsen bv ( ik fiets elke dag en ook altijd best hard)
lieve dames, Ik kan helaas met mijn telefoon niet meer inloggen, heb wat gemist zie ik. lalalamanon hoe gaat het nu met je? Hier gister de 20 echo gehad...en helemaal in orde...ik heb een vrij kleine buik, maar de kleine doet het heel goed, helemaal op schema. Ik vind het jammer dat ik alleen vanaf een vaste pc kan komen mee kletsen, maar denk en duim wel voor jullie allemaal hoor. dikke knuffels en fijn weekend alvast
Laats naar umc Utrecht geweest voor exstra onderzoek. Vrij grote hematoom ( meerdere) zit aan de placenta. Dat kan op de duur slecht zijn voor de placenta ook kan het voor vroeggeboorte zorgen als de hematoom niet kleiner wordt. Met kindje verder alles goed. Nu nog steeds bloedverlies. Soms krasmberband nodig , maar nu gebruik ikbv inlegkruisjes. Dus het scheelt per keer hoeveel ik verlies. Maar het is prima dat dat bloed langzaam weg loopt dan hoop ik dat de hematoom minder wordt ipv nog groter. Verder voel ik me goed en mijn kind ook. Geen advies van rustig aan doen ofzo. Best vaag allemaal. Maar goed ik luister naar mijn eigen lichaam en heb vertrouwen dat het goed komt.