Hoi! ook wij verwachten een jongetje! zijn er allebei super blij is. kan niet wachten om eindelijk is gericht te gaan shoppen! een naam voor een jongen hadden we al. dus dat probleem is al opgelost! mijn vriend was ook stamhouder van de familie. nu is onze kleine spruit dat
Hier nog een menneke! En ik ben er kei blij mee! En papa ook natuurlijk al hadden we niet echt een voorkeur...
Hier ook een zoon! Ik dacht voor ik weer zwanger werd, dat we weer een meid zouden krijgen (dat wou ik heel graag, omdat ons meisje is overleden en ik eigenlijk haar terug wilde). Maar zodra de 'daad' gedaan was en ik ging liggen dacht ik: hey, het is een jongen haha! En dat is nog beter, want nu hoef ik niet bang te zijn dat ik mijn kinderen met elkaar ga vergelijken. Dit is Pippy* niet en hij kan haar niet vervangen. Dus een jongen was in ons geval ook echt beter dan een meisje. Maar ik hoop op een dag nog een dochter te krijgen, die wel bij ons mag blijven!
Bij mijn eerste was ik voor de echo 100% zeker dat het een jochie zou worden dus toen de echo het bevestigde had ik niets anders verwacht. Nu zwanger van de tweede had ik gewoon echt geen idee wat er in mij zat, heel raar vond ik dat. De echo wees uit een jochie en toch heeft het weken geduurd voordat ik spulletjes voor een jochie durfde te kopen. Ik heb zelfs nog een pretecho laten maken om het nogmaals bevestigd te zien. Lekker hoor straks twee van die banjers hihi Alleen de naam pffff lastig lastig
bij mij niet hoor, ik was ervan overtuigd dat het een meisje zou worden. toen de gyn zei dat het een jongetje was was ik stomverbaasd. ik had het nooit verwacht, maar ben toch zo blij
Hoi hoi ik ben ook zwanger van een jongetje. Dit weten we nu sinds afgelopen donderdag. Ik was ervan overtuigd dat we een meisje zouden krijgen en met mij bijna iedereen in mijn omgeving. Maar het is dus een jongetje. Ik heb er de 1e 2 dagen wel erg aan moeten wennen en vind het jammer dat ik niet meer weg kan zwijmelen bij roze jurkjes met bloemetjes. Wat ik ook jammer vind is dat we onze mooie meisjesnaam niet kunnen gebruiken. MAAR: ik ben ook erg blij met ons jongetje. We hebben al 2 stoere babypakjes gehaald om aan het idee te wennen. Balen is alleen dat we nog absoluut geen naam weten...dat wordt nog flink zoeken. Leuk allemaal moeders van jongens bij elkaar!
He Eva, hier precies hetzelfde gedaan en gevoeld als jou! hahahaha Stond deze week ook weer in de HEMA en gutgut, wat een leuke kleertjes voor die meiden! Maar goed, er waren ook hele leuke dingen voor mijn manneke, dus daar meteen weer wat van meegenomen!
Ik ben ook in verwachting van een jongentje en net zoals meerdere hier, was ik onbewust een beetje uitgegaan van een meisje maar dat komt ook omdat iedereen zei dat ik een meisje zou krijgen! Mensen waren er van overtuigd dus onbewust ging ik daar ook vanuit! Maar toen ik hoorde dat het een jongentje is was ik heel even verbaasd maar ik was super blij! Al die mensen hebben mij al die weken gek lopen maken en daardoor ging ik zelf ook geloven dat ik een meisje zou krijgen! Zelf had ik nooit een sterk voorgevoel over het geslacht dus ach ik ben heel blij met mijn knul!