Ik was benieuwd of er nog meer meiden zwanger zijn van tweeling Op dit moment ben ik 12+3 weken zwanger van tweeling. Ook hebben we thuis een prachtig zoontje van 1,5 thuis , Zal het leuk vinden ervaringen te delen Veel liefs maaike
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Misschien kan je lid worden op FB van de NVOM (Nederlandse vereniging ouders meerlingen).
Gefeliciteerd! Er is een groep 'zwanger van een tweeling' volgens mij deel II al. en op FB heb je ook de groep 'tweeling of meerling )' die van NVOM is ook erg fijn!
Gefeliciteerd !! Wat leuk, hier ook zwanger van een tweeling 😄 21 weken en 5 dagen vandaag alweer de tijd vliegt, Voel je je goed?
Check! Ook zwanger van een tweeling, vandaag precies 25 wkn! Er is idd een tweeling topic, schrijf gezellig mee. Enne, natuurlijk gefeliciteerd met deze bijzondere zwangerschap
Ja sinds gisteren weten wij door de eerste echo ook dat er 2 kindjes in mijn buik groeien. Ene is 8w+2, ander 8w+4. Kans op een miskraam is wel groter nu en nog aanwezig tot 16w zei mijn gyn. Ik ga ook op zoek naar het topic tweelingen !
Ik ben ook zwanger van een tweeling nu 18 weken. Was een complete verrassing ik zou in de vervroegde overgang zijn, deze diagnose heb ik gekregen naar aanleiding van de complete mam tot eicel donatie aan toe ik reageerde niet eens op de hoogste doseringen van hormonen dit allemaal met mijn ex meegemaakt en nu een nieuwe vriend en hoppa. Ik heb 2 weken nodig gehad om het te beseffen. Gelukkig gaat tot nu toe alles goed. Zijn jullie ook zo moe?
Hier ook zwanger van ee tweeling. Vandaag 37.1 en ze mogen van mij komen. Volgende week een geplande keizersnede staan ivm stuitligging van het 1ste kindje.