wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik had altijd een 'droom'. Voor mijn 25e mama worden. Nu ben ik in januari pas gestopt met de pil en mijn verjaardag is volgende maand al.

Welke meiden hebben dit ook en worden binnen nu en een half jaar ook 25?

Groetjes!

2. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Heel herkenbaar, ik ben inmiddels een maandje 25 en heb die avond stiekem even zitten huilen bij mijn mannetje dat het niet voor mijn 25e is gelukt :oops: Wou dat altijd zo graag! Maar rationeel weet ik wel dat 24,25 of 26 echt niet zoveel uit maakt, moeder worden óp je 25e is ook leuk toch ;) Maar ik snap je gevoel heel goed, had het ook graag gewild maar de situatie was er nog niet naar.
    En nu we eenmaal begonnen zijn gaat het ook nog eens niet van een leien dakje, mijn lijf lijkt wel geen eigen cyclus op te willen starten, dus nu baal ik er nog meer van dat we 'nu pas' zijn begonnen!

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik vond het ook heel jammer dat het niet gelukt was in januari, en ik februari. Maar langzaam begin in te beseffen dat het gewoon niet anders is. Maar het is toch wel erg jammer, want ik heb altijd een groot gezin gewild en wil niet oud moeder worden met zoveel koters :p
    Dan maar wat vlotter achter elkaar hihi.

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik wordt in mei 25......en wacht nog steeds op mijn eigen ongi...dus denk niet dat het gaat lukken haha.
    maar het kjan maybe nog wel voor mijn 26ste...

i hope so

Deel Deze Pagina