bloed zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by ManonMonde, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ManonMonde

Feb 17, 2009
    57
    0
    0
    Hoi,

Wie kan mij beetje helpen?
    Ben nu 3 maanden gestopt met de pil
    Ik zit vandaag op dag 40 van mijn cyclus, de vorige was na 60 dagen. Nu heb ik al 2 weken lang last van opgezette buik, ader op linker tepelhof, ongikrampjes en vreselijk chagerijnig!
    Vandaag bloedtest laten doen, omdat testen negatief zijn, en ook om zo meer duidelijkheid te krijgen.
    Nu lees ik op deze site regelmatig dat de zws-test nega aangeeft en de bloedtest positief?

Wie heeft hier ervaring mee, en die het met mij wil delen...

Groetjes

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    ik weet het zelf niet....maar ik lees even mee....ben benieuwd

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

een zwangerschapstest heeft maar 25 hcg nodig, jij zou dan nu 5w2 dagen zijn, mijn HCG was toen 3991, dus eigelijk zou de test positief moeten kleuren, want HCG hoort iedere 2-3 dagen te verdubbelen anders is het niet goed..
    maar hoop dat jij 1 van die weinige bent waarbij een zw test niet positief kleurt.

hier heb je een lijstje met HCG waarden tijdens de zwangerschap, hopelijk heb je er wat aan als de dokter eventueel de uitslag doorbelt en je niet goed weet wat het betekend

wanneer krijg je de uitslag? vanmiddag? normaal kan je dezelfde middag bellen voor de uitslag

liefs daantje

http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

4. ManonMonde

Feb 17, 2009
    57
    0
    0
    Hey

Bedankt voor je antwoord! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik moet nog even wachten, kan pas over 2 dagen bellen. Ook is er geprikt op me schildklier (hormonen) en iets met de melkproductie in borsten of zo iets...:S
    Maar lijstje is idd handig! bedankt! Zodra ik het weet laat ik het hier wel weten..

gr

Share This Page