Ik kom er net achter, n.a.v. een topic vandaag over vitaminenpillen, dat ik de etos zwanger - vitaminen capsules (maanden lang) verkeerd geslikt heb... ik heb de verpakking verkeerd gelezen en heb telkens 1 x per dag na het avondeten 2 capsules in een keer geslikt.... terwijl ik nu dus lees dat je het over twee momenten per dag moet verspreiden... dus 1 na de lunch/ontbijt en 1 na het avondeten... ik heb dus maanden lang 2 na het avondeten gepakt... :x Naast het feit dat ik mezelf ontzettend dom vind nu, hoop ik toch niet dat dit invloed heeft op mijn kindje. Ik neem morgen de doos vitaminen maar mee naar de VK en zal maar eens vragen of het kwaad kan... mijn kindje heeft namelijk een cyste in het buikje (zagen ze op de laatste echo) en ik vraag me nu af of het daar iets mee te maken kan hebben.. Iemand verstand van vitaminen???? En of dit kwaad kan???
Ik betwijfel eigenlijk of dat veel kwaad kan. Je krijgt uiteindelijk toch dezelfde hoeveelheid vitamines binnen.
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit kwaad kan. Als het echt niet goed zo zijn dan zouden ze daar wel meer voor waarschuwen. En het lijkt mij dat ze het dan niet verkopen. Je bent vast niet de enige die het niet goed ingenomen heeft.
Het geeft niks meid! Want vitaminen hebben het voordeel dat wat je teveel krijgt weer uitplast. Dus het is echt niet erg. Daarom moet je ook de dosis over de dag verspreiden zodat er een gelijkmatige opname is.
nee hoor, kan volgens mij geen kwaad! of je er nou 2 neemt om 6 uur of eentje om 13 uur en eentje om 6 uur, lijkt mij dat als je gewoon dezelfde hoeveelheid hebt genomen per dag dat het geen kwaad kan! voel je maar niet schuldig hoor!