Vruchtbaar slijm (draden)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hanna Mom, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben hier wat mee aan het oefenen en had een vraagje. Is rekbaar slijm altijd een teken dat je vruchtbaar bent? Afgelopen vrijdag had ik dat en op zaterdag en zondag was het meer korrelig zeg maar.
    Kan iemand hier wat mee? Wanneer was ik dan vruchtbaar? Zaterdag ook nog?

2. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

Helder en rekbaar slijm/afscheiding is over het algemeen erg vruchtbaar slijm. Ik heb dat rond mijn eisprong en de dag na de eisprong is het meteen weer wit en cremeachtig.

Zoals het erop lijkt had je vrijdag je eisprong, maar zeker weten doe ik dat niet. Vruchtbaar slijm heb ik namelijk ook wel eens gehad zonder eisprong toen ik borstvoeding gaf. Rekbaar slijm is dus niet altijd een teken van vruchtbaarheid, maar ik denk in de meeste gevallen wel.

3. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Sunyata. Ok, thanx! We hebben namelijk donderdag voor het laatste geklust en wilde graag weten of er dan nog wel een kans is. Maar die is er wel dus?

4. Sunyata

Sunyata Niet meer actief

Ja hoor, ik meen ergens gelezen te hebben dat de dag voor de eisprong zelfs het beste is, maar dat kan ik fout hebben hoor. Iig zijn er zaadjes aanwezig geweest om het ei te ontvangen.. ;) Spannend hoor!

Ik zal voor je duimen!

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Thanx! Pff. Ik hoop het, maar ik probeer het wat los te laten. Is echt moeilijk he haha. Maar dat heeft volgens mij elke vrouw ;).

Deel Deze Pagina