Wie nog meer ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja hoor hier ook, ik ben verkouden en begin keelpijn te krijgen, dochter zit al aan de puffer.
    Ml nog nergens last van, maar dat zal vast niet lang meer duren ;)

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Omdat de infectie echt flink was en ik astma heb (komt vaak een luchtweginfectie erbij) heb ik een antibioticakuurtje gekregen. Hopelijk ben ik er nu snel vanaf!

3. Middagdutje

18 apr 2014
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je!

Mijn meisje is ook (alweer) verkouden met snotneus en al.. :(

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb al 4 weken last, begon met keelpijn daarna hees en nu neusverkoudheid. Mijn dochter begon van de week met verkouden en mijn vriend is ook al 4 weken aan het kwakkelen.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb al heel lang last van keelpijn. Afgelopen week nachten wakker geweest, tot huilen aan toe. Om 2 uur snachts zat ik aan de raketijsjes om maar een beetje te verdoven.
    Vandaag bij de h.a geweest, hij gooit het op mn allergieën. Ik hoest vreselijk en ben ook heel erg benauwd. Mn vriend maakte me van het weekend (toen ik eindelijk sliep) zelfs wakker omdat het klonk alsof ik stikte..Heb mn ventolin erg veel gebruikt.
    Nu diclofinac voor mn keel, hopen dat het werkt want wordt er helemaal gestoord van dat ik niet normaal kan ademen.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn moeder en stiefvader zijn ziek. Mijn moeder heeft weer een longontsteking en mijn stiefvader heeft de griep. Dus ja. Helaas.

Deel Deze Pagina