Ja hoor hier ook, ik ben verkouden en begin keelpijn te krijgen, dochter zit al aan de puffer. Ml nog nergens last van, maar dat zal vast niet lang meer duren
Ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Omdat de infectie echt flink was en ik astma heb (komt vaak een luchtweginfectie erbij) heb ik een antibioticakuurtje gekregen. Hopelijk ben ik er nu snel vanaf!
Ik heb al 4 weken last, begon met keelpijn daarna hees en nu neusverkoudheid. Mijn dochter begon van de week met verkouden en mijn vriend is ook al 4 weken aan het kwakkelen.
Ik heb al heel lang last van keelpijn. Afgelopen week nachten wakker geweest, tot huilen aan toe. Om 2 uur snachts zat ik aan de raketijsjes om maar een beetje te verdoven. Vandaag bij de h.a geweest, hij gooit het op mn allergieën. Ik hoest vreselijk en ben ook heel erg benauwd. Mn vriend maakte me van het weekend (toen ik eindelijk sliep) zelfs wakker omdat het klonk alsof ik stikte..Heb mn ventolin erg veel gebruikt. Nu diclofinac voor mn keel, hopen dat het werkt want wordt er helemaal gestoord van dat ik niet normaal kan ademen.
Mijn moeder en stiefvader zijn ziek. Mijn moeder heeft weer een longontsteking en mijn stiefvader heeft de griep. Dus ja. Helaas.