Het was een tijdje wachten op een plekje in het WKZ, maar morgen is het zover; Elena wordt geopereerd aan haar liesbreukje. Ze wordt 's ochtends geholpen en we moeten een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik heb een dubbel gevoel; aan de ene kant ben ik blij dat ze eindelijk geholpen wordt en heb er alle vertrouwen dat het goed zal gaan, aan de andere kant baal ik ervan dat ze geopereerd moet worden en ben ik bang. Ik weet ook nog steeds niet of ik mee moet gaan de OK in, ik ben bang dat ik mijn emoties niet onder bedwang kan houden en ik daarmee Elena misschien onrustig maak.. Ik zou blij zijn als het morgenmiddag is..
ik kan niet meer als je suc6 wensen meis! het is niet niks! en jou emoties.. laat zelekke rgaan joh! het is ook jouw minimensje! suc6! toitoitoi
Mijn man is heel lief geweest om mij overal voorrang te geven; zowel mee de ok in, als in de uitslaapkamer, als 's nachts bij haar blijven (mag elke keer maar 1 ouder bijzijn) heeft hij gezegd dat ik dat mag omdat ik heel emotioneel ben en ik moeilijk afstand zou kunnen houden. We hebben afgesproken dat ik meega, maar als ik het niet trek, doet hij het.
Heel veel sterkte morgen ! Ik weet hoe je je voelt. Gisteren is mijn zoon geopereerd aan zijn knie, ze hebben een hele grote zwarte vlek weggehaald waarvan ze (nog) niet weten wat het is. Ik ben niet meegegaan naar de O.K. Voelde van te voren al dat ik dan in tranen uit zou barsten, dus ik heb papa meegestuurd. Succes morgen en hopelijk valt het allemaal mee !
Meid, wees blij dat je 's nachts mag blijven, Fatih is ook geopereerd aan een lies en waterbreuk maar die moest gewoon weer 's middags naar huis! Ik had ook liever wel een nachtje willen blijven! Over het meegaan ok, je zal wel bedoelen dat ze onder narcose wordt gebracht, dat vond ik ook wel eng, maar het personeel steunt je daar ook in en letten ook op jou als moeder. Ik wens je heel veel sterkte en je zal zien dat het allemaal wel meevalt!
Heel veel sterkte morgen! Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is! Gewoon je emoties laten gaan...!
Lieverd, heel erg bedankt voor jullie oppeppende berichtjes! Het is heel goed gegaan en Elena lag een uur na de operatie al heerlijk te lachen en te "kkggg, kkggg"en tegen iedereen die maar aan haar bedje kwam. De verpleegsters vonde Elena zo leuk Elena moest 24 uur aan de monitor, maar ook dat verliep vlekkeloos. En de nacht heeft ze ook geweldig gedaan, lekker geslapen! Mama heeft meer gehuild dan Elena zelf! Hhahahaha Ze is nu ook lekker vrolijk, trappelt lekker rond, schijnt geen pijn van de wond te hebben. Ik ben echt trots op mijn meisje!