hallo, nou al die maanden heeft hij alleen een lichte verkoudheid gehad, maar nu zien zijn oogjes waterig en hoest hij af en toe. en een snotneus koorts heeft ie niet gelukkig, maar hij ziet er zo zielig uit door die oogjes. Wat denkje, dit weekend hebben mijn vriend en ik eindelijk een nachtje in een hotel gepland en Dano zou bij oma gaan logeren. Voel me nu al schuldig naar hem toe. Maar hij ligt opzich wel gewoon lekker te spelen in de box hoor.... Wat kan ik voor Dano doen om het te verlichten? en wat zouden jullie doen met het hotelletje? hij is niet ziek ziek hoor, gewoon even niet lekker.
nou onze meid heeft nou PRECIES hetzelfde! vader is grieperig en sinds nu een paar dagen onze meid ook(en bij mij begint het ook al ) Snotneus / verstopt, zeehonden hoestje, niezen, maar geen koorts en ook gewoon vrolijk enzo (hoor ons zeuren als we verkouden zijn ) ik spray van notrivin(ofzoiets) een zoutoplossing dat verlicht een beetje. ook laat ik er lekker in der pyama en ga lekker met haar wandelen en een keer extra in bad...vind ik ook fijn als ik niet fit ben. Meer kun je niet doen denk ik, gewoon een beetje verwennen! Lekker weg gaan jullie des te uitgeruster ben je weer als je thuis komt en kun je je mannetje weer extra in de watten leggen! hij is gelukkig niet zwaar beroerd dus ik zou gaan, maar ook niet met een super fijn gevoel hoor maar dat doe je nooit denk ik ! veel plezier en beterschap aan dano
Hier ook, Kim is ook erg verkouden, niezen, snotneus, hoesten, tranende oogjes. Maar ze is gewoon vrolijk eet goed slaapt goed geen koorts. Moest ik haar achterlaten bij papa, dat geeft niet maar het liefste wil ik haar in mijn armen houden en troosten. (dat kan papa ook, maar ik zit hier op mijn werk...) Als Dano geen koorts heeft zou ik gewoon gaan, en vragen of ze je willen bellen als hij echt ziek word.
Wat ook helpt is baby- Luuf. Dat is zo'n smeermiddel voor op de borst en rug met van die pepermuntdampen. Maakt zijn luchtwegen een beetje vrij, ik doe dat altijd voor het slapen gaan.
smeerbare dampo van baby luuf kende ik niet. dat is een goeie dat haal ik wel. ik gebruik dan otrivin baby spray voor het slapen gaan. Maar we gaan wel gewoon hoor, mijn moeder en zusje zeiden ook al als het echt erg wordt bellen we wel. ze passen ook op de kleintjes van mijn zus dus weten wel hoe ze dr mee om moeten gaan. maarja inderdaad het is al niet makkelijk om hem achter te moeten laten, maar in dit geval wordt het nog moeilijker maargoed. ff doorbijten en wij kunnen even goed bijtanken.
waar ik erg goede ervaring mee heb is VSM Plantabioticum, dit is een 8-daagse kuur voor de luchtwegen en heb je ook voor baby's......bij mijn eerste zoontje wel eens gebruikt en na een dag gebruiken was het alweer bijna over...je moet wel de 8 dagen afmaken
ik ben nu ook ziek.... grrrrr het wordt ons niet gegund. maar we laten ons niet uit het veld slaan. vben nu druk alles aan het inpakken. luuf en zoutoplossing
Hallo, Jeffrey is ook verkouden,hoesten en snotbelletjes. Wij gebruiken nu al een paar dagen luuf dat is echt super spul werkt hier goed! Liefs Jessica
Nou we zijn geweest. Dano lijkt een stuk minder naar te zijn, maar daarentegen ben ik echt doodziek, keelpijn oor[pijn en hoofdpijn. alsnog hebben we genoten in het hotel, en Dano heeft ook bij opa en oma gewoon 12 uur doorgeslapen. erg fijn was het!