hoi hebben er mensen ervaring met etos Multi zwanger worden? ik heb ze vandaag gekocht en ben benieuwd wie ze ook (heeft) gebruikt en of ze er resultaten mee hebben geboekt.
Hoi en welkom op dit forum! Ik slik ze ook al vanaf het begin dat ik gestopt ben met de pil. Iig heb ik een menstruatie, dat is al heel wat voor mij! Twee jaar terug was ik gestopt met de il(en genruikte toen niet de Etos zwanger worden) kreeg ik geen menstruatie! Dus ik zekere zin ben ik wel positef erover. Succes!
Wat moeten ze doen dan? Je kan er niet sneller zwanger door worden hoor Ik ging er mega van aan de diaree, weken lang, ben toen maar met die pillen gestopt!
ik slik ze wel hoor.2 keer per dag en het gaat prima.Door dat weet ik het zeker dat ik niet te kort kom aan vitamintjes Groetjes, Beata
Hoi! Ik slikte ze ook, heb ze een maand gebruikt en toen was ik zwanger.. Was er erg tevreden over. Nu ik zwanger ben gebruik ik etos multi zwanger zijn. Groetjes
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#1519502 Zijn dat dezelfde pillen? Die grote krengen in doordrukstrip?
...ik vraag mij toch wel af of dat persé door die pillen komt of dat het toeval was? Er zit wel van alles in wat je nodig hebt dus kwaad kan het niet!
er zit ook vitex agnus castus in (monnikspeper) dat schijnt je cyclus te regelen, en ook je eileiders te stimmuleren. ik sla geregelt een cyclus over, wat heel erg irritant is als je zwanger wilt worden, want dan heb je namelijk ook geen ei gehad. heb dit jaar namelijk al 3 keer overgeslagen, en zag dan door de ovu-testen dat er geen ei was ik hoop dat het met die monnikspeper die erin zit wat beter op regel komt.
@LastminuteMama: Ik denk wel dat het toeval was, maar toevallig was ik net een maand die pillen aan het slikken. En kwaad kan het idd niet, zit echt vanalles in, ook foliumzuur voor de beeb.
ik werd ook zwanger in de maand dat ik ze gebruikt heb, daarna de rest aan mijn zus gegeven, maar die kreeg er hoofdpijn van
ik had een heel onreglematige cycles (45/60dg)naar een mk in augustus 06 en moet zeggen toen ik deze pillen ging slikken werd mijn cycles ipv 45dg ineens 30 dg en de maand erop was ik zwanger. ik heb in heel me leven nog nooit een cycles gehad van 30 dg (min 35 dg) en stond verbaast te kijke toen ik een positieve test in handen had. ik geloof er dus zeker in dat deze pillen mijn een handje hebben geholpen