Ok ben nu dus zeven dagen overtijd. voel niks raars , ook geen klachten van het ongi zijn dat er aan komt, maar ook geen andere dingen die er wellicht op kunnen wijzen dat ik zwanger zou zijn. nu heb ik al twee keer een test gedaan maar allebei negatief, kan dit en zal ik gewoon nog een week aankijken en als ik dan nog steeds niet ongi ben naar de huisarts voor een test bij hem. ik weet het gewoon allemaal even niet meer en het maakt mij zo onzeker , dat ik zo iets heb van ja wordt dan nu maar ongesteld of schiet op en laat die test posi zijn. Het enige wat anders is sinds de laatste week is dat mijn urine sterker ruikt. en ik wat meer last heb van hoofdpijn . wie heeft hier ervaring mee of kan mij wellicht gewoon even bijstaan
Ik zou over een aantal dagen nog eens testen. Weet niet hoelang je al bent gestopt met de pil maar het kan ook te maken hebben dat je cyclus in de war is. Overigens hoef je niet gelijk last te hebben van zwangerschaps kwaaltjes ik kreeg ze pas vanaf een week of 6/7