Hallo allemaal, ben nieuw hier. Heb via zoekmachines al veel opgezocht en veel topics terug kunnen lezen. Hele herkenbare verhalen, 'fijn'... Zelf heb ik 1 ivf-poging achter de rug en 1 icsi. Uit de icsi 1 cryo en deze is afgelopen dinsdag teruggeplaatst. Dus nu wachten... Ik weet dat ieder lichaam anders is, maar zou graag willen lezen over wat je kan voelen, of niet. Ik heb vanaf de terugplaatsing een beetje gezeur in mijn onderbuik. Ben soms wat misselijk de laatste dagen, maar vooral nogal onredelijk en huilerig 😞 Verder beetje alsof spieren in onderbuik te kort zijn. Van het ziekenhuis mag ik pas 1 juli testen... maar dat duurt nog zo lang! Zijn er meiden die al eerder hebben getest? Na de 2 verse tp heb ik netjes gewacht, maar had toen ook nog hormonen, nu niets. Ben benieuwd 🙂 Heb nog wel meer vraagjes en onzekerheden 😜
Het is voor mij weer even geleden, want mijn cryo wordt bijna twee en ligt lkr boven in zijn bedje hihi, maar wat is het spannend hè? Weet dat ik na de tp wat steekjes voelde, maar verder helemaal niets bijzonders. Had zelfs bloedverlies en dacht dat ik ongesteld zou worden. Ik weet het niet meer zeker, maar ik heb denk ik 8 dagen na tp getest. Dat was dan ongeveer 13 dpo. Succes!
Samurai, thnx voor je reactie! En nog een succesverhaal ook ☺ Wat fijn! Vind het zo spannend... Mijn vriend en ik hebben besloten om morgenochtend te gaan testen, dat is dan 10 dagen na tp. Ben benieuwd.. Voel nu niks, behalve een beetje gezeur in mijn onderbuik, dus ben bang dat het niet goed is, maar blijf hopen!! Dank je wel 😊
http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/622821-wie-bezig-cryo-tp-start-bijna.html Hier zijn meer meiden na cryo tp op het wachtbankje!