Wie nog morgen testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 4days, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Wie gaat er ook morgen testen? :D

Ik zit morgen 12 dagen na mijn ei, en dan ga ik een extra sensitive test van predictor doen. Ik vind het wel spannend, vorige maand was ik 9 dagen na mijn eisprong al ongesteld, en morgen zit ik dus op 12 dagen na mijn eisprong. Maarja, het hoeft niets te zeggen want mijn cyclus is nogal van slag. Maar ik hóóp natuurlijk dat er een duidelijke oorzaak is van het niet-ongesteld-worden! :D

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Spannend! Hoop dat je morgen een mooie test in handen hebt!

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Spannend Cossy, ik duim voor je!

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey hey,
    ik ga morgen ook testen (hoop ik;))
    Kan je mischien niet beter een ander test halen?
    Heb hier zoveel negatiefs gelezen over die extra gevoelige van predictor Zoals bijv hier .
    Hoop in ieder geval dat je zwanger bent:)
    Liefs mij

5. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi even over die predictor ik denk niet dat ie slecht is maar je test ermee voor je nod dus er is redelijk veel kans dat je dan gewoon onge wordt tewijl er wel iets geweest is daarom wordt die test positief
    je wilt het gewoon snel weten maar dan moet je wel rekening houden dat he fout kan gaan voor of net na nod

ik hoop voor je dat ie knalt morgen XX

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Als ik lees dat de man van iemand er ook positief mee test ga ik toch twijfelen waar t aan ligt bij die testen:(
    Maar er zullen ook wel mensen zijn met goede ervaringen.

Liefs mij

7. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames!

Ach, volgens mij valt het heel erg mee hoor. Bij mij werkten de ovu testen van zowel sensitest als ook matcare niet goed. Terwijl ja altijd veel negatieve verhalen hoort over kruidvat ovu testen, terwijl die bij mij juist super werken!

Ik ben in feite al 3 dagen over mijn NOD heen morgen. En ik heb gewoon geen zin om 3 keer een negatieve test te hebben terwijl ik toch misschien zwanger ben. Als die predictor negatief is weet ik in ieder geven 100% zeker dat ik NIET zwanger ben. En mocht de test positief zijn, doe ik gewoon voor de zekerheid de dag erna een kruidvat testje. :)

Ooitmamavan3 -> heb jij al symptomen? Ik heb wel al 3 dagen heel vreemde buikpijn, lijkt wel een beetje op bandenpijn ofzo. Maarja ik wil mezelf ook niet gek maken om niets, misschien heb ik deze maand gewoon net iets andere buikpijn voordat ik ongesteld word ofzo.

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

Cossy ik duim ook voor jou meid! Hoop zo dat ie positief is, dan kan voor jou het jaar niet beter beginnen! Laat je 't morgen weten? Xx

9. 4days

4days Niet meer actief

Jaa dat sowieso! Zal t morgen hier op t forum droppen, of t nou negatief is of positief. :)

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes morgen met testen Dames !!!!Hopelijk een mooi vervroegd kerstcadeautje !!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ik denk ook dat ik morgen (weer) ga testen. had al een poging gewaagd, maar natuurlijk nega, was ook veel te vroeg. Ik zit morgen op dag 28, vorige cyclus vanaf dag 28 bloedverlies.
    Dus... officieel NOD is de 22e pas, maar ben aan de clomid en heb eigenlijk geen idee wanneer mn ei is geweest. 1e ronde zonder ziekenhuis nu..

Over die predictortest: meid, ik heb hem vorige rond ook gebruikt, om zeker te weten dat ik niet zwanger was, zodat ik weer aan de clomid kon.. Maar er kwam een hele mooie 2e streep. Ik was toch echt niet zwanger hoor! hij was wel wat vaag, maar gewoon te zien. Dus, als je nu een 2e streep krijgt doe dan ajb nog een andere test! Ik bedoel het niet verkeerd he!!!
    Ik laat het morgen ook even in dit topic weten;)

12. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames!!

Taliaa -> Hmm oke, als hij positief is zal ik sowieso nog een andere test kopen en die ook doen. :) Het ligt er misschien ook een beetje aan wat het voor resultaat is... Als de test bij mij ook vaag is zal ik er niet al te veel waarde aan hechten, maar als het echt een knaltest is is het denk ik een ander verhaal.

Wel spannend trouwens, eerste rond zonder zkh! Was je daar onder behandeling vanwege de pcos? Dan is het voor jou natuurlijk extra spannend...

13. jonibra

jonibra Niet meer actief

@Cossy... ben eigenlijk alleen heel erg moe e heb sinds vandaag veel last van hoofdpijn. Laten we inderdaad maar hopen dat we een heel mooi vroeg kerstcadeautje gaan krijgen.

@ Taliaa... Hoop dat jij ook een mooi vroeg kerstcadeautje krijgt.

Pff sppannend hoor... ik ga maar naar mn bedje dan is t eerder morgenochtend:D

Liefs mij

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou lekker dan, nu weet ik nog niks... Kreeg inderdaad een heel dun lijntje, maarja ik ga er maar vanuit dat dat het lijntje is waar men mij voor gewaarschuwd heeft, en dat ik niet zwanger ben... :(

15. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    heb je een foto?

16. 4days

4days Niet meer actief

Zal er ff een maken.

17. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    hoi Cossy

zie dat je mag testen. spannend, hopelijk is het positief voor je, en inderdaad zoals de andere je al aanraadde is de kruidvat beter.
    succes
    x

18. 4days

4days Niet meer actief

Nou dit is m... Niet echt overtuigend he?
    Ik vind m trouwens in het echt wat duidelijker dan op de foto, maarja is nog steeds heel licht...

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Tja en zo waren die van mij ook allemaal terwijl ik absoluut niet zwanger was!

Ik weet dat dit niet leuk is om te horen, maar ik zou absoluut niet van een positief resultaat uitgaan!
    Koop een clearblue Plus (normale met kruis), want die is supergevoelig en zou nu dus ook al een positief resultaat moeten geven als je zwanger bent!

Uiteraard hoop ik dat de test van predictor wel echt posi is voor je, maar hou even een slag om de arm ;)

Succes

20. 4days

4days Niet meer actief

Nee maar ik ga toch al niet van een positief resultaat uit? ;)

Deel Deze Pagina